oeeps.. zwanger?

13-05-2014 10:12 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Ik heb laatste 2 weken onveilige seks gehad met me vriend, maar erg slordig geweest met me pil..

Gister kwam er opeens een beetje bloed uit me poes ( om het maar even zo te zeggen)..

Herkent iemand dit?

Xxxxxx groetjes
quote:soley79 schreef op 13 mei 2014 @ 10:49:

Echt hoor. Iedereen een kuisheidsgordel tot het examen "voortplanting en anticonceptie" behaald is.dichtschroeien is ook een optie
Als je nog te dom bent om te poepen, mag je ook nog geen seks hebben. Ken je die regel niet?

Hoe oud ben je? 14?

En nee ik herken dit niet. Met mijn eerste vriend heb ik jaren aan double dutch gedaan. Deze slimme meid was wel op haar toekomst voorbereid.

Mijn hemel, hier zakt mijn broek van af.
Forums zijn een vraagbaak, maar dit soort vragen hebben op één manier het juiste antwoord, test het over een paar dagen. Of is het tegenwoordig: de meeste stemmen gelden, dus hoe meer er ja/nee zeggen op jou vraag dat je dan daadwerkelijk zwanger ben of niet. Hm
Miaaaaaaaaauw.......
Je poes is inderdaad zwanger. Gefeliciteerd!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoezo oeps???

Je hebt onbeschermde seks en bent slordig met de pil. Niks oeps aan, eigen schuld.

Je hebt toch wel opgelet met bio??

Is dit nu hoe al die viva vrouwen "door de pil" zwanger worden?

Voor je kind hoop ik dat je niet zwanger bent.

Me, me, me

Het is MIJN. Dat is niet zo moeilijk en maar 1 letter meer.

En het ding heet vagina.
quote:Nemesis. schreef op dinsdag 13 mei 2014 10:15 Ik zou naar de dierenarts gaan.

Zou ik ook doen, met zo'n poes!

En verder; TO, wat ben jij verschrikkelijk dom....
Goh wat flauw dat mensen zo kinderachtig reageren..
Ik denk dat wij kinderachtig reageren, omdat jij nogal kinds over komt en niet bijster intelligent
quote:moeilijkx schreef op 13 mei 2014 @ 11:13:

Goh wat flauw dat mensen zo kinderachtig reageren..seks hebben terwijl je niet beschermd bent is ook niet bepaald volwassen te noemen.

Mijn reacties zijn serieus hoor! Mijn glazen bol zit er voor zover ik weet nooooooit naast....

(maar je zou natuurlijk even een zwangerschapstest kunnen doen voor de zekerheid)
quote:moeilijkx schreef op dinsdag 13 mei 2014 11:13 Goh wat flauw dat mensen zo kinderachtig reageren..

Kinderachtig?? Wij??

Dat bericht van jou, was dat volwassen dan?

Met je "oeps" en je "poes".

Ga toch weg...
Groetjes
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik vind de reacties hier nog best mild hoor.

Weet jouw vriend trouwens dat je met de pil aan het rommelen bent? Hoe heeft hij er op gereageerd?

Ze reageren zo omdat je bericht erg jong overkomt, en ook erg dom. Ja, als je rommelt met de pil kun je zwanger worden. Daarnaast zijn er veel mensen die zich verdiepen in zwanger worden omdat ze het willen voorkomen, of juist zwanger willen worden.

Russische roulette spelen met het risico op een kind is gewoonweg echt heel kinderachtig.
Helaas is domheid geen goed anticonceptiemiddel.
quote:moeilijkx schreef op 13 mei 2014 @ 10:12:

Gister kwam er opeens een beetje bloed uit me poes ( om het maar even zo te zeggen)

Dan kun je er wel van uit gaan dat ze loops is.

Zorg er voor dat ze voorlopig even bij katers uit de buurt blijft wanneer je geen nestje met jongen wilt.
Niet geschoten is altijd mis
Kittensssssssssssss

Goh wat flauw dat mensen zo kinderachtig reageren..Je bent(bewust) gestopt met de pil en hebt verder geen idee hoe het allemaal werkt, dát is pas kinderachtig/onvolwassen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
De kater komt later....

Ja er is een kans dat je zwanger bent. Rommelig zijn met de pil en vervolgens seks hebben zonder condoom is gewoon heel dom als je geen kinderwens hebt. Heb je die stiekem toch wel? En wat vindt je vriend ervan?

Doe morgenochtend een test met je ochtendurine, je kan goedkope tests bij de action kopen.
Some flies are too awesome for the wall
Serieus antwoord: Dat heet een doorbraakbloeding. Die krijg je als je af en toe pillen vergeet.

En als je af en toe een pil vergeet, ben je gedurende die hele strip niet meer volledig beschermd tegen zwangerschap.

Goh wat flauw dat mensen zo kinderachtig reageren..Vind je dat heel vreemd na zo een OP?.........
OMG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven