Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ik zei ook redelijk Het is wat je zegt, het gaat erom hoe je ermee omgaat. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, verliefd op een minnaar.
Alle reacties Link kopieren

Voor mijn minnares is lust het doel hoor.

Zij is er glashelder over dat ik haar 'lustobject' ben.

Ik begrijp idd nog steeds dat een aantal dames hier

de positieve aandacht van een minnaar gebruikt

om de gaten in hun eigen ziel op te proberen vullen.

Daardoor máakt zij zichzelf afhankelijk van hem idd.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Jammer dat je lat inmiddels te hoog ligt Look, een potje cheyle seks laat elke irritatie als sneeuw voor de zon..
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 12:25:

Ik vind vrouwen die een seksrelatie aangaan om aandacht te hebben onverstandig.

Een eenrichtingsweg naar teleurstelling ingeslagen.

Een minnaar draait om de lust niet om de liefde namelijk.

Als je een (nieuwe) partner zoekt moet je niet bij een minnaar zijn iig.

Dat is mijn ervaring idd.

Crisis zeg, het is toch niet alleen zwart-wit? Er zijn vele tinten grijs hoor.

Alleen seks voor de lust vind ik saai. Iemand die alleen maar geïnteresseerd in seks is, zoekt maar een kut op afroep. Ik vind een man pas interessant als hij mij mentaal ook kan prikkelen. En dat betekent dat hij zich dus ook voor mij interesseert en dus aandacht voor mij heeft. Daar vloeit een vriendschap uit voort. En heel soms verliefdheid en zelfs liefde. En zal ik eens wat vertellen? Dat is lekker! En geen probleem. Omdat we allebei niet labiel zijn, geen gat in ons gevoelsleven hebben, elkaar niet willen claimen en ook niet 24/7 van elkaar iets hoeven te horen. Maar wel willen genieten. En het kan. Zonder drama en gejank. There.
quote:ano*k schreef op 13 mei 2014 @ 12:35:

Jammer dat je lat inmiddels te hoog ligt Look, een potje cheyle seks laat elke irritatie als sneeuw voor de zon..

Wie zegt dat ik geen cheyle seks meer heb?

En ach, een potje fulmineren op een anoniem topic is soms ook best lekker
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 12:34:

Voor mijn minnares is seks het doel hoor.

Weet je... dat kan jij helemaal niet weten! Wat een vrouw zegt en wat een vrouw bedoelt, daar kan soms best wat verschil in zitten.

En jouw generaliserend brein heeft iets minder vrouwenkennis dan je pretendeert te hebben.

Maar hee, wat voor jou werkt hoor, wat voor jou werkt.
Lookolook, lust is niet alleen seks idd.

Ik geniet enorm van de mentale prikkeling die ik nog steeds met haar deel.

Als wij elkaar niet interessant hadden gevonden als mens

hadden wij het minnespel geen jaren vol kunnen houden.

Itt jouw stiekeme lustrelaties wisten onze echtgenoten van

en stemden onze echtgenoten in met onze lustrelatie bdd.

Mijn minnares en ik hadden (en hebben) geen bedrog

wat wij met de "mantel der liefde" moe(s)ten indekken

om onze gewetens te sussen.

Wij proberen niet van de lust tussen ons "echte liefde" te máken.

Daar zijn wij allebei te nuchter voor en

hadden (en hebben) wij te duidelijk voor ogen

dat onze ware liefde thuis is.

Ik ken haar inmiddels goed genoeg om te weten

dat zij (nog steeds) geen dubbele agenda heeft en

precies zegt wat zij bedoelt.

Wel zo duidelijk.
quote:Lookolook schreef op 13 mei 2014 @ 12:37:

[...]

Crisis zeg, het is toch niet alleen zwart-wit? Er zijn vele tinten grijs hoor.

Alleen seks voor de lust vind ik saai. Iemand die alleen maar geïnteresseerd in seks is, zoekt maar een kut op afroep. Ik vind een man pas interessant als hij mij mentaal ook kan prikkelen. En dat betekent dat hij zich dus ook voor mij interesseert en dus aandacht voor mij heeft. Daar vloeit een vriendschap uit voort. En heel soms verliefdheid en zelfs liefde. En zal ik eens wat vertellen? Dat is lekker! En geen probleem. Omdat we allebei niet labiel zijn, geen gat in ons gevoelsleven hebben, elkaar niet willen claimen en ook niet 24/7 van elkaar iets hoeven te horen. Maar wel willen genieten. En het kan. Zonder drama en gejank. There.

Hey, mooi gezegd!

En ja, seks kan zeker fijn zijn zonder dat ik verliefd ben. Als zo'n kerel lekker is en er iets van kan, nou, kom maar op. Maar het kan toch echt nog veel fijner zijn als je ook een klik hebt met iemand. Die vent van mij nu is slim en schrijft leuk, alleen al van hoe hij appt word ik soms opgewonden, ook als het niet eens over seks gaat. Echt, dat voegt iets toe. En nee, we zijn allebei niet labiel. Eerder partners in crime ofzo. Heerlijk.
Heeeeerlijk hoor Look. Ik geniet als lezer ook

Nog niks van de Argentijn gehoord. Zaten eerst op kik, maar heb hem gisteren toch maar mijn 06 gegeven. Sindsdien stil. Hij heeft het restaurant vanavond gereserveerd, spannend hoor..stilte voor de storm? Storm in een glas water ook prima. Gaat het niet door dan niet.

Donderdagavond zie ik mijn verrukkelijke nummer 2..
Highlander, het is echt jouw weg of geen weg hè? Nou ja, ik ben er wel klaar mee.

Anouk, niks gehoord?? Excuse me. Bij mij is het altijd: geen contact die dag is geen date. Ik hoop dat hij nog om het hoekje komt gluren.

Hoe lang geleden is de laatste date met 2?
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 12:43:

Lookolook, lust is niet alleen seks idd.

Ik geniet enorm van de mentale prikkeling die ik nog steeds met haar deel.

Als wij elkaar niet interessant hadden gevonden als mens

hadden wij het minnespel geen jaren vol kunnen houden.

Wij proberen niet van die lust "echte liefde" te máken.

Daar zijn we allebei te nuchter voor.

Ik ken haar inmiddels goed genoeg om te weten

dat zij (nog steeds) geen dubbele agenda heeft en

precies zegt wat zij bedoelt.

Wel zo duidelijk.

Aha. En hoe precies prikkel jij een vrouw mentaal als je haar geen aandacht wil geven en het slechtst bij geile seks wil houden?

En wat is jouw definitie van lust en echte liefde?

Oh, en nog een vraag, wanneer heb je een dubbele agenda? Als je iets meer voor een ander voelt? Of als je je minnaar alvast inplant voor je nieuwe nr1?

Nuance is niet echt je sterkste punt hè?
Eens Rooss. Dus als ik niks hoor is het adios amigo. Nou ja dat spreekt dan voor zich natuurlijk Ik zit er sowieso al dubbel in, heb het immers helemaal voor elkaar met nr 2. Veel meer dan nieuwsgierigheid is het dus niet.

En laatste date met minnaar was 2 weken geleden. Want vorige week zat hij met zijn gezin...You know.
Anouk, niks gehoord? Als in niks-niks? Dan kon hij het bij mij ook mooi vergeten. Voorpret zou nu zo'n beetje tot bijna-climax moeten leiden. Stilte zou dan wel een domper op de feestvreugde zijn.
Hoi, ik ben nieuw hier. Lees wel al een tijdje met jullie mee.

Ik ben een vrouw van 39 jaar oud. Ben gelukkig getrouwd, echt waar. Hou heel veel van mn man. Hij was mn eerste vriendje. Zou nooit bij hem weggaan. We hebben 2 kinderen.

Had nooit behoefte aan een andere man. Tot ongeveer een half jaar geleden. Kreeg toen sjans van iemand anders (mn nr 2). Ik geef les in een sportschool en hij zit in mn groepje. We hebben een aantal keer gezoend en 1 x sex gehad. Ik ben niet verliefd op hem, hij ook niet op mij (denk ik). Hij is ook getrouwd met kinderen en wil ook niet weg bij zn vrouw.

In de periode dat ik nr. 2 leerde kennen heb ik een kortstondige affaire gehad met iemand uit ons dorp, nr. 3 dus. Op hem ben ik zeker niet verliefd, is echt alleen maar spanning. Dit is inmiddels over.

Eigenlijk weet ik niet waarom ik vreemd ga. Ik heb een hartstikke leuke man en een goed sexleven. Mis eigenlijk niets. Ik heb vroeger alleen verkering met mn man gehad. Hij was mn eerste vriendje. Denk dat ik nu een beetje aan het inhalen ben. Erg fout natuurlijk!

Vanavond moet ik weer les geven, misschien is nummer 2 er ook. Hoop het wel. We hebben verder geen contact met elkaar (bewust hoor), dus moet afwachten of ik hem zie.
Lookolook, wie zegt dat ik mijn minnares geen aandacht geef?

Wie zegt dat ik alleen geile seks wil?

Ik wil de lusten.

Zij heeft gezegd dat zij mij ook alleen voor de lusten wil.

Dat houd dus in dat ik haar opnieuw ga meenemen op wekelijkse koffiedate,

naar de sauna, naar restaurants, naar theaters, op citytrips etc

Kortom, geen lasten.

Echte liefde is naar mijn ervaring iemand

met wie ik naast lusten ook alle lasten draag

die ik bij alles op mijn pad betrek

met wie ik mijn alledaagse leven deel

die ik als wederhelft toon aan de wereld

met wie ik de schouders onder problemen zet

Kortom, dat wat ik met mijn vrouw deelde en

mijn nr 1 positie blijft bezet door mijn liefde.

Ook nu zij uit de tijd is.

Een dubbele agenda hebben is imo

iets anders zeggen dan je bedoelt.

bv. dat je seks wilt terwijl het hele contact

je eigenlijk om de aandacht te doen is.
highlander wijzigde dit bericht op 14-05-2014 22:04
Reden: d moet t zijn
% gewijzigd
Nou ik moet wel een ding toevoegen. Heb hem een week of wat geleden (vakantie Portugal) in een vlaag van ongeduld gezegd dat ik geen behoefte heb aan langdurige chitchat en dan eens na weken kijken of we zullen afspreken. Dat heeft hij vrij letterlijk genomen haha. Datum geprikt, verder vrij weinig gesproken. Ik vond dat wel grappig. Maar idd, vandaag zou anders moeten zijn.

*zet vast flesje wit koud in koelkast*
Dan stuur je 'm toch 'n fijn appie?

Zou ik doen. Als ik graag iets wil horen dan neem ik initiatief. Werkt wel goed. Bij mij dan.
Helemaal gelijk. Maar omdat ik er dus al dubbel in zit twijfel ik of ik dat wel wil..

Ach wtf laat ik maar iets sturen.

Maar wat.

Hm.
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 13:11:

Lookolook, wie zegt dat ik mijn minnares geen aandacht geef?

Wie zegt dat ik alleen geile seks wil?

Zij heeft gezegd dat zij mij alleen voor de lusten wil.

Dat houd dus in dat ik haar opnieuw ga meenemen

op wekelijkse koffiedate, naar de sauna, naar restaurants, naar theaters, op citytrips etc

Kortom, geen lasten.

Echte liefde is naar mijn ervaring iemand

met wie ik naast lusten ook alle lasten draag

die ik bij alles op mijn pad betrek

mijn alledaagse leven mee deel

als wederhelft toon aan de wereld

met wie ik de schouders onder problemen zet

Kortom, dat wat ik met mijn vrouw deelde en

mijn nr 1 positie blijft bezet door mijn liefde.

Ook nu zij uit de tijd is.

Een dubbele agenda hebben is imo

iets anders zeggen dan je bedoelt.

bv. dat je seks wilt terwijl het hele contact

je eigenlijk om de aandacht te doen is. Je schrijft zelf dat het jou om de lust gaat en niet om het hele 'gedoe' er omheen. Een vrouw moet vooral niet veel aandacht vragen, want dan is ze labiel. Zonder aandacht geen prikkeling. Dus het een sluit het ander een beetje uit. Dat heeft niks met dubbele agenda te maken. En tussen alleen lust delen en je hele leven met elkaar delen zit toch ook nog een heel scala aan mogelijkheden. Of je spreekt jezelf tegen of ik snap niet waarom jij zo panisch moet doen om wat extra gevoelens.
Ja, ach. Ik heb bedacht dat ik geen zin heb om te twijfelen of ik te veel stuur of iets. Ik ben van mezelf helemaal niet claimerig, haat het ook als anderen dat zijn. Maar ik ben wel direct. En soms vind ik het dan eng om iets te sturen, zo van, damn, ik als eerste? Maar dan denk ik, fuck it, ik heb zin in die gast, als-ie dit niet kan hebben dan gooit hij me maar uit het raam. Gaat altijd goed, is mijn ervaring.

En wat, nou, ik zou iets appen als 'hey lekker ding, ik heb zin in jou'. Maar goed, geen idee wat voor contact je met hem hebt, zoiets is heel persoonlijk natuurlijk.
quote:ano*k schreef op 13 mei 2014 @ 13:20:

Helemaal gelijk. Maar omdat ik er dus al dubbel in zit twijfel ik of ik dat wel wil..

Ach wtf laat ik maar iets sturen.

Maar wat.

Hm.

Nou, gewoon: "Ik heb al ontzettend geoefend op de tango. Gaan we nog eens proberen of die horizontaal ook lukt?"

Ik heb hier al genoeg voorpret zo.
Nou dames, ik moet wel een beetje lachen om jullie. Eerst krijg ik van Roos op mijn kop dat ik teveel om aandacht zit te hengelen, en dan krijgt Highlander er weer van langs omdat hij vrouwen die aandacht willen als labiel bestempeld, en is het volgens jullie weer heel gewoon dat vrouwen aandacht willen. Nu snap ik het helemaal niet meer!

Eens met Lexie trouwens, Anouk. Ik zou ook gewoon zelf wat sturen. Waarom moet hij dat perse doen? Maar ik ben dan ook als Lexie, ik zeg gewoon wat ik wil en nodig heb (en inderdaad, hij mag me uit het raam gooien als dat niet okee is). Werkt prima. Maar volgens sommigen hier is dat labiel en aandachttrekkerig. Of toch niet :-)

Eigenlijk zouden we het nooit verder moeten laten komen dan een eerste date. Maandje of wat ondergedompeld worden in de aandacht tijdens de jacht, dan spetterende seks, en dan afscheid nemen en next Jammer toch dat seks er juist voor zorgt dat we ons binden en na de eerste date dus juist meer willen van diezelfde man..
Oooo.. Misslexie, ik heb nu pas door uit welke film je nick en foto komen. Loved it!
Lookolook, wie zegt dat ik panisch doe om gevoelens?

Ik laat mij denk ik niet zo meeslepen door mijn gevoelens.

Mijn minnares en ik hadden ook wel eens een verliefde vlaag.

Dat merk je aan het gedrag van die ander.

Geen gevoel wat wij dan samen gingen benoemen en/of voeden.

Wat heb je daaraan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven