Oraal bevredigen enz

12-05-2014 00:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Ik heb sinds kort een vriend maar ik ben onervaren in bed. Ik heb nog nooit seks gehad. Gisteren heb ik hem voor het eerst geprobeerd om handwerk te verrichten en oraal te gaan. Zonder succes en er is niets meer van seks gekomen omdat het helemaal fout ging.

Het was mijn eerste keer; dus logisch. Hij vond het helemaal niet erg en probeert wel aanwijzingen te geven, maar het voelt voor mij heel erg ongemakkelijk waardoor ik het fout doe. Hebben jullie tips om het goed te doen en om minder zenuwachtig te zijn?
quote:lovexo schreef op 12 mei 2014 @ 00:36:

het helemaal fout ging.

Issie op de ehbo beland, moest de politie erbij komen?

Zo niet niks aan de hand
Ik kan je niet zoveel tips geven. Maar misschien stelt dit je gerust: Je wordt er vanzelf beter in en dan ga je je ook vanzelf zelfverzekerd voelen. Gewoon blijven oefenen dus. Als je vriend duidelijk aangeeft wat hij lekker vindt en jij hiernaar luister, komt het allemaal goed. Maar nooit iets doen waar je je niet prettig bij voelt natuurlijk!
Meissie toch

Al het begin is moeilijk en eng

Juist lief hij hints wil geven en dat hij geduldig is..

Gewoon zorgen dat je je op je gemak voelt en samen oefenen...

Komt vanzelf goed echt waar
Vooral je tanden niet gebruiken, tenzij hij dat lekker vindt, maar dat zijn niet echt veel mannen.

Het is niet zo moeilijk allemaal hoor. Je hoeft hem toch niet gelijk klaar te pijpen? Gewoon lekker bij elkaar gaan liggen en een beetje met hem spelen.
Wat is er precies verkeerd gegaan?

Om minder zenuwachtig te zijn moet je je goed voelen bij je vriendje, blij zijn met je lichaam/jezelf en zin hebben in seks.

Misschien ben je nog niet toe aan (orale) seks en moeten jullie het (nog meer?) gaan opbouwen: elkaars lichamen langzaam verkennen.
Hoe kan zoiets helemaal fout gaan?

Beet of trok je m er af ofzo?
Ga even op het grote internet zoeken naar films met de titel "how to ..." en bij de puntjes vul je oral sex of handjob in. Misschien helpt het om een idee te krijgen wat je moet doen.

Ik blijf het vreemd vinden. Toen ik seks met een meid had en het was haar eerste keer wisten ze donders goed wat je allemaal met zo'n piemol kon doen. Is ook niet zo moeilijk, maar kennelijk is er nog geen app op de smart(?)foon voor dus kan een kind dit tegenwoordig ook niet weten
Er kan toch nauwelijks iets fout gaan.

Heb jij de seks afgebroken uit een soort paniek of schaamte ofzo?

Want je schrijft dat hij het niet erg vond en aanwijzingen gaf, dan hoef je toch niks te stoppen? Je hoeft echt zonder ervaring niet ineens je vriend deskundig en doelgericht naar een onvergetelijk hoogtepunt te brengen hoor. Ook voor hem toch juist hartstikke leuk als je onbeholpen bent en de mogelijkheden leert verkennen? Dat is doodnormaal. Gewoon lekker doorprutsen en je schaamte laten vallen, en lach er gewoon lekker samen om als sommige dingen onbeholpen gaan.
quote:Lucky_Birdie schreef op maandag 12 mei 2014 06:38 Hoe kan zoiets helemaal fout gaan?

Beet of trok je m er af ofzo? Dat vraag ik mij ook af.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij zegt dat hij het helemaal niet erg vindt dat jij nog wat onhandig en onervaren bent. Ik zou dat geloven.

Komt goed.
oefenen...veel oefenen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven