Kinetic sans
dinsdag 13 mei 2014 om 21:01
Ok, geen aandelen! Laten we dat voorop stellen :')
Ik heb net mijn (23 jarige) broertje kinetic sand gegeven voor z'n verjaardag en dat spul is echt gaaf!
Dus cadeau tip voor als je een kinder verjaardag hebt (3+) of gewoon zelf iets gaafs zoekt!
Op Google meerdere sites te vinden om te bestellen en op YouTube staan filmpjes van wat het precies is!
Ik ben fan haha
Ik heb net mijn (23 jarige) broertje kinetic sand gegeven voor z'n verjaardag en dat spul is echt gaaf!
Dus cadeau tip voor als je een kinder verjaardag hebt (3+) of gewoon zelf iets gaafs zoekt!
Op Google meerdere sites te vinden om te bestellen en op YouTube staan filmpjes van wat het precies is!
Ik ben fan haha
Internagelaktisch
dinsdag 13 mei 2014 om 21:08
dinsdag 13 mei 2014 om 21:21
quote:laurentien1979 schreef op 13 mei 2014 @ 21:20:
Wat moet een 23-jarig broertje met zand?Tsja; wat moeten volwassen vrouwen met kleurplaten? En ook daar is op dit forum een topic voor.
Wat moet een 23-jarig broertje met zand?Tsja; wat moeten volwassen vrouwen met kleurplaten? En ook daar is op dit forum een topic voor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 13 mei 2014 om 21:23
dinsdag 13 mei 2014 om 21:31