Mode & Beauty alle pijlers

croptops

15-05-2014 16:31 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vind ze ook vreselijk?
quote:sorrell schreef op 15 mei 2014 @ 17:50:

25 jaar geleden stond het me beeldig, nu zal ik het echt niet meer aantrekken.. Heb er het figuur niet meer voor. Maar als je het figuur ervoor hebt, waarom niet?Dit dus! Wij noemden dat vroeger TKSjes (Te Kort Shirtje).
Nothing happens for a reason
Ik vind ze vreselijk ja. Ongeacht hoe wie wat waar etc.

Onderstaande outfit had ik prachtig gevonden als het shirtje er bij in had gezeten en dus gewoon de boel af sloot.

quote:Scamp schreef op 15 mei 2014 @ 17:17:

Prachtig!

[afbeelding]
Waarom heten die dingen tegenwoordig croptops?
quote:Scamp schreef op 15 mei 2014 @ 17:17:

Prachtig!

[afbeelding]Leuk als je 12 bent, maar voor iemand boven de 30 al heel erg hoochy
Met een hoge taille rok of broek vind ik ze heel mooi
Ik vind ze wel leuk. Word er alleen een beetje moe van dat er in de winkel niks anders meer te vinden is en ik mijn bleke buik er niet geschikt voor vind.

Bij sommige meiden staat het wel heel leuk! Dan wel met een hoge rok of broek zoals hier ook staat en maatje 36 max, anders vind ik het net iets té voor dit weer en meer uitgaans- of strandvakantiekleding.
Silence is golden. Duct tape is silver.
vind ze schitterend, met een kokerrok of met een maxi rok, maar alleen met heel weinig zichtbaar vlees, dat wel, ik ben geen 15 meer haha
Bij een slank figuur en goed gestyled in je vrije tijd vind ik ze erg leuk!
Dat voorbeeld van de zwart witte outfit: zou heel classy zijn, maar door het naveltruitje wordt het meteen ordinair.
.
Ow... een naveltruitje.

Cropptop.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zouden de navelpiercings dan ook weer in de mode komen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vond de truitjes ooit al lelijk en toen kon ik ze zelf nog makkelijk aan. Nu blijf ik het lelijk vinden staan ook al kan ik ze niet meer aan. Zelfs bij de classy navel trui denk ik: Waarom nou net dat streepje bloot? Net alsof je bent vergeten om je truitje in je broek of rok te doen na een toiletbezoek.
Stijlvol gecombineerd kunnen crop tops best, ook boven de 15. Lekker combineren met een high waisted rok of jeans! Maar het kan ook wel ordinair lijken als je het juist niet lekker combineert met dan ook nog een kort broekje bv.
Ik draag ze ook! In de zomer dan en niet in Nederland... een hoge rok en dan een crop top erbij, vind het echt heel leuk en t is absoluut niet ordinair , je ziet maar een klein stukje buik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven