Minnaar deel 23.

dinsdag 15 april 2014 om 22:14
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!

dinsdag 13 mei 2014 om 18:18
Trouwens, highlander, wat ben jij precies aan het doen? Misschien dat je het al eerder hebt verteld hoor maar er zijn te veel pagina's hier om dat te checken haha. Ik bedoel, je vindt die dame allang leuk en je wil haar. Nu snap ik nog wel het fijn kan zijn om de spanning wat op te bouwen, maar je klinkt alsof je het een sport vindt om het zo lang mogelijk uit te stellen ofzo. Is dat zo? En waarom dan? Of snap ik er dan allemaal niks van? En hoezo ben je benieuwd hoe lang je het volhoudt? Dat weet je toch zelf eigenlijk wel?

dinsdag 13 mei 2014 om 18:31

dinsdag 13 mei 2014 om 18:49
Roos, na een jaar begin jij mij zowaar een beetje te kennen!
Op vrouwen die zichzelf in de knoop werken aan de hand van
hun eigen gevoelens zit ik niet te wachten.
Daar ren ik idd heel hard voor weg.
Neuken serieus?
Nee, neuken is lekker.
En nu denk ik dus aan dat hotel
Op vrouwen die zichzelf in de knoop werken aan de hand van
hun eigen gevoelens zit ik niet te wachten.
Daar ren ik idd heel hard voor weg.
Neuken serieus?
Nee, neuken is lekker.
En nu denk ik dus aan dat hotel
volg je verstand, gebruik je gevoel

dinsdag 13 mei 2014 om 19:08

dinsdag 13 mei 2014 om 19:10
quote:Rooss4 schreef op 13 mei 2014 @ 18:44:
Neuken is een hele serieuze zaak Hl. En ik weet dat jij je schijtende best doet de meisjes hier zo hoog mogelijk op de kast te zetten. Maar eigenlijk ben je een beetje bang voor vrouwen
Lisa, ja doe!!!
Op de kast? Welnee. Prettig tijdvermaak, dat dan weer wel. Lang geleden dat een man niet jankend weg loopt
Lies, minnaar? Maar jij bent toch helemaal heppiedepeppie met je meppert? Of ben jij ook een labiele vrouw? Want dan mag je bij de club van High
Neuken is een hele serieuze zaak Hl. En ik weet dat jij je schijtende best doet de meisjes hier zo hoog mogelijk op de kast te zetten. Maar eigenlijk ben je een beetje bang voor vrouwen
Lisa, ja doe!!!
Op de kast? Welnee. Prettig tijdvermaak, dat dan weer wel. Lang geleden dat een man niet jankend weg loopt
Lies, minnaar? Maar jij bent toch helemaal heppiedepeppie met je meppert? Of ben jij ook een labiele vrouw? Want dan mag je bij de club van High

dinsdag 13 mei 2014 om 20:03
quote:Lookolook schreef op 13 mei 2014 @ 19:10:
[...]
whahahahaha, lig dubbel hier!
heb net aan potentieeltje verteld dat hij vanavond echt niet 2,5 uur hoeft te rijden om mij even te zien, het is me zo ook wel duidelijk dat hij me leuk vindt. En dan weer 2,5 uur terug. Maar hij mag me donderdag wel mee uit eten nemen
Anouk, have fun! Oh nee, de tango is niet engels natuurlijk... En tussendoor mag je best wel even op het toilet aan ons doorgeven dat hij oke is of juist niet...
[...]
whahahahaha, lig dubbel hier!
heb net aan potentieeltje verteld dat hij vanavond echt niet 2,5 uur hoeft te rijden om mij even te zien, het is me zo ook wel duidelijk dat hij me leuk vindt. En dan weer 2,5 uur terug. Maar hij mag me donderdag wel mee uit eten nemen
Anouk, have fun! Oh nee, de tango is niet engels natuurlijk... En tussendoor mag je best wel even op het toilet aan ons doorgeven dat hij oke is of juist niet...

dinsdag 13 mei 2014 om 20:21
quote:Lookolook schreef op 13 mei 2014 @ 19:10:
[...]
mijn meppert Ja maar, ja maar, we hebben zo weinig echte neuktijd. We oefenen met vluggertjes, binnen het uur halen we nog net niet.
Verder ben ik niet zo van de clubjes, moet ik dan mijn vinger prikken en bloed mengen? Of andere lichaamssappen? Brrrrrr
[...]
mijn meppert Ja maar, ja maar, we hebben zo weinig echte neuktijd. We oefenen met vluggertjes, binnen het uur halen we nog net niet.
Verder ben ik niet zo van de clubjes, moet ik dan mijn vinger prikken en bloed mengen? Of andere lichaamssappen? Brrrrrr