Make up teutorial van Conchita Wurst
zondag 11 mei 2014 om 11:52
zondag 11 mei 2014 om 11:57
zondag 11 mei 2014 om 12:01
quote:Emma95 schreef op 11 mei 2014 @ 11:57:
Goh, Claudefiolle, neem me niet kwalijk hoor. Ik kan prima spellen.
Ik vind het wel een leuk filmpje. Het is een persiflage op al die andere make up tutorials op internet.
En ik krijg die eyeliner zo niet voor elkaar.
Maar ik vind Thomas leuk (en getalenteerd). Jullie blijkbaar niet.
Ik heb niks op hem tegen. Vind alleen 20 minuten naar een travestiet die zich opmaakt niet zo boeiend.
Vind ik ook niet van andere tutorials trouwens. maar 20 minuten vind ik echt slaapverwekkend.
Goh, Claudefiolle, neem me niet kwalijk hoor. Ik kan prima spellen.
Ik vind het wel een leuk filmpje. Het is een persiflage op al die andere make up tutorials op internet.
En ik krijg die eyeliner zo niet voor elkaar.
Maar ik vind Thomas leuk (en getalenteerd). Jullie blijkbaar niet.
Ik heb niks op hem tegen. Vind alleen 20 minuten naar een travestiet die zich opmaakt niet zo boeiend.
Vind ik ook niet van andere tutorials trouwens. maar 20 minuten vind ik echt slaapverwekkend.
zondag 11 mei 2014 om 12:54
quote:Scamp schreef op 11 mei 2014 @ 11:39:
Nee, dank je wel.
Ik werd echt ontzettend kriegelig van het mens bij het opnoemen van de punten.
Dus bij deze heb ik nu een hekel aan haar/hem.
Idem.
Wat een gedramaqueen zeg. Dat gewapper met die handjes, dat overdreven spastische "oh my goooood" gehalte, het naar haar hart grijpen en in tranen "thank you soooo much" in de camera prevelen, de krokodillentranen, gruwelijk gewoon.
En inderdaad, zonder baard zou 't een bloedmooie vrouw zijn, dus ik snap het punt ook niet.
Nee, dank je wel.
Ik werd echt ontzettend kriegelig van het mens bij het opnoemen van de punten.
Dus bij deze heb ik nu een hekel aan haar/hem.
Idem.
Wat een gedramaqueen zeg. Dat gewapper met die handjes, dat overdreven spastische "oh my goooood" gehalte, het naar haar hart grijpen en in tranen "thank you soooo much" in de camera prevelen, de krokodillentranen, gruwelijk gewoon.
En inderdaad, zonder baard zou 't een bloedmooie vrouw zijn, dus ik snap het punt ook niet.
668, the neighbour of the Beast
zondag 11 mei 2014 om 13:06