KUT! Vergeten

14-05-2014 18:59 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/v ... _eerste_vrijpartij__.html

En dan lig je daar eindelijk met een ongeschoren stoppelkut en denk je: "KUT! Vergeten!

Eh sorry, kut vergeten.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
True.
Ik droom trouwens stiekem wel eens van een vrouw die het haar op strategische plekken gewaxt heeft. Zo heerlijk glad en zacht lijkt me dat
quote:Amand schreef op 14 mei 2014 @ 20:19:

[...]

Wel bij een eerste keer seks, ja. Wanneer je elkaar langer kent en nog steeds met elkaar wil neuken, dan is het vooral van belang dat je elkaar op persoonlijk vlak (ook) nog leuk vindt. De verpakking wordt dan minder belangrijk. Verwar 'minder belangrijk' niet met 'onbelangrijk', trouwens.

Voor mij dan.Oh voor mij werkt het misschien andersom. Bij een eerste date heb ik nooit echt veel moeite gedaan (behalve dan voor het eten) maar noch mijn huis, noch mijn lichaam, noch mijn kleding heb ik verder echt bijzondere aandacht gegeven. Maar nu we eenmaal samen zijn vind ik het wel leuk om 's extra een leuk jurkje te dragen etc. Rekening te houden met wat mijn partner leuk/mooi/prettig vindt. Gelukkig zitten we goed op dezelfde lijn en kan dagen in slobberbroek rondlopen ook prima.
Wellicht heb je gewoon een fatsoenlijke standaard wat betreft de zaken die je opnoemt. Dat is feitelijk voldoende; je bent wie je bent.
Mwah dat zal denk ik wel meevallen hoor Heb 't op mijn trouwdag nog te horen gekregen, die kleeeeding! (En ik maar denken dat ik zo'n stoere indruk maakte)
quote:Amand schreef op 14 mei 2014 @ 20:11:

[...]

Huh? Die snap ik niet.

[...]

Waarom? Waarom zou je geen vrouw willen zijn die haar best doet om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn voor haar aanstaande seks-partner? Wat is daar mis mee?Er is niks mis mee dat een vrouw aantrekkelijk wil zijn voor haar a.s. bedpartner. Maar het hele artikel is zo dom en zo plastic.
O jee...ben er zo één...
Artikel is dom, maar zit wel kern van waarheid in!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:Biebeliee schreef op 14 mei 2014 @ 19:54:

Volgens het geweldig literair hoogstandje in de Televaag doen "wij vrouwen" het volgende:

Naar de kapper

Koolhydraten vermijden

Een nieuw lingeriesetje

Waxen

Gezichtsbehandeling

Zelfbruining

Een nieuwe jurk

Pedicure

Nieuw beddengoed

ècht?

en dan een 'spontaan' potje vrijen ... wat een hartstocht!
quote:lady-aurora schreef op 14 mei 2014 @ 23:09:

Artikel is dom, maar zit wel kern van waarheid in!

Gewoon wassen en scheren vind ik voldoende moeite hoor!

Massagetafel neem ik zelf wel mee!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Stel je voor dat hij afknapt op je teennagels

Ik moet wel zeggen dat ik, na jaren relatie, nog altijd zorg dat ik fris en geschoren/getrimd ben. En nog altijd mooie lingerie draag.
Wat vreselijk, zo'n afwerkpuntenlijst.

De eerste keer dat ik het met huidige vriend deed hadden we allebei een wijntje teveel op en waren we zo WILD dat ik tussen bed en verwarming donderde op het moment dat hij mij op bed gooide. Gelachen hebben we, joh.

Of ik me geschoren had en onder de zonnebank geweest weet ik niet eens meer.

De seks was toen al top en nu nog beter.
quote:diana_banana schreef op 17 mei 2014 @ 18:40:

Stel je voor dat hij afknapt op je teennagels

Ik moet wel zeggen dat ik, na jaren relatie, nog altijd zorg dat ik fris en geschoren/getrimd ben. En nog altijd mooie lingerie draag.Iedereen blij.
Ugh, waxen iemand moet mij dat toch eens gaan uitleggen. Levert bij mij alleen maar ingegroeide haartjes uitpulk werk op.

En ik had dus al drie keer dit jaar een nieuwe beddenset moeten kopen, waar laat ik die zooi allemaal?
quote:lizzebeestje schreef op 18 mei 2014 @ 00:30:

En ik had dus al drie keer dit jaar een nieuwe beddenset moeten kopen, waar laat ik die zooi allemaal?Jij hebt luxeproblemen, hoor ik
Echt weer de telegraaf........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven