The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
woensdag 30 april 2014 om 20:22
Oh help... Ik heb er een boel... Why tell me why van Anita Meijer, Dead or Alive met You spin me round, Willson Phillips - Hold on, Circle in the Sand van Belinda Carlisle en eigenlijk ook Heaven is a place on earth, Backstreet Boys met The Call, Ace of Base met Wheel of Fortune, ok... en nu de ergste... Cheri Cheri Lady van Modern Talking... Vraag me niet waarom!
En nu iemand anders!
En nu iemand anders!
donderdag 8 mei 2014 om 18:26
Moe! Ik ben al drie dagen enorm moe! Ik val steeds op de bank in slaap om 21.30u. terwijl we net een serie aan het kijken zijn.. Mijn ogen vallen gewoon dicht en ik kan ze onmogelijk openhouden! Ik ga dus al drie dagen om 22u naar bed (kan ik normaal echt niet!!). En ik heb een zeurende hoofdpijn vanuit mijn nek en zo'n moe-pijn als ik mijn ogen draai. Cliënten op mijn werk net zo. Ws weer een ventilatiesysteem-probleem.
Ik liep net een (dorps)supermarkt in, waar veel mensen elkaar kennen en zag iemand met een gevulde mand door de entree-poortjes lopen. Liep nog even naar bloemen te kijken en liep vervolgens zo de winkel uit...! Ik heb het personeel gewaarschuwd en zij hebben de meneer aangesproken. Hij ontkende maar liet vervolgens zijn mand met boodschappen staan. Pfff... adrenalinerush! Voelde erg rot om die meneer te verraden, maar toch heb ik het goede gedaan.
Wat zou jij doen?
Ik liep net een (dorps)supermarkt in, waar veel mensen elkaar kennen en zag iemand met een gevulde mand door de entree-poortjes lopen. Liep nog even naar bloemen te kijken en liep vervolgens zo de winkel uit...! Ik heb het personeel gewaarschuwd en zij hebben de meneer aangesproken. Hij ontkende maar liet vervolgens zijn mand met boodschappen staan. Pfff... adrenalinerush! Voelde erg rot om die meneer te verraden, maar toch heb ik het goede gedaan.
Wat zou jij doen?
vrijdag 9 mei 2014 om 18:54
Wat is gek? Wat is gewoon? Ik zing regelmatig "In ons dorp" van Belle en het Beest met mijn cliënten en dan zo hard dat het hele dagcentrum het kan horen. Is dat gek? Ik maak er ook nog een dansje bij. Ik kook altijd voor een weeshuis, terwijl voor twee personen ook goed was geweest. Ik ben vergeten wat ik gister op mijn brood had, maar weet alle verjaardagen van mijn basisschool-maatjes nog. Ik krom mijn tenen tussen elke boom, wanneer ik in de auto zit. Ik vind benzine heerlijk ruiken! Moet huilen van Flash Mobs. Ik raak geëmotioneerd als ik opaatjes zie die alleen zijn. Ik verzin gesprekken tussen echtparen die doodstil hun maaltijden nuttigen in een restaurant. Ik zou wel de briefjes willen schrijven voor fortune cookies. Ik voel me trots als ik een prachtig resultaat in de wc heb gelegd. Ik voel me onwijs machteloos en kwaad (uitzinnig) wanneer ik films zie waarin gemarteld wordt. Moet dan meteen zappen, anders ga ik schreeuwen. Ik moet heel hard lachen om die reclame waarin een grote 14% in een auto moet worden gepropt. Die vrouw zegt zo gemeend: "Auw, mijn haar zat ertussen!!"
Mijn zus en ik zeggen enorm grove dingen tegen elkaar, maar eigenlijk alleen wanneer onze moeder er ook bij is! Ik kan echt genieten van toekijken, ipv zelf uitvoeren. Is dat gek?
Wat is jouw favoriete scheldwoord tegen.... een vreselijke vrouw?
Wat is jouw favoriete scheldwoord tegen.... een vreselijke vrouw?
zondag 11 mei 2014 om 22:35
Ja! Vriend en ik hebben afgesproken dat hij voor zijn moeder zou regelen, ik voor mijn moeder. Uiteindelijk blijkt schoonmoeder niet eens thuis, haha! Mijn moeder hebben we verwend met lekker eten, bosvruchtenkwarktaart na en een bezoek aan de dierentuin (als het droog is). Wil ze al tien jaar heel graag heen en daar gaan we haar nu mee naartoe nemen Gezellige dag gehad!
Wat wil jij héééél graag? (hebben/doen/eten/proberen/voelen enz)
Wat wil jij héééél graag? (hebben/doen/eten/proberen/voelen enz)
woensdag 14 mei 2014 om 20:00
Nou, het mooist... Vind ik zo moeilijk te meten/vergelijken. Maar mijn eerste meerdaagse festival (Pinkpop) was echt een grote wazige droom. Ben zo compleet overspoeld door alle indrukken, dat ik zeker een week nodig had om een beetje bij te komen. Dat was wel echt mega fantastisch!!
Welke ovenschotel is jouw favoriet?
Welke ovenschotel is jouw favoriet?
woensdag 14 mei 2014 om 21:24
Niet echt een persoon, maar meer een 'type'. Het type wat als die persoon binnenkomt meteen de kundigheid en vaardigheid uitstraalt zonder ook maar een woord te hebben gezegd. Geen onzin praat en waar mensen zich meteen bij op hun gemak voelen. Zo zou ik ook graag willen zijn en aan die mensen in mijn omgeving trek ik me op.
Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt?
Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt?
woensdag 14 mei 2014 om 21:38
Ik woon in een ieniemini-dorpje in het oosten van Nederland. Om mijn dorpje heen nog meer dorpjes, waarvan nog kleinere dorpjes in de omgeving, met een heel laag inwonersaantal. Echt platteland, zeg maar. Mijn schoonzus en zwager trouwden in Breda. Het officiële gedeelte was geweest, we hadden lekker gegeten en nagetafeld. De meesten gingen naar huis toen mijn schoonzus voorstelde om nog even de stad in te gaan met "de jongeren". We stappen de eerste de beste club binnen. Zie ik langs de kant van de dansvloer een jongen staan die me heel bekend voorkwam. Maar toch, je staat nog wel even te kijken, de kans is zo klein. En toen ineens....: "HEEEEEYYYY JULIA2!!!" Bleek het, serieus, een bekende te zijn uit 1 van die kleine dorpjes!!! Hoe groot is die kans?! Heb echt mijn ogen uit staan kijken!
Nu iemand anders! Ben benieuwd!
Nu iemand anders! Ben benieuwd!