Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huh?? Ik klikte op theehuis en zit nu hier??

Nou ja, dan zwaai ik maar even naar jullie
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wil niet heel lullig doen hoor maar liever 1,5 liter wasmiddel op de plavuizen dan in mijn kind.
Ha Compu, woon ik ook eens aan de goede kant van het water ik hoor niks.
Ging je Star achterna Vishnu?

Dat deed ik net wel, zat juist op het Theehuis en daardoor ben ik nu Hans Teeuwen aan het kijken.

Goh, dat je niks hoort daar! Jij blij. Aan de andere kant Ellen ten Damme. Dus stereosound.
Ik vind Ellen ten Damme cool en Compuman mag het idd te horen krijgen
Ik gok dat ik het wel ga horen als ik zo naar boven ga

Volgens mij wonen wij echt maar 500 meter bij elkaar vandaan trouwens.
Hai allen tesaam! (gezellig Vishnu, jij ook hier...)

Compu: hebben vriend en mijnes ook al zelfde muzieksmaak? Vriend is hier naar Waldrock, voor Slayer en morbid Angel of zo. Brrr... Toen wij net verkering kregen (vroegah) had hij ook altijd t-shirts met lijken erop aan en zo en van die enge posters op zijn kamer. Komt de romantiek echt ten goede zullen we maar zeggen!

CD: Hmmm die Kevin gaat lekker daar... Zullen ze blij mee zijn op de peuterspeelzaal, haha! Gelukkig inderdaad wasmiddel op de vloer. Gewoon een glijbaan van maken joh!

Stiefvader gaat goed! Sinds vandaag weer sondevoeding, heel weinig maar dat gaat goed dus morgen iets meer en dan mag hij maandag hierheen vervoerd worden! Dan hier in ziekenhuis aansterken en verder herstellen. Geen idee hoe lang dat nog duurt maar dat zien we wel weer!

Zo nu ga ik chips pakken en chocorozijnen en een borrel. Wilde de hele avond lapzwansen en jullie lastig vallen maar schoonouders kwamen spontaan langs. Was zowaar even gezellig wel.
Zo is het, Star. Hij heeft net flink geld uitgegeven aan zijn scooter, gooit ie er ook nog een schepje bovenop. Grrr nogmaals.

Oordopjes helpen Vishnu. Woon je vooraan op het eiland?

Leuke schoen in je avatar! Ben je al bij die coole schoenenzaak geweest?
Heeft hij zo'n mooie Italiaanse scooter?
Leuke foto's van de doop, Bridges! Wij staan er ook op, Star (goed kijken).

Speelt Ties leuk met de poppetjes?

Vriend hier niet echt fan, maar er zijn verschillende podia met o.a. ook DJVT.

Is jouwes voor een nacht weg?

Fijn van stiefpa, hopelijk gauw naar huis!

Star, hij heeft een Vespa, maar een oldtimer. CG vindt 'm geweldig!!
Compu: ga je nog naar de jaarmarkt woensdag?
Jep... Mijne komt pas morgen weer terug. Wel zo fijn, bed voor mij alleen vannacht, geen walmend biervat naast me!

Ja Ties speelt veel met poppetjes. Allemaal op een rijtje zetten. Dan weer in een rondje. dan weer in de garage. Vindt hij leuk!
goedenavond,

nog snel even melden voor vandaag. Alles nog rustig hoor. Ben flink bezig geweest om iets op gang te krijgen, maar tot nu toe geen succes. We hebben vanmorgen nog 5 m2 extra steentjes gekocht om ook het laatste bloemenperkje te bestraten, dus nu is het echt een Mark-tuin. Zelf met emmers modder en zand gelopen, en m straten. Morgen is het hopelijk klaar. Gras hebben we er vrijdag avond ingedaan. Mark zegt nu de hele tijd; oh hier kan mark mooi in spelen!! hihi zeiden wij dus steeds. Straks nog een toestel met een glijbaan en een (liefst dubbele) schommel en dan is het achter voor dit jaar klaar!

Was vanaaf ringrijden bij ons in het dorp, dus daar ben ik even geweest met mijn ouders en mark. Hij vond de paarden erg mooi. Vooral het hinniken. Na de proefronde en de 1e officiële ronde begon mark de bootjes en auto's leuker te vinden, dus toen zijn we weer naar huis gelopen (lees waggelen, hihi) Was inmiddels ook al half 9 dus mark behoorlijk moe. Zo laat is ie nooit op. Hijwas meteen stil, hopelijk blijft dat zo. Na een drukke dag wil hij wel eens erg dromen. Nou ja dat zien we wel.

Meisje is echt mega druk! Volgens mij ligt ze met haar voetjes tegen mijn heup aan, want daar word ik toch geschopt! Misschien breekt ze de vliezen zo wel;-)) Uurtje te vroeg, normaal begint ze rond 11en...
Coole schoenenzaak??? Geef maar door aan Star!! Stad morgen open?

Nee woon niet vooraan maar wel met de bocht mee en dan aan het water.
quote:bridges6 schreef op 05 juli 2008 @ 21:59:

Compu: ga je nog naar de jaarmarkt woensdag?Is die leuk? (Ik bemoei me er gewoon even mee heur)
Ja morgen koopzondag!!!

Hou je van markt? Dan is het wel leuk! Best wel lang stukje met hoop nepcrocs, harazeemspullen, kleren, houten speelgoed (daar gaat mijn poedelprijsgeld waarschijnlijk) en de normale zooi. Ik vind het leuk!!!
Dan ga ik wel even kijken denk ik!
lekker grutten altijd en niet megadruk. Gewoon druk. Leuk. Van 11 tot 5 geloof ik. Wel even zwaaien als je me ziet hoor!

Star; ga je mee? Toch ook zo'n marktfan? Ah jammer, je moet zeker werken...
Ik ben al een paar keer geweest, maar ik slaag er nooit..

Ben meer van de rommelmarkten.

Biervat slaapt hier op zolder haha.

Ris, fijn dat je je hebt vermaakt! Dame laat even weten dat ze er klaar voor is denk ik. Wat zul je nieuwsgierig zijn (x1000)!

Mooie plek Vishnu! Kijk je uit op de boten? Geen gevaar voor Vishkid (j/m?)?

Het is een sneakerzaak en heet Unknown (zie Google).

Al uitverkoop wezen kijken bij Hatshoe?
Ooohhhh jij bent sleeheechtt!!! Nu moet ik shoppen.

Als echt Vissekind (mannetje) kan hij heel goed zwemmen tuulk

Nee wel gevaarlijk, ik ren me rot, goed voor de overtollige kilootjes.
Ik ook gek op rommelmarkten trouwens, dan hebben we elkaar vast wel eens gezien.
Wil je geen hoog hek?

Leuk, nog een rommelmarktfan. Heb je zelf ook weleens verkocht?

Ga je weleens het buurthuis aan de gracht? Soms geweldig, soms een tegenvaller.

Wij zijn momenteel bezig met scholen bekijken. Gaan jullie voor de school vlakbij?

Vriend thuis en helemaal doorweekt gnagna.
Volgens mij is mijn tante knutseljuf op die school. Nieuw gebouw toch?

Compu: als je verkoopt, waar dan/ ik wil ook wel eens, maar hier is niet veel volgens mij...
Heb wel mooie schutting om de tuin staan hoor. Maar meneer fietst sinds paar dagen en dat doen we op het fietspad langs het water (meerennen gewenst dus!)

P. nog nooit geweest, maar wilde er wel eens gaan kijken binnenkort. Ik weet nog niet waar ik woon als nemo 4 is dus kan nog niet echt op zoek naar scholen. Wel rustgevend eigenlijk , hoef ik me daar nog niet druk over te maken.

Gniffel voor natte Compuvriend.
Oh ja zelf verkopen ook wel gedaan maar mp werkt beter voor mij. School hier om de hoek is nieuw idd maar staat niet echt goed te boek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven