Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren

Bij haar speel ik geen therapeut.

Hier wel.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hou er maar mee op. We hebben de boodschap begrepen.

En doen er lekker niks mee.

Jij doet er niets mee bedoel je te zeggen
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 17:29:

Negen maanden niks.

Zeer benieuwd hoe lang ik het volhoud

voordat zij mij het hotel in heeft verleid.

De tijgerin.... wij ook...
Anoukie, veel plezier vanavond!

En in ieder geval lekker eten en wat lekkers om naar te kijken!

Geinig dat je ook al bij de Etos bent geweest! Ik ben benieuwd!
Trouwens, highlander, wat ben jij precies aan het doen? Misschien dat je het al eerder hebt verteld hoor maar er zijn te veel pagina's hier om dat te checken haha. Ik bedoel, je vindt die dame allang leuk en je wil haar. Nu snap ik nog wel het fijn kan zijn om de spanning wat op te bouwen, maar je klinkt alsof je het een sport vindt om het zo lang mogelijk uit te stellen ofzo. Is dat zo? En waarom dan? Of snap ik er dan allemaal niks van? En hoezo ben je benieuwd hoe lang je het volhoudt? Dat weet je toch zelf eigenlijk wel?
Ben benieuwd naar de afloop

Anouk, veel plezier!
quote:Rooss4 schreef op 13 mei 2014 @ 17:32:

Wordt zij

niet moe

van

die oeverloze..

proza van jou?

En dan nog slechte ook...

Oh, moesten wij er wat van leren?? Joh..
Lexie, mijn minnares en ik zijn er dol op

om met elkaar te spelen idd.

Het minnespel is onze sport.

Lookolook, jij moet niets.

Vooral niet met mij.
quote:Lookolook schreef op 13 mei 2014 @ 18:21:

[...]

En dan nog slechte ook...

Oh, moesten wij er wat van leren?? Joh..

En vind jij "minnespel" ook zo'n kotswoord?

Zo HL, nu heb ik je wel weer genoeg gebasht voor vandaag hoor. Over tot de orde van de dag.

of was dit de orde van de dag?
Ik begon het net lekker te vinden Roos.

Ik had geen orde van de dag, wel een vrije dag.

en ik weet dat jij weigert het als één groot speels rollenspel te zien
Wat heerlijk dat sommige dingen in het leven niet veranderen. Op het minnaartopic immer dezelfde issues. Lekker vertrouwd, zal ik ook maar weer een minnaar zoeken :-) ?
Neuken is een hele serieuze zaak Hl. En ik weet dat jij je schijtende best doet de meisjes hier zo hoog mogelijk op de kast te zetten. Maar eigenlijk ben je een beetje bang voor vrouwen

Lisa, ja doe!!!
Oh, neuken een serieuze zaak. Hmmmmm da's dan weer een beetje jammer
Doe jij ook aan minnespel Lisa?
Roos, na een jaar begin jij mij zowaar een beetje te kennen!

Op vrouwen die zichzelf in de knoop werken aan de hand van

hun eigen gevoelens zit ik niet te wachten.

Daar ren ik idd heel hard voor weg.

Neuken serieus?

Nee, neuken is lekker.

En nu denk ik dus aan dat hotel
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 18:29:

Lexie, mijn minnares en ik zijn er dol op

om met elkaar te spelen idd.

Het minnespel is onze sport.

Lookolook, jij moet niets.

Vooral niet met mij. Nou ja, dat is al de tweede ontkenning vandaag High. Nog even en ik ga er wat van denken! not
quote:Rooss4 schreef op 13 mei 2014 @ 18:44:

Neuken is een hele serieuze zaak Hl. En ik weet dat jij je schijtende best doet de meisjes hier zo hoog mogelijk op de kast te zetten. Maar eigenlijk ben je een beetje bang voor vrouwen

Lisa, ja doe!!!

Op de kast? Welnee. Prettig tijdvermaak, dat dan weer wel. Lang geleden dat een man niet jankend weg loopt

Lies, minnaar? Maar jij bent toch helemaal heppiedepeppie met je meppert? Of ben jij ook een labiele vrouw? Want dan mag je bij de club van High
Chapeau voor Highlander die zich hier niet gek laat maken! Maar van het woord minnespel droog ik inderdaad spontaan op.

Anouk, ik ben heel erg benieuwd naar je date met Pablo. Veel plezier!
Ja, veel plezier!
quote:Lookolook schreef op 13 mei 2014 @ 19:10:

[...]

Op de kast? Welnee. Prettig tijdvermaak, dat dan weer wel. Lang geleden dat een man niet jankend weg loopt

Lies, minnaar? Maar jij bent toch helemaal heppiedepeppie met je meppert? Of ben jij ook een labiele vrouw? Want dan mag je bij de club van High

whahahahaha, lig dubbel hier!

heb net aan potentieeltje verteld dat hij vanavond echt niet 2,5 uur hoeft te rijden om mij even te zien, het is me zo ook wel duidelijk dat hij me leuk vindt. En dan weer 2,5 uur terug. Maar hij mag me donderdag wel mee uit eten nemen

Anouk, have fun! Oh nee, de tango is niet engels natuurlijk... En tussendoor mag je best wel even op het toilet aan ons doorgeven dat hij oke is of juist niet...
quote:highlander schreef op 13 mei 2014 @ 17:36:

Bij haar speel ik geen therapeut.

Hier wel. Volgens mij is het andersom Highlander: wij zijn je therapie
quote:Lookolook schreef op 13 mei 2014 @ 19:10:

[...]

mijn meppert Ja maar, ja maar, we hebben zo weinig echte neuktijd. We oefenen met vluggertjes, binnen het uur halen we nog net niet.

Verder ben ik niet zo van de clubjes, moet ik dan mijn vinger prikken en bloed mengen? Of andere lichaamssappen? Brrrrrr
quote:oranjexx schreef op 13 mei 2014 @ 20:08:

[...]

Volgens mij is het andersom Highlander: wij zijn je therapie Dat denk ik dus ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven