Hotel Londen

11-05-2014 15:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Nu het vandaag Moederdag is, ben ik alvast aan het nadenken over mijn cadeau voor Vaderdag. Nu wil paps graag een keertje vliegen en toevallig kun je vanaf juni naar Londen Southend vliegen vanaf Eelde ( we wonen in het noorden van Nederland ).

Nu is het leuk om een beetje centraal te zitten in Londen, zodat we natuurlijk naar het London Eye kunnen en een beetje kunnen shoppen. Iemand een idee voor een leuk hotel wat ook nog een beetje betaalbaar is? Voor twee nachten ;)

Alvast bedankt!
Hoe oud is je vader?

Houdt hij van drukte en massa? Of van wat meer rust?
Mijn vader is 60 en kan op zich prima tegen massa en drukte...
.
anoniem_198307 wijzigde dit bericht op 18-08-2014 20:54
Reden: .
% gewijzigd
Ik ga in mei en zit in een ibis bij aldgate ( vlakbij Victoria )
Kies een hotel warrbe ook gemakkelijk met de bus komt, de metro rommelt erg op het moment. Qua stakingen
Kijk op Trivago.nl. Hier vind je goed beoordeelde hotels en de prijzen erbij. Vanaf Southend kom je gemakkelijk met de trein naar het centrum (Liverpool Street Station).
Even kijken op een boekingssite als booking.com of trivago. Er staan vaak leuke aanbiedingen op voor best luxe hotels.
Je kunt ook kiezen voor een appartementje. Meestal goedkoper, meer ruimte en je kunt zelf koken.

Kijk eens op Airbnb of Wimdu

(Ik heb nu zomaar even een datum ingevuld)
Het openbaar vervoer is trouwens erg goed in Londen, dus ook als je hotel/appartement niet direct in het centrum ligt ben je er zo.

En het scheelt wel een stuk in prijs en drukte.

Ikzelf zat in Stratford en was binnen tien minuten van huis naar hartje centrum.
Wij hadden via airbnb een geweldig leuke bed and breakfast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven