waarom doet hij zo?
vrijdag 4 juli 2008 om 22:20
Ik heb een collega die de laatste weken wel erg vreemd doet. Het begon maanden geleden met flirterig gedrag van zijn kant uit. Knipoog hier en daar, een beetje kijken. Ik vond het wel leuk en heb een beeje terug geflirt, maar leerde hem ook steeds beter kennen. Het klikt goed tussen ons en we vinden elkaar erg aardig. Maar sinds een paar weken is zijn gedrag constant anders. Ik wordt er een beetje gek van. Zo kan hij namelijk heel aardig en charmant doen en een dag later weer erg afstandelijk. Maar goed als ik denk van weet je wat laat maar dan zoekt hij me weer op. Er is zeker spake van wederzijdse aantrekkingskracht maar we hebben beide een relatie. Ik heb een tijdje gedacht dat er gevoelens van zijn kant waren, maar door dit vreemde aantrekken en afstoten begin ik toch een beetje te twijfelen. Herkent iemand dit en waar merk ik aan dat er meer bij hem speelt dan ik denk? Hij weet bijvoorbeeld dat ik op vakantie ga, heeft hier regelmatig naar gevraagd, maar wanneer ik dan echt vertrek dan negeert hij me? He? Iemand een idee?

vrijdag 4 juli 2008 om 22:24
vrijdag 4 juli 2008 om 22:29
*wrijft haar glazen bol op*
'O glazen bol, vertel mij waarom de collega van Volvo zo doet....'
*wacht tot de glazen bol het antwoord onthuld*
'Aaaaah, ik zie het antwoord! Dank glazen bol, duizendmaal dank voor uw wijsheid!'
Het antwoord van de almachtige wijze glazen bol is:
HOE MOETEN WIJ DAT WETEN?
VRAAG HET HEM ZELF!!!!!!!
'O glazen bol, vertel mij waarom de collega van Volvo zo doet....'
*wacht tot de glazen bol het antwoord onthuld*
'Aaaaah, ik zie het antwoord! Dank glazen bol, duizendmaal dank voor uw wijsheid!'
Het antwoord van de almachtige wijze glazen bol is:
HOE MOETEN WIJ DAT WETEN?
VRAAG HET HEM ZELF!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 4 juli 2008 om 22:30
Nou nou een beetje giftige reacties zeg. Nee ik vraag het me alleen af gezien ik non verbaal blijkbaar niet veel van mannen snap. En ja ik heb het met mijn partner er over gehad en dat is ook een man en die begrijpt het ook niet. Namelijk je vindt iemand aardig of niet??? Flirten kun je namelijk ook doen zonder gelijk een relatie met elkaar te willen en etc. Waarom gelijk van rare bewoordingen als mutsen enzo zelf een beetje gefrustreerd door het 1 of ander?

vrijdag 4 juli 2008 om 22:46
Er zijn verschillende mogelijkheden.
Die collega probeert door met jou te flirten uit te vinden of hij nog goed in de markt ligt. Maar wil zijn relatie niet op het spel zetten. Hij heeft zijn antwoord gekregen. Ja hij ligt nog goed in de markt en verder wil hij niets met je. Bovendien vind hij het amusant om te zien hoe je op hem reageert.
Collega is een enorme schijterd en probeert dus om jou de eerste stap te laten zetten om wat verder te gaan. Zodat hij geen blauwtje hoeft te lopen.
Collega wil maar al te graag wat met je maar beseft ook dat jullie nog langer dan vandaag met elkaar moeten samen werken en hoe moet je in vredesnaam nog "'normaal" als collega's met elkaar omgaan als je eenmaal sex hebt gehad.
Die collega probeert door met jou te flirten uit te vinden of hij nog goed in de markt ligt. Maar wil zijn relatie niet op het spel zetten. Hij heeft zijn antwoord gekregen. Ja hij ligt nog goed in de markt en verder wil hij niets met je. Bovendien vind hij het amusant om te zien hoe je op hem reageert.
Collega is een enorme schijterd en probeert dus om jou de eerste stap te laten zetten om wat verder te gaan. Zodat hij geen blauwtje hoeft te lopen.
Collega wil maar al te graag wat met je maar beseft ook dat jullie nog langer dan vandaag met elkaar moeten samen werken en hoe moet je in vredesnaam nog "'normaal" als collega's met elkaar omgaan als je eenmaal sex hebt gehad.
vrijdag 4 juli 2008 om 22:54
quote:sugarmiss schreef op 04 juli 2008 @ 22:46:
Volgens mij is het deze alinea, maar pin me er niet op vast, voor hetzelfde geld is die glazen bol van mij straks beter in het voorspellen/precies weten wat een totaly vreemde bedoelt met zijn flirtacties t.o.v. zijn collega. Ik blijf poetsen hoor!
Maar je kan natuurlijk ook gewoon met je eigen vriend gezellie op vakantie gaan en dit gedoe achter je laten.
Volgens mij is het deze alinea, maar pin me er niet op vast, voor hetzelfde geld is die glazen bol van mij straks beter in het voorspellen/precies weten wat een totaly vreemde bedoelt met zijn flirtacties t.o.v. zijn collega. Ik blijf poetsen hoor!
Maar je kan natuurlijk ook gewoon met je eigen vriend gezellie op vakantie gaan en dit gedoe achter je laten.

vrijdag 4 juli 2008 om 23:07
quote:volvo schreef op 04 juli 2008 @ 22:20:
Ik heb een collega die de laatste weken wel erg vreemd doet. Het begon maanden geleden met flirterig gedrag van zijn kant uit. Knipoog hier en daar, een beetje kijken. Ik vond het wel leuk en heb een beeje terug geflirt, maar leerde hem ook steeds beter kennen. Het klikt goed tussen ons en we vinden elkaar erg aardig. Maar sinds een paar weken is zijn gedrag constant anders. Ik wordt er een beetje gek van. Zo kan hij namelijk heel aardig en charmant doen en een dag later weer erg afstandelijk. Maar goed als ik denk van weet je wat laat maar dan zoekt hij me weer op. Er is zeker spake van wederzijdse aantrekkingskracht maar we hebben beide een relatie. Ik heb een tijdje gedacht dat er gevoelens van zijn kant waren, maar door dit vreemde aantrekken en afstoten begin ik toch een beetje te twijfelen. Herkent iemand dit en waar merk ik aan dat er meer bij hem speelt dan ik denk? Hij weet bijvoorbeeld dat ik op vakantie ga, heeft hier regelmatig naar gevraagd, maar wanneer ik dan echt vertrek dan negeert hij me? He? Iemand een idee?
Hoe zegt ie gedag?
Zegt-ie haaaaaaaaaai of haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai?
Hoe zegt ie gedag?
Zegt-ie haaaaaaaaaai of haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai?
zaterdag 5 juli 2008 om 00:12
zaterdag 5 juli 2008 om 13:22
Lastig lijkt me Volvo, want uit je verhaal maak ik op dat het je wel degelijk raakt, ondanks je relatie. Ik denk dat je je moet afvragen wat je voor je collega voelt en dus wat je met jullie contact wil. Ik kan niet in jouw leven kijken en weet dus ook niet hoe jouw relatie is, maar in een gezonde situatie lijkt het me goed om je uberhaupt achter je oren te krabben. Zijn er ook zaken die spelen binnen je relatie, waardoor je je zo laat meetrekken in het gedrag van je collega?
Veel vragen, waarschijnlijk ook een rotgevoel voor jezelf. Ik zou het knap vinden als je de dingen open kunt gooien en het met zowel die collega als met je vriend bespreekt. Op die manier zul je waarschijnlijl snel het één en ander duidelijk krijgen. Vooral je eigen gevoel/gedrag.
Succes ermee in elk geval!
Veel vragen, waarschijnlijk ook een rotgevoel voor jezelf. Ik zou het knap vinden als je de dingen open kunt gooien en het met zowel die collega als met je vriend bespreekt. Op die manier zul je waarschijnlijl snel het één en ander duidelijk krijgen. Vooral je eigen gevoel/gedrag.
Succes ermee in elk geval!
vrijdag 18 juli 2008 om 20:10
Hmm, erg lastige situatie. Ik zou in dit geval met hem gaan praten waarom hij elke dag zo verschilt van aandacht naar jou toe te geven. Misschien doet hij dat omdat hij aan de ene kant jou wel aandacht wilt geven omdat jullie het goed met elkaar kunne vinden, maar toch zich een beetje rustig wilt houden omdat jullie allebei een relatie hebben. Let op wat je zelf doet, want vergeet niet dat jij een relatie hebt. En ik denk niet dat je die relatie zou willen opgeven. Ga zeker niet over die grenzen heen. Nog heel veel succes.