Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 11:21:

[...]

Nee he, want ik denk dan meteen kleine prostaat = laag libido. Geen idee of het klopt hoor, maar ja, die associatie is gauw gemaakt. Ehm, anatomisch zit t toch juist precies andersom volgens mij. Grote prostaat = seksprobleem, vandaar dat mannen op leeftijd moeite hebben met klaarkomen (prostaat is bij de geboorte heel klein).
quote:dymo9 schreef op 14 mei 2014 @ 11:27:

[...]

Ehm, anatomisch zit t toch juist precies andersom volgens mij. Grote prostaat = seksprobleem, vandaar dat mannen op leeftijd moeite hebben met klaarkomen (prostaat is bij de geboorte heel klein).Ja, dacht ik ook. En hebben moeite met plassen. Maar ach, aannames zijn zelden gebaseerd op rationele overwegingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 11:12:

[...]

Ha, zou dat komen omdat vrouwen in het algemeen eerst nadenken en dan pas tot actie over gaan en bij mannen dat vaak andersom is?

In heel veel gevallen denk ik inderdaad van wel ja. Maar als je eenmaal dichtbij die stap bent zal ik hem zelf ook nemen en niet meer terugkrabbelen

Bitterballen zijn heerlijk! (als we het dan over blank hebben en niet blanke herenballen ) en een kleurtje heeft wat mij betreft ook heel wat :0
koekies zijn lekker
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 11:19:

[...]

Ehm. Nee. Iemand die net een nieuwe relatie start, mag mijn deur voorbij gaan. En je moet mij ook niet gaan vermoeien met het gevecht tegenover een nieuw vriendinnetje.Sowieso geen geklaag over de thuissituatie bij mij aub. Ik word al moe als ik eraan denk...
koekies zijn lekker
Ja klagen is nog een graadje erger dan huis, tuin en keukenpraat.

Mag hij een keer per maand doen. Net als jij ongesteld bent.
Hahahaha so true Ano*k. Ik zou het dan meteen afkappen. Het is voor de lust en de lol en de problemen bespreek je maar thuis of met je vriend(inn)en
koekies zijn lekker
quote:ano*k schreef op 14 mei 2014 @ 11:05:

[...]

Edit: Krimp, ging jij niet van Spaans naar af en toe Hollandse bitterballen hapjes? Is dat niet gewoon een stap terug?

Ik ook niet lookolook..... Wat hij doet is zijn ding. Ik antwoordde even de vraag van dymo9 of hij in een relatie zit of niet. Maar ik bemoei me niet met thuissituaties van m'n minnaars.

Klopt, van een Spaanse gehaktballetjes naar een heel pittig Hollands bitterballetje en weer terug.....
quote:dymo9 schreef op 14 mei 2014 @ 11:22:

Beetje jammer dat hij zo weinig rekening met ons houdt Anouk

Krimp, hij zit net in een nieuwe relatie? Wat moet ie dan nog met jou? Een nieuwe relatie zou juist uitermate bevredigend moeten zijn...Zit een beetje in hem. Hij heeft lang geswingd en gelooft niet zo in het monogaam gebeuren. Maar hey! Ik zeg al..... zijn dingetje, niet de mijne.
quote:krimp schreef op 14 mei 2014 @ 11:48:

[...]

Zit een beetje in hem. Hij heeft lang geswingd en gelooft niet zo in het monogaam gebeuren. Maar hey! Ik zeg al..... zijn dingetje, niet de mijne.Heeft hij dat ook tegen z'n nieuwe vriendin gezegd? Lijkt me er eentje voor op de smoezen lijst
Hoe bedoel je dat lookolook voor op de smoezenlijst?
quote:krimp schreef op 14 mei 2014 @ 11:48:

[...]

Zit een beetje in hem. Hij heeft lang geswingd en gelooft niet zo in het monogaam gebeuren. Maar hey! Ik zeg al..... zijn dingetje, niet de mijne.Maar hoe zie jij het dan krimp? Wil je met hem afspreken, eventueel vaker?
koekies zijn lekker
Uhmmmmm, ja, ik overweeg ernaar dat ik wel wil afspreken. Uit nieuwschierigheid of het wat is en of wij klikken tussen de lakens. Vaker weet ik niet, helemaal afhankelijk hoe het loopt. En met zijn twijfelachtigheid überhaupt de vraag of een date er komt, en daarna ook maar de vraag hoe en wat. Ik volg mijn gevoel...... Waar ik geen zin in heb is een intens contact waarbij je dagelijks contact hebt. Dat heb ik gehad met nummer 2 in het begin. Door die perikelen ben ik ook op dit forum beland. Ik neem het als hoe het komt en beslis dan.
quote:krimp schreef op 14 mei 2014 @ 12:30:

Uhmmmmm, ja, ik overweeg ernaar dat ik wel wil afspreken. Uit nieuwschierigheid of het wat is en of wij klikken tussen de lakens. Vaker weet ik niet, helemaal afhankelijk hoe het loopt. En met zijn twijfelachtigheid überhaupt de vraag of een date er komt, en daarna ook maar de vraag hoe en wat. Ik volg mijn gevoel...... Waar ik geen zin in heb is een intens contact waarbij je dagelijks contact hebt. Dat heb ik gehad met nummer 2 in het begin. Door die perikelen ben ik ook op dit forum beland. Ik neem het als hoe het komt en beslis dan.Twijfelachtig allemaal nog dus maar je nieuwsgierigheid gaat het winnen. Nu maar kijken wat hij doet .
koekies zijn lekker
Wat super leuk Anouk !!!!

Gewoon voor gaan, 2 minnaars is echt best te handelen hoor, zolang je voor jezelf duidelijk hebt hoe en wat je wil qua contact en daten....

Hier stond vanavond een kenismakingsdate op de planning met een heul leuk spannend manspersoons van sl geplukt...

Op sf waren de leukste al weg

Helaas een ziek kind gooit de plannen in de war... herkansing op maandag !

Je klinkt ook nog niet echt overtuigd krimp, of je het zelf wel wil...
quote:krimp schreef op 14 mei 2014 @ 12:02:

Hoe bedoel je dat lookolook voor op de smoezenlijst?

Het grote boek der excuses waarom vreemd te gaan en vooral niks te verwachten.

"Ik heb het écht geprobeerd, heus. Maar na al dat geswing kan ik niet meer monogaam zijn. En nee, mijn vriendin kan dat vast niet begrijpen. Daarom ben jij ook zo speciaal. Dus mondje dicht, ok?"

Dat idee.

Silver, hè die kinderen altijd! Succes met de herkansing.
mischien de lijst der lijsten er een keertje weer ingooien...
Ik ben ook zelden onder de indruk van iemand silver.

De lijst der lijsten, klinkt leuk....
Nou leuk...

Lijst met smoezen
Leuk in de zin, dat ik mij verbaas over sommige smoezen en het idee dat überhaupt iemand die dan serieus zou nemen.
Silver, jij zit in dat schuitje toch? Een vaste nr. 2 maar ook wel eens een drietje? Is die losse 3 dan steeds een ander of zit daar ook continuïteit;)

En jij verklapt het niet aan nr. 2, dat weet ik ook nog.

Ik vind dat ik nog niks vermeldenswaardigs met Pablo heb uitgespookt eigenlijk...Laat-ie eerst zijn broek maar eens zakken dan kan ik mijn standpunt alsnog aanpassen

Krimp: "was ik je maar 20 jaar eerder tegengekomen"..Die heb ik letterlijk gehoord. Nou bleek daarvoor dat we zo'n 20 jaar geleden in dezelfde studentenstad woonden maar elkaar niet kenden. Dus een béétje geloofwaardig vond ik die opmerking wel;)
Hahahaha Anouk. Het zou bij mij geheel afhankelijk zijn van de "afspraken" die je hebt. In mijn scharreltijd zei ik niets maar ik had ook niet een hele echte emotionele binding met mijn minnares. Het is ook een beetje afhankelijk denk ik van wat je een minnares noemt. Wat is het verschil (als dat er is) met een scharrel, een friend with benefits.

Ik kan me vinden in jouw mening; je ziet wel wat je doet als de broek omlaag is gegaan
koekies zijn lekker
quote:ano*k schreef op 14 mei 2014 @ 14:18:

"was ik je maar 20 jaar eerder tegengekomen"

Volgens mij heb ik deze van werkelijk el-ke man gehoord die in mijn bed heeft gelegen.

Het ligt voor iedereen anders maar voor mij zit er verschil in binding, met als volgorde: ons-scharrel (meer dan 1 keer ons), seksvriend(in), minnaar(es). Maar mijn minnaar zag dat al anders, daarom was het ook zo leuk om hem minnaar te blijven noemen
Dat is dan erg toevallig ano*k! Sommige zijn wel geloofwaardig (omdat degene die het zegt, het echt zo voelt en denkt!) en andere zijn ontzettend onlogisch of idd smoesjes. De ergste die ik gehoord heb, is dat een jongen bleef slijmen maar verder niets anders wilde dan hele korte ontmoetingen, dan zei hij: je bent mijn alles, er is niemand die mij zo goed begrijpt als jij, ik denk elke dag aan je, met jou heb ik de beste sex ooit, bla bla bla bla bla. Ik vertel het mijn nummer 2 wel trouwens als ik met iemand anders af spreek. Hij heeft er geen problemen mee en andersom ik ook niet.
quote:silver1977 schreef op 14 mei 2014 @ 13:13:

Op sf waren de leukste al weg

Oranje, laat ook eens wat voor anderen over zeg! Tsssss...

quote:ano*k schreef op 14 mei 2014 @ 14:18:

Krimp: "was ik je maar 20 jaar eerder tegengekomen"..Die heb ik letterlijk gehoord. Nou bleek daarvoor dat we zo'n 20 jaar geleden in dezelfde studentenstad woonden maar elkaar niet kenden. Dus een béétje geloofwaardig vond ik die opmerking wel;)

Twintig jaar geleden was ik lang zo leuk en vrij niet, keek ik naar heel andere mannen (jongens) en was t nooit zo geweest als nu, ik kan die opmerking niet serieus nemen hoor.

En verder zie ik op die lijst natuurlijk ook best wel opmerkingen staan die mijn minnaar ook gebruikt. En toch he, bij hem is t anders, echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven