Altijd ruzie

16-05-2014 12:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is het enorme goed zak, hij wil het altijd goed doen. Maar op het moment dat ik zijn steun echt nodig heb, dan laat hij het afweten en moet ik alles zelf op knappen. Ik moet eerlijk zeggen ik maak het hem ook niet makkelijk en zit hem ook flink achter zijn broek aan. En hij zegt altijd wel sorry en hij zegt wel zijn best te doen, maar elke keer hoop ik op beter. Doordat ik hem steeds achter de broek aan zit, raakt hij geirriteerd en roept hij maar wat. En liegt hij alles bij elkaar. Wat moet ik met hem. Stiekem hou ik wel veel van hem.
En hij liegt alles bij elkaar. Dat zegt het al.
Waar liegt hij over dan?

Je bent ook niet zijn moeder, ik zou ook geïrriteerd raken als iemand mij continu achter de broek aan zit met alles.
.
Een enorme goedzak die alles bij elkaar liegt?
Een goedzak die het laat afweten, alles bij elkaar liegt en die jij achter de broek aan moet zitten?

Volgens mij moeten jullie omwille van jullie beider gezondheid uit elkaar, want dit gaat niet werken zo. Jij bent zijn moeder niet, hij is geen 'goedzak'.
Ik denk niet dat hij een goedzak is...
Huh, waarom zit jij achter zijn broek aan? Is hij vier en ben jij de juf van groep 1?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Wanneer jullie ALLEBEI niet van gedrag veranderen dan zal de situatie ook niet veranderen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
een relatie hoort leuker te zijn, dan dit
Hoe lang hebben jullie al een relatie. Als dit heel kort is stoppen anders misschien gevalletje relatietherapie.
Je kunt maar beter jezelf zijn, er zijn al genoeg anderen.
Goedzak en liegen kan samengaan hoor, dat zijn de types die conflicten willen vermijden. En hoe meer je die achter de broek gaat zitten, hoe meer ze gaan liegen. Een oplossing weet ik niet, mijn vriendin had er zoeen en die kon er niet meer tegen. Relatietherapie hielp ook niet. Ik zou het zelf ook niet trekken, ik heb graag dat iemand gewoon voor zijn mening en daden uitkomt. Ook al doet ie soms dingen die ik dan minder leuk vind of die mij niet goed uitkomen.
.
Ik denk inderdaad ook dat die bang is om ruzie of conflicten te krijgen met je . Vandaar dat die dus ook liegt ( mijn vriend deed het ook).

En het kan zo zijn dat de rest van jullie relatie gewoon nog heel goed is en gezellig en leuk . Dat dit het enige probleem is..

dan zeg ik niet stoppen met de relatie.

Spreek er over. En zorg dat hij niet meer bang voor jou hoeft te zijn.

zodat die alles kan zeggen en niet hoeft te liegen.

word bijv minder snel boos ;)

vraag waarom die liegt als die het een x doet.

liegen is nooit goed trouwens .. voor beide niet
Ik vind jou ook niet zo'n lieverdje, zo te lezen.

Snap best dat je vriend een draaikont is in zijn reacties, hij wil gewoon van je gezeur af zijn.

Heb ook even geloept, zo leuk ziet je relatie er nou ook weer niet uit.

Misschien is het handig eens aan tafel te gaan zitten en een goed gesprek met elkaar aan te gaan zonder verwijten en beschuldigingen. Zo te lezen staat er heel wat tussen jullie in wat uitgesproken moet worden. Doe dat eerst eens en spreek daarna jullie verwachtingen naar elkaar toe uit.
quote:mrkwarrior schreef op 16 mei 2014 @ 13:20:

Ik denk inderdaad ook dat die bang is om ruzie of conflicten te krijgen met je . Vandaar dat die dus ook liegt ( mijn vriend deed het ook).

En het kan zo zijn dat de rest van jullie relatie gewoon nog heel goed is en gezellig en leuk . Dat dit het enige probleem is..

dan zeg ik niet stoppen met de relatie.

Spreek er over. En zorg dat hij niet meer bang voor jou hoeft te zijn.

zodat die alles kan zeggen en niet hoeft te liegen.

word bijv minder snel boos ;)

vraag waarom die liegt als die het een x doet.

liegen is nooit goed trouwens .. voor beide niet

Die=Hij

wouw ik eve kwijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven