zaterdagavond!

17-05-2014 20:43 51 berichten
Jaa opnieuw; watgaanwijopzaterdagavonddoentopic!:)

Ik ben aan het kaasfonduen, voetbal aan het kijken en straks misschien nog een wijntje en olijfje!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met n gin-tonic nog lekker buiten :-)

Beetje te appen, forummen, te lachen om de buurjongen en z'n vrienden die hiernaast zitten en te wachten op n vriendin die ieder moment kan aanschuiven. Wat n heerlijke avond nog :-)
Balen Sum! Kun je je niet op laten halen? Kan lief je vannacht weer op komen halen... kun jij ook lekker aan de wijn ;)
quote:Liezze schreef op 17 mei 2014 @ 21:34:

Balen Sum! Kun je je niet op laten halen? Kan lief je vannacht weer op komen halen... kun jij ook lekker aan de wijn ;)

Ondertussen ben ik zo gierend pissed off dat ik niet meer echt in een feeststemming ben

Ik vond thuiskomen en ontdekken dat mijn auto weg was al niet zo'n succes, maar als ik hem dan bel en ik hoor zijn telefoon in de slaapkamer overgaan werkt dat erg op mijn irritatie aura zeg maar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zit een beetje te lummelen. Al best actief geweest vandaag, vanmorgen 2 uur hardgelopen (was heerlijk!), boodschappen gedaan. Hele middag op het balkon gehangen maar net nog de moed gevonden om het huis te boenen.

Lig nu op de bank met laptop op schoot en kop thee. Voel me een beetje suf, maar heb verder nergens meer zin in, dus meer gaat het niet meer worden vandaag.
Ik lig nu thuis op de bank voor de tv. Ik heb barstende koppijn denk te lang in de zon gezeten. Vandaag gewinkeld en op terras aan de wijn, nu dus lekker niks. Morgen weer een dag
.
Ik heb net een jurk voor een vriendin gemaakt en ga zo een jurk voor mezelf uitknippen. Verder kijk ik Masterchef australia en ga ik nog wat breien denk ik. Lekker mutsen dus.
quote:Summerdance schreef op zaterdag 17 mei 2014 21:37 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Liezze in "zaterdagavond!"" class="messagelink">Liezze schreef op 17 mei 2014 @ 21:34</a>:</b>

Balen Sum! Kun je je niet op laten halen? Kan lief je vannacht weer op komen halen... kun jij ook lekker aan de wijn ;)</div></blockquote>

Ondertussen ben ik zo gierend pissed off dat ik niet meer echt in een feeststemming ben

Ik vond thuiskomen en ontdekken dat mijn auto weg was al niet zo'n succes, maar als ik hem dan bel en ik hoor zijn telefoon in de slaapkamer overgaan werkt dat erg op mijn irritatie aura zeg maar! Oo dat is niet zo gezellig nee:) nja misschien komt hij zo wel thuis....
Net spullen klaargemaakt voor morgen, naar een sportevenement en al om 6 uur op. Nu kwam zwager net langs met z'n nieuwe auto en manlief is mee aan het rijden. Moet nog 2 wassen opruimen maar echt geen zin... Fijne avond allemaal
Tv kijken en snoepjes eten.
Ik heb zeven (!) uur in de dierentuin rondgelopen vandaag en lig nu met zere benen op de bank. Kinderen liggen net in bed en mijn man "kookt", die gooit net wat sauzijzenbroodjes in de oven. Glaasje wijn erbij en ik ben gelukkig.
Hier ook bankhangen. We hebben de tuin helemaal opgeknapt vanmiddag. Dat was zwaar werk. Daarna barbecue, nu met buik vol op de bank een beetje spelletjes spelen, tv kijken en forummen. Eigenlijk wil ik al naar bed maar ik vind het nog te vroeg.
zit op de bank en man is naar een vriend toe...straks een borrel inschenken en om 11 uur komen vrienden van ons langs om te borrelen
Ik ga zo naar bed, heb de hele avond in mn 'wreck this journal' lopen klooien en morgen heb ik een afspraak om een tattoo te laten zetten en ben nerveus haha
Internagelaktisch
Succes Maaique
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik lig op de bank/bed. Ben woensdag geopereerd (gastric bypass) gaat heel goed maar ben zooooo moe!
Ik kom net terug van Pacha festival op Java eiland. Heb een paar vermoeide voeten dus nu languit op de bank en niet al te laat tukken.
Ik zit met een chagrijn thuis. Er is alweer een dancefestival gaande en het was de hele dag stil tot een dik uur geleden, toen hij net thuis was. Laat meneer nou heel slecht tegen geluid kunnen. (Kan hij écht niks aan doen, helaas.) En dus zwaar chagrijnig nu zijn. Gezellig.

En over 36 uur gaan we geregistreerd partnerschap aan.
Hard in en om het huis gewerkt, gezellig gegeten met vrienden, dus nu in bed. Met zere spieren en blaren op mijn voeten. Beetje forummen, internetten etc.

Moest eigenlijk nog werk doen, maar dat ga ik morgen wel in de zon doen....denk ik
quote:lovemadness schreef op 17 mei 2014 @ 22:17:

Ik zit met een chagrijn thuis. Er is alweer een dancefestival gaande en het was de hele dag stil tot een dik uur geleden, toen hij net thuis was. Laat meneer nou heel slecht tegen geluid kunnen. (Kan hij écht niks aan doen, helaas.) En dus zwaar chagrijnig nu zijn. Gezellig.

En over 36 uur gaan we geregistreerd partnerschap aan. gefeliciteerd!!
Ik kijk tegenwoordig the Apprentice, geweldig haha en allemaal op youtube :D
Thanks Yavanna! Heb er onwijs veel zin in!
quote:ladygaga_xx schreef op zaterdag 17 mei 2014 20:58 Pewdiepie kijken, voor degene die niet weten wat het is, het is the most subscribed youtube chanel van heel youtube.Haha ik heb de hele middag al pewdiepie gekeken, de goat simulator filmpjes. Ik moet altijd zo om hem lachen!
Internagelaktisch
quote:Koettie schreef op 17 mei 2014 @ 21:10:

Eerste beameravond van het jaar. In het park met bier en vrienden op big screen kutfilms kijken!?
quote:Yavanna schreef op 17 mei 2014 @ 22:07:

Ik lig op de bank/bed. Ben woensdag geopereerd (gastric bypass) gaat heel goed maar ben zooooo moe!Wow Yavanna, dat is een heftige operatie. Doe maar rustig aan, je lijf krijgt een hoop te verduren.
quote:Wollstonecraft schreef op 17 mei 2014 @ 23:08:

[...]

Wow Yavanna, dat is een heftige operatie. Doe maar rustig aan, je lijf krijgt een hoop te verduren.Dank je, het gaat boven verwachting, maar moet mezelf wel terugfluiten af en toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven