Mode & Beauty alle pijlers

croptops

15-05-2014 16:31 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vind ze ook vreselijk?
Iedereen zonder sixpack
Foto?
Kan heel mooi staan. Kan ook heel niet mooi staan. Waarom vreselijk?
Heb even gegoogled en kom er nu dus achter dat er een naam is voor die rare dingen.

Ik vind het niks. Het ziet eruit of je shirt gewoon veel te kort is en het lijkt me dat je er een koude rug/buik van krijgt. Hou ik sowieso niet van.
Ik wist ook niet wat t was. Een naveltruitje dus, er is een gewone Nederlandse naam voor hoor.

Zijn kennelijk opeens weer in. Ik vind het alleen iets voor jonge meisjes met een gespierde buik. Maar je maakt wel de indruk dat je die buik wil showen, dat vind ik minder charmant.
.
Oh het ouderwetse naveltruitje.

Leuk als je 16 bent en een plat buikje hebt.
Leuk voor als je 14 of 15 bent.
@Impala

Wat is er mis met mooie delen van je lichaam showen? Mogen korte broekjes ook niet?
Het mag wel, maar ik hou er niet van. Ik zei al: ik vind het niet charmant. Hele kortje broekjes kunnen ook erg ordinair zijn ja. Een diep decolleté ook, je hoeft je tieten niet perse te showen. Ik vind het nogal oppervlakkg en simpel overkomen als mensen met uiterlijk vertoon de aandacht willen trekken. Of dat nou je buik is of een louis vuittontas.
.
Met een hoge taille broek vind ik het best leuk. Mocht je het figuur ervoor hebben.
Je kunt ook je sterke punten benadrukken met je kleding aan.

Blote buiken, teveel decolleté, te korte broeken of rokken. ..leuk voor op het strand, niet voor op school of werk.
Niks vreselijks aan. Het moet bij je lijf passen, maar dat geldt voor bijna elk kledingstuk.

Prachtig!

Super!

Zeker met een hoge taille broek/rok

Maar goed, zoals ieder kledingstuk kan het ook afschuwelijk gecombineerd worden of gewoonweg niet bij het figuur passen.
Ik vind ze leuk, maar dan wel met een hemdje eronder of een hoge rok/broek, dus iets wat je buik in ieder geval bedekt.
Als je mooi bent met een mooi figuur, prima. Doen.
Ik vind het niks, vaak zijn het van die arrogante pubermeisjes die ermee lopen en de air straalt er vanaf. Buiten dat vind ik het aso kleding.
25 jaar geleden stond het me beeldig, nu zal ik het echt niet meer aantrekken.. Heb er het figuur niet meer voor. Maar als je het figuur ervoor hebt, waarom niet?
Leuk tot een jaar of 20, daarboven wanhopig jong proberen te lijken
quote:Elynn schreef op 15 mei 2014 @ 17:04:

Niks vreselijks aan. Het moet bij je lijf passen, maar dat geldt voor bijna elk kledingstuk.

[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 5bcca2.jpg[/img]Ik vind dit erg mooi, maar ook erg onpraktisch. Blote buik maar bedekte armen? Wol nogal liefst?
Ik vind het niet automatisch ordinair en ook niet slechts geschikt tot een bepaalde leeftijd. Ik ben van mening dat het afhangt hoe je iets combineert.

http://www.theglamorousgl ... p-midi-skirt-680x995.jpeg vind ik nog zeer classy
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Moet toch altijd hier aan denken bij die dingen...

http://ca.clubs.nl/afbeel ... 4725472/catootje3-fra.gif

Maar dat neemt niet weg dat het sommige vrouwen heel goed staat en ik het in die gevallen ook best mooi vind. Ook boven de 20, als het maar stijlvol blijft. En dat hangt weer van de snit af en van het lichaam dat er in steekt...
Put down the map and get wonderfully lost.
Als ik zo gekleed op mijn werk verschijn kan ik toch echt naar huis toe hoor.
Huts!
Waarom zou je in een croptop naar je werk gaan? Je gaat toch ook niet in een hotpants of avondjurk of whatever. Je hebt kleding voor elke gelegenheid. Ik vind het mooi mits je er het goede figuur voor hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven