Because I'm happy!

15-05-2014 13:46 35 berichten
Een topic met een vrolijke noot, eentje zonder problemen! Gewoon even om te delen dat ik me net realiseerde dat ik echt heel blij ben op dit moment.

Een maand geleden met de liefde van mijn leven naar het buitenland verhuisd. In een maand tijd allebei een leuke baan en het perfecte huisje gevonden. Heb me opgegeven voor een groepje dat nieuwe mensen verwelkomt in deze stad en me ingeschreven bij het lokale zwembad om weer lekker in de weer te zijn. Dit alles schrijf ik vanuit de jacuzzi in een heerlijk zonnetje. Kortom, mijn dag kan niet meer stuk vandaag!

Wilde ik gewoon even delen en misschien hebben jullie ook een vrolijke noot aan dit topic toe te voegen. In elk geval allemaal een fijne dag toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
"Vanuit de jacuzzi in een heerlijk zonnetje" schrijft ze...... en dan proberen niet jaloers te worden
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Oh wat heerlijk zeg!

Wij gaan zaterdag in de tuin aan de slag en dan kunnen we onze jacuzzi eindelijk weer vullen met water nadat we em schoongemaakt hebben.

Vriend vindt het in de winter lekker maar ik in de zomer. Temperatuur laag, iets lekkers te snaaien en te drinken erbij, tijdschrift in een plastic mapje tegen de bubbelspetters en lekker bruin worden.

Fijn zeg dat jullie zo snel een baan gevonden hebben.

Ook helemaal naar jullie zin?
Wat fijn voor jullie, TO! Hier ben ik blij omdat ik groen licht heb gekregen voor mijn nieuwe opleiding.
Some flies are too awesome for the wall
Sorry Felice! Het is een Engels zonnetje dus niet heel veel soeps nog. De regelmatig voorbijtrekkende wolken heb ik ook even achterwege gelaten . Neemt niet weg dat ik heerlijk zit te genieten in mijn alleen met een boek. Hoe is het weer bij jullie? En nog wat leuks op de planning?

Ah silviaapje dat klinkt als iets om naar uit te kijken. Inderdaad lage temperatuur, boek of een muziekje en verstand op nul. In de winter heeft het toch ook wel wat. Lekker voor dat je de bedstee ingaat en dan lekker rozig inslapen!
En heel erg naar ons zin tot nu toe. Eindelijk een plekje voor onszelf nadat we 3 jaar een huis gedeeld hebben.

Femselien, dat klinkt goed! Gefeliciteerd. Was er een loting oid?
Oh, een jacuzzi, heerlijk!

Ik ben ook blij want heb van de huisarts groen licht gekregen voor een sterilisatie. Straks intake bij de gynaecoloog. Spannend!

En ben dubbel blij omdat we binnenkort een kat gaan verwelkomen in ons huis. Ben al helemaal enthousiast naar leuke kattenspullen aan het kijken!
Wat lekker een jacuzzi zeg wou dat wij er ook een hadden.

En goed dat jullie zo snel een huis en allebei een baan hebben gevonden.

Geniet lekker van het zonnetje en negeer de wolken
Ik ben altijd wel blij. Gewoon, omdat het kan!

Lekker hè?
Hilary, fijn voor jou! Mag ik vragen hoezo je dat graag wil? Niet veroordelend, maar gewoon benieuwd. Wel spannend idd, succes!

Heerlijk oldwood, hij is niet van ons, maar van familie die om de hoek woont en altijd tot onze beschikking staat. Maak daar dus graag gebruik van! En die wolken kunnen me inderdaad gestolen worden . Heel fijn inderdaad, zo snel had ik het niet verwacht. Had me eigenlijk voorbereid op lang solliciteren en had een black out tijdens het gesprek, maar eergister het verlossende telefoontje gehad dus dat was wel heel fijn!

Moni, dat is inderdaad heel lekker! Denk niet dat iedereen daarmee gezegend is. Ik ben eigenlijk ook altijd blij, maar heb voorafgaand aan de verhuizing best wel wat gepiekerd en net drong het ineens tot me door! Geen gepieker, geen zorgen, gewoon happy!
Oh! En ook nog gefeliciteerd met de komst van poezebeest, gezellig!
Lekker! Is je vriend een engelsman? Of wilden jullie gewoon graag naar Engeland?

Ik ben ook wel happy. Ben zelfstandige en elke keer wanneer ik denk, ik ben het zat op een houtje te bijten en ga een 'echte' baan zoeken, komt er weer een leuke opdracht voorbij flitsen. Zo ook nu. Eén voor paar uurtjes per maand, maar daar ben ik toch heel blij mee! Elke keer een kleine opdracht erbij zorgt er wel voor dat ik steeds meer uur per maand werk.
Lekker hoor! Ik ben ook heel gelukkig vandaag want ik werd wakker naast mijn vriend en onze jongste poes die heerlijk in zijn armen wang aan wang lagen te snurken/spinnen en bovendien ben ik zo blij dat ik hem sindskort mijn verloofde mag noemen en vandaag heb ik ook nog te horen gekregen dat als publiceren lukt ik co-auteur wordt van mijn eerste artikel, omdat ik mijn bachelorthesis goed doe zo spannend ik hoop dat het gepubliceerd wordt!

Oh en nog meer happy want vanavond gaan we bij mijn familie eten en ik heb allemaal leuke cadeautjes mee van onze verlovingsreis :-)
quote:harrods schreef op 15 mei 2014 @ 14:42:

Moni, dat is inderdaad heel lekker! Denk niet dat iedereen daarmee gezegend is. Ik ben eigenlijk ook altijd blij, maar heb voorafgaand aan de verhuizing best wel wat gepiekerd en net drong het ineens tot me door! Geen gepieker, geen zorgen, gewoon happy!

Ik heb denk ik veel serotonine van nature. Zelfs toen mijn leven helemaal niet leuk was dacht ik wel eens: raar, maar ík voel me gelukkig..... Voelde ik me er nog wel eens schuldig over. Maar goed, ik ben er mooi blij mee.

Hoe kom je nou bij Engeland?
Toffifee, mijn vriend is Engels en na 3 jaar in Nederland hebben we besloten om het aan zijn kant van de sloot te proberen. Kan me van jou kant voorstellen dat het af en toe zwaar is, maar toch is het het fijnst als je kunt doen wat je het liefste doet. En hopelijk volgen er na deze opdracht nog velen.

Voetjesinhetzand, klinkt inderdaad als een goeie dag! Gefeliciteerd met je verloving en de bijhorende cadeaus. En super als het gepubliceerd wordt, zou ik supertrots op zijn! De overweging alleen al is een hele eer denk ik!

En moni, dat is toch alleen maar fijn. Een heel goede bijkomstigheid om door een wat mindere periode te komen. Schuldig voelen kan ik me helemaal voorstellen, ik voel me namelijk ook altijd schuldig om dingen waar je je eigenlijk niks van zou moeten aantrekken en er gewoon blij mee kan zijn.
quote:harrods schreef op 15 mei 2014 @ 15:22:

Voetjesinhetzand, klinkt inderdaad als een goeie dag! Gefeliciteerd met je verloving en de bijhorende cadeaus. En super als het gepubliceerd wordt, zou ik supertrots op zijn! De overweging alleen al is een hele eer denk ik!

Dankjewel

Ja zou echt heel tof zijn. Vooral omdat je in mijn vakgebied (geneeskunde) 't liefst zo snel mogelijk wat publicaties op je naam wil hebben voor CV-building.. Maar goed niet teveel hopen ik weet niet hoe goed het artikel van de promovendus is Het is hoe dan ook een hele eer en een goede zelfvertrouwenboost dat mijn eerste wetenschappelijke stuk van zodanige kwaliteit is dat ik co-auteur mag zijn
Hm, lekker, een jacuzzi...

Ik ben nergens speciaal blij mee momenteel. Of toch wel: dat mijn leven gewoon zijn gangetje gaat zonder al te veel drama (afkloppen). Dat is wel eens anders geweest en ik ben blij dat mijn voornaamste zorg momenteel is wat ik ga inslaan voor de barbecue die vrienden en ik dit weekend houden.
Ik ben ook heel blij want ik krijg vandaag mijn vakantiegeld
Ja en?
Aha! En waar in Engeland woon je?
Nou voetjes, succes gewenst dan maar! Zou mooi meegenomen zijn aan het begin van je carriere!

Nou cerulli, als dat je zorgen van het moment zijn, kun je idd blij zijn. Hopelijk mag dat zo blijven. Hoe zijn de weersverwachtingen?

Haha snoopylynn: yes! Altijd een heel fijn moment in het jaar. Ik heb mijn deel al gekregen toen ik mijn ontslag indiende en heeft me geholpen om mooie nieuwe meubels in te kunnen slaan!

Moni, ik woon aan de zuidkust. Vlak bij Portsmouth in een heel mooi historisch plaatsje.
Harrods,

Natuurlijk mag je dat vragen. Ik heb bepaalde erfelijke dingen die ik niet door wil geven en ben er rotsvast van overtuigd dat een moeder met diverse problematiek alles behalve goed is voor een kind. Een kind verdient een warme, veilige, stabiele haven en die kan ik een kind niet bieden. Het is dus beter zo.

En daarnaast heb ik er ook gewoon helemaal geen zin in Heb altijd al geroepen geen kinderen te willen en een zwangerschap is mijn allergrootste angst. Trouwen gaan we wel doen, maar absoluut geen kinderen!

Volgende week word ik geholpen!

Gefeliciteerd met je verloving, Voetjesinhetzand!
Welcome to the UK Harrods

Succes Hilary
Dank je wel lieve Scamp

Heb er helemaal vertrouwen in en kijk er naar uit!
Wat leuk, zo'n blij topic! Wat fijn dat je je zo heerlijk voelt TO. En Hilary, heel veel succes!

Ik ben ook blij, want de zon schijnt zo fijn, en ik ben alweer op de helft van mijn examens en (ik moet er vier) heb ze allebei goed gemaakt tot nu toe! Nu weer verder blokken, maar wel lekker in de zon en vanavond naar het theater voor wat ontspanning tussendoor. Volgende week de laatste examens en dan... ZOMERVAKANTIE! Drie heerlijke maanden vrij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven