Chipnummers katten verwisseld

14-05-2014 16:42 6 berichten
Ik heb vanmorgen voor onze kater opvang geregeld voor in de zomervakantie. Kort na mijn e-mail kreeg ik bericht van het pension dat het door mij (uit het entingsboekje overgenomen) opgegeven chipnummer volgens het systeem toebehoorde aan onze poes die vorig jaar overleden is. Ik heb op de genoemde website het chipnummer uit het entingsboekje van poes opgezocht, en daar stond idd de naam van kater bij.

Poes en kater zijn al meerdere malen in een (ander) pension geweest, en daar is dat dus nooit aan het licht gekomen. Ik vermoed dat de chip die kater in zijn lijf heeft wel hetzelfde nummer heeft als in zijn inentingsboekje staat, maar daar kom ik nu niet achter natuurlijk.

Waar is het dan fout gegaan met de registratie op die website? En hoe ga ik dit rechtzetten?
Alle reacties Link kopieren
Bij de papieren die je hebt gekregen bij de registratie staat ook een tel.nr. die je kan bellen voor dit soort dingen.

Een vriendin van mij heeft ook een keer iets raars gehad en was zo opgelost.

Als je het tel.nr niet kan vinden, je DA heeft dat nummer. Dit is heel makkelijk recht te zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En de DA heeft ook een chipreader om eventueel na te gaan of het nummer klopt.
Volgens mij heb ik geen registratiepapieren gekregen. Ze zijn gechipt en er is een stickertje in het inentingsboekje geplakt. De registratie is verzorgd door de dierenkliniek. Gelukkig moet kater binnenkort voor een inenting, dus dan hoop ik dat ze het recht kunnen zetten.
http://www.ndg.nl/

Hier kun je ook mss het een en ander vinden.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
quote:betjebig schreef op 14 mei 2014 @ 16:48:

Volgens mij heb ik geen registratiepapieren gekregen. Ze zijn gechipt en er is een stickertje in het inentingsboekje geplakt. De registratie is verzorgd door de dierenkliniek. Gelukkig moet kater binnenkort voor een inenting, dus dan hoop ik dat ze het recht kunnen zetten.

Na het registreren bij de DA krijg je altijd nog de papieren van dat bedrijf opgestuurd als bevestiging dat de kat is aangemeld en tevens papieren om wijzigingen door te geven als een verhuizing bijv.

(bij al mijn katten tenminste wel)

Even bellen en dan moet het goedkomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven