Minnaar deel 23.

dinsdag 15 april 2014 om 22:14
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!

dinsdag 13 mei 2014 om 20:33
quote:lisannez schreef op 13 mei 2014 @ 20:21:
[...]
mijn meppert Ja maar, ja maar, we hebben zo weinig echte neuktijd. We oefenen met vluggertjes, binnen het uur halen we nog net niet.
Verder ben ik niet zo van de clubjes, moet ik dan mijn vinger prikken en bloed mengen? Of andere lichaamssappen? Brrrrrr
Tja eh.. Jij moet niet klagen, jij bent de 0,01% die het wel met haar minnaar uithoudt na een scheiding!
Vinger prikken? Doe niet zo eng! En andere lichaamssappen in groepsverband mengen doe je maar lekker in een parenclub. Hier moet je gewoon labiel aan de benen van je lover hangen. Of, bij gebrek aan een lover, net zoals ik, gewoon hier en daar ergens tegenaan schoppen en mee kletsen. Gezellig he?
[...]
mijn meppert Ja maar, ja maar, we hebben zo weinig echte neuktijd. We oefenen met vluggertjes, binnen het uur halen we nog net niet.
Verder ben ik niet zo van de clubjes, moet ik dan mijn vinger prikken en bloed mengen? Of andere lichaamssappen? Brrrrrr
Tja eh.. Jij moet niet klagen, jij bent de 0,01% die het wel met haar minnaar uithoudt na een scheiding!
Vinger prikken? Doe niet zo eng! En andere lichaamssappen in groepsverband mengen doe je maar lekker in een parenclub. Hier moet je gewoon labiel aan de benen van je lover hangen. Of, bij gebrek aan een lover, net zoals ik, gewoon hier en daar ergens tegenaan schoppen en mee kletsen. Gezellig he?

dinsdag 13 mei 2014 om 20:34
dinsdag 13 mei 2014 om 20:41
Welnee joh, was mijn minnaar helemaal nooit niet. Ik mocht geen minnaar meer en met deze ging ik alleen maar koffie doen wist ik veel dat ie zo lekker was
Dat schoppen kun jij veel beter dan ik, ik lees af en toe wel mee en mijmer over het verleden.
Maar look, helemaal minnaarloos? niets stiekems in het vat?
Dat schoppen kun jij veel beter dan ik, ik lees af en toe wel mee en mijmer over het verleden.
Maar look, helemaal minnaarloos? niets stiekems in het vat?

dinsdag 13 mei 2014 om 20:47

dinsdag 13 mei 2014 om 20:59
Oh nee hoor. Oude blikken genoeg. Heb ook al wel de vraag gekregen wanneer we weer gaan daten. Maar ik vind het helemaal prima zo. Na heeeeeel veel moeite doen wil ik er heus misschien wel over nadenken.
Over tijdverdrijf. Divorce hotel op rtl4, man gaat na zoveel jaar huwelijk huppekee verder met z'n 23 jarige chatvriendinnetje. Iets voor de verliefde minnaressen hier?
Over tijdverdrijf. Divorce hotel op rtl4, man gaat na zoveel jaar huwelijk huppekee verder met z'n 23 jarige chatvriendinnetje. Iets voor de verliefde minnaressen hier?

dinsdag 13 mei 2014 om 21:38
Zo weer even bijgelezen.
Lexie: jouw verhaal is echt te eng herkenbaar voor mij brr..
Wel heel fijn te lezen dat dus er mensen zijn die in (bijna) exact dezelfde situatie zitten
Anouk: al een update voor ons? Ik ben ook erg benieuwd!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of Nina nog meeleest? En hoe het loopt na de 'ontdekking' van zijn vrouw?
Wel heel fijn te lezen dat dus er mensen zijn die in (bijna) exact dezelfde situatie zitten

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of Nina nog meeleest? En hoe het loopt na de 'ontdekking' van zijn vrouw?

dinsdag 13 mei 2014 om 21:38
quote:de_ekte schreef op 13 mei 2014 @ 21:33:
[...]
Oeh stuur mij dan eens een DM, ben benieuwd hoe lief jouw doen dan is.. En uiteraard of ik wat ga terug sturen :p
Ten eerste, er staat geen plusje onder jouw nick, dus dm gaat niet werken.
Ten tweede, het werkt andersom. Als je me een béétje gelezen had, dan wist je dat dit niet zou gaan werken.
Ten derde, áls ik al iemand van een forum zou plukken, dan doe ik dat discreet. Niet als iemand dat rond gaat toeteren op een topic.
Dus.
Beetje beeld zo?
[...]
Oeh stuur mij dan eens een DM, ben benieuwd hoe lief jouw doen dan is.. En uiteraard of ik wat ga terug sturen :p
Ten tweede, het werkt andersom. Als je me een béétje gelezen had, dan wist je dat dit niet zou gaan werken.
Ten derde, áls ik al iemand van een forum zou plukken, dan doe ik dat discreet. Niet als iemand dat rond gaat toeteren op een topic.
Dus.
Beetje beeld zo?
dinsdag 13 mei 2014 om 22:10
quote:Lookolook schreef op 13 mei 2014 @ 21:38:
[...]
Dus.
Beetje beeld zo?
Ten eerste, waarom heb ik hemelsnaam geen plusje? Ben ik te min? (slechte woordgrap).. noob..
Ten tweede, ik weet dat het andersom werkt. Moeite doen etc. (misschien terecht?) Check ongeveer 25 pagina's terug, daarom zei ik dit met een knipoog.
Ten derde, what about Misterrrrrrrrrrrrrrr dan?
Ten vierde, als dit de toon was dan is Misterrrrrrrr gewoon een pussy. Ik waardeer hem.
Ten vijfde, ooit, wanneer ik in het bezit ben van een plusje, dan zal ik misschien een DM sturen en extreem veel moeite doen.
[...]
Dus.
Beetje beeld zo?
Ten eerste, waarom heb ik hemelsnaam geen plusje? Ben ik te min? (slechte woordgrap).. noob..
Ten tweede, ik weet dat het andersom werkt. Moeite doen etc. (misschien terecht?) Check ongeveer 25 pagina's terug, daarom zei ik dit met een knipoog.
Ten vierde, als dit de toon was dan is Misterrrrrrrr gewoon een pussy. Ik waardeer hem.
Ten vijfde, ooit, wanneer ik in het bezit ben van een plusje, dan zal ik misschien een DM sturen en extreem veel moeite doen.
dinsdag 13 mei 2014 om 22:18
quote:sammie_002 schreef op 13 mei 2014 @ 21:38:
Zo weer even bijgelezen.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of Nina nog meeleest? En hoe het loopt na de 'ontdekking' van zijn vrouw?Hey, wat is jouw verhaal dan? Kan ik dat hier ergens lezen? Vast, maar ik verzuip in al die pagina's. En dan is dit ook nog maar liefst deel 23.
Zo weer even bijgelezen.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of Nina nog meeleest? En hoe het loopt na de 'ontdekking' van zijn vrouw?Hey, wat is jouw verhaal dan? Kan ik dat hier ergens lezen? Vast, maar ik verzuip in al die pagina's. En dan is dit ook nog maar liefst deel 23.

dinsdag 13 mei 2014 om 22:27
quote:de_ekte schreef op 13 mei 2014 @ 22:10:
[...]
Ten eerste, dat plusje regel je bij je voorkeuren of profiel ofzo. Is niet bijster moeilijk.
Ten tweede, daar hebben we die smiley dingen voor. En natuurlijk is dat terecht.
Ten derde, what about him? Nou niks. Blijkbaar vond hij mij toch niet zo leuk want het bleef stil.
Ten vierde, heel veel mannen zijn een pussy. Wat overigens net zo'n stom woord is als poes voor het vrouwelijk geslacht.
Ten vijfde, doe je best. Wie weet ga ik ze ooit lezen.
Zo, en nu ga ik cheyle seks hebben. Ajuus.
[...]
Ten eerste, dat plusje regel je bij je voorkeuren of profiel ofzo. Is niet bijster moeilijk.
Ten tweede, daar hebben we die smiley dingen voor. En natuurlijk is dat terecht.
Ten derde, what about him? Nou niks. Blijkbaar vond hij mij toch niet zo leuk want het bleef stil.
Ten vierde, heel veel mannen zijn een pussy. Wat overigens net zo'n stom woord is als poes voor het vrouwelijk geslacht.
Ten vijfde, doe je best. Wie weet ga ik ze ooit lezen.
Zo, en nu ga ik cheyle seks hebben. Ajuus.
dinsdag 13 mei 2014 om 23:19
Lexie, ik doe hier ook nog niet zo lang mee, maar mijn verhaal: vrijgezel, niet toe/niet op zoek naar relatie (kom nog niet zo lang uit een langdurige relatie), wel wat scharrels/one-night-stands gehad sindsdien, maar nooit met gevoel. Nu hele leuke minnaar, heeft vrouw en kind. En ik vind m leuk-leuk. Maar ook ik heb de illusie dat ik zo stoer ben dat ik het geen probleem vind dat ik nummer 2 ben. Ik verwacht niks van hem. Ik geniet heel heel erg van de momenten die we hebben, al duren die vaak niet langer dan twee uurtjes. Heb me altijd voorgenomen dat als ik te gehecht aan hem zou raken dat ik er mee zou kappen. Nu blijkt dus dat ik dat helemaal niet kan en niet wil. Zoals jij ook zegt, ik vind t heerlijk nu en zou t niet willen missen. Dan straks maar keihard teleurgesteld worden, maar ik kan er zelf gewoon geen punt achter zetten. Nooit gedacht dat ik er ooit genoegen mee zou nemen, maar zolang je niks verwacht en er relaxed in blijft, niet claimerig wordt ed, lijkt het me zo prima vol te houden. Tot nu toe dan
(bijna half jaar nu). En ik geef hem lekker weinig aandacht uit mezelf zodat hij altijd degene is die initiatief neemt. Ik vind t heerlijk. Soms hoor ik em een week niet, soms ineens elke dag. Laat ik lekker aan hem. En klein detail: is een collega..