docent en cadeau
maandag 12 mei 2014 om 23:00
Goedenavond mede-forummers,
Binnenkort gaan we afscheid nemen van onze studieloopbaanbegeleider van het hbo. Deze vrouw heeft ons zo goed geholpen om onze jaarstage te kunnen halen. Echt super! Nu willen we iets aan haar gegeven als bedankje en wat daarbij ook persoonlijk is want we hebben toch wel een band opgebouwd met haar.
Wie weet wat we haar kunnen geven?
Iemand een leuk en creatief idee?
Binnenkort gaan we afscheid nemen van onze studieloopbaanbegeleider van het hbo. Deze vrouw heeft ons zo goed geholpen om onze jaarstage te kunnen halen. Echt super! Nu willen we iets aan haar gegeven als bedankje en wat daarbij ook persoonlijk is want we hebben toch wel een band opgebouwd met haar.
Wie weet wat we haar kunnen geven?
Iemand een leuk en creatief idee?
maandag 12 mei 2014 om 23:12
maandag 12 mei 2014 om 23:14
quote:NummerZoveel schreef op 12 mei 2014 @ 23:07:
Waarschijnlijk mag ze geen cadeaus aannemen, tenzij het echt een kleinigheid is. Zoek dus liever naar iets met betekenis dan naar iets van waarde.Bij ons hebben we (voor zover ik weet) deze regel niet echt, maar een kado van waarde zou ik (en ik denk veel collega's) erg ongemakkelijk vinden.
Waarschijnlijk mag ze geen cadeaus aannemen, tenzij het echt een kleinigheid is. Zoek dus liever naar iets met betekenis dan naar iets van waarde.Bij ons hebben we (voor zover ik weet) deze regel niet echt, maar een kado van waarde zou ik (en ik denk veel collega's) erg ongemakkelijk vinden.
maandag 12 mei 2014 om 23:24
Zie je haar koffie of juist thee drinken tijdens jullie afspraken? Misschien een pakketje in deze trant? Het moet inderdaad een aardigheidje blijven, anders maakt dat het ongemakkelijk. Je kunt het persoonlijk maken door een kaart.
Of misschien iets op jullie gezamenlijke vakgebied?
Of misschien iets op jullie gezamenlijke vakgebied?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
maandag 12 mei 2014 om 23:37
We willen er sowieso wat persoonlijks van maken. Zat zelf te denken aan een stoffen memobord die ze op haar kantoor kan hangen met daarop vast geprikt een briefje aan haar van elke student. Of een boek met ieder een eigen pagina in te vullen? Vond een thee boeket ook nog wel leuk. Wat zeggen jullie hiervan?
dinsdag 13 mei 2014 om 00:26
Wat ik in de loop der jaren heb verzameld en heel erg kan waarderen:
- chocolade/bonbons met kaart
- flesje wijn met kaart
- linnen draagtas met textielstift volgekliederd
- pennenbak (ook eigen maaksel)
- cup-a-soup mok met tekst
- xl koffiemok met tekst
- bosje bloemen met kaart
- keycord met USB stick
- sleutelhanger
- boek (indien niet te prijzig)
Niet doen:
Bon, giftcard, geld, verzorgingsproducten (bad- en douchegel, bodylotion en dat soort dingen), kamerplanten.
- chocolade/bonbons met kaart
- flesje wijn met kaart
- linnen draagtas met textielstift volgekliederd
- pennenbak (ook eigen maaksel)
- cup-a-soup mok met tekst
- xl koffiemok met tekst
- bosje bloemen met kaart
- keycord met USB stick
- sleutelhanger
- boek (indien niet te prijzig)
Niet doen:
Bon, giftcard, geld, verzorgingsproducten (bad- en douchegel, bodylotion en dat soort dingen), kamerplanten.
vrijdag 23 mei 2014 om 20:34
Ehm, ik heb wel eens zo'n mok-verwarmer gezien die z'n stroom uit de USB trok. Zag er een beetje uit als een wat dikker bierviltje. Enorm handig. Ding aan laptop hangen, koffie/theemok erop en geen haast meer om die beker zo snel mogelijk leeg te drinken.
Is het niet mogelijk om iets persoonlijks te geven, met ook een knipoog naar de opleiding waarvoor ze SLB'er is?
Is het niet mogelijk om iets persoonlijks te geven, met ook een knipoog naar de opleiding waarvoor ze SLB'er is?
zaterdag 24 mei 2014 om 21:35
Voordat je dingen geeft die aan de muur moeten hangen: eerst even checken, bij ons kan dat bijvoorbeeld niet (muurverwarming).
Mokken/glazen zijn altijd goed, net zoals thee/koffie of iets lekkers (wordt meestal gedeeld met collega's dus komt altijd wel op). Maar het leukste blijft toch de kaart of het persoonlijke briefje dat erbij zit.
Mokken/glazen zijn altijd goed, net zoals thee/koffie of iets lekkers (wordt meestal gedeeld met collega's dus komt altijd wel op). Maar het leukste blijft toch de kaart of het persoonlijke briefje dat erbij zit.