vrijgezellenparty

18-05-2014 09:37 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik kan googlen maar ik kom er niet uit. Ik moet een vrijgezellenparty regelen die erg weinig kost en ook nog eens sochtends kan worden uitgevoerd....in de buurt van Amsterdam. Oh wie oh wie heeft een leuke tip?? Alvast bedankt!
Brunch in het Vondelpark?
Heb je meer info? Alleen sochtends? Met lunch? Hoeveel mensen? Wat voor type is de bruid? Wat versta je onder 'in de buurt' (max. 30 min met de auto of eerder Max. 15 min met de fiets?)
En ook niet onbelangrijk: weing kosten? Ik vindt ¤60,- een prikkie voor een vrijgezellenfeest, maar misschien zit je meer aan ¤30,- te denken?
Het zijn 7 personen, allemaal moeders die alleen die ochtend allemaal kunnen, een paar met een heel klein budget, daarom is het ook zo moeilijk, ik wil dat iedereen mee kan doen. De bruid is een leuke vrolijke meid ook erg sportief. Het moet voor 13 uur afgelopen zijn. Het mag 15 a 30 min met de auto.
Picknick in het park en iedereen bepaald iets mee laten nemen! Kunnen ze het zelf zo duur/ luxe laten worden als ze willen. Verzin wat afgezaagde Hollandse spelletjes die jullie kunnen doen en zorg dat er iemand is die daar leuke foto's van kan maken. Goedkoper gaat het niet worden
Ik vind 30 ook okee maar zelfs dat is Al te veel voor een paar van de genodigden, het moet eerder 15 kosten en dat is nou juist de moeilijkheid.
Klinkt goed whatcomesaround!!!
Ik zou 's ochtends iets leuks gaan doen dat wat mag kosten en dan rond lunchtijd een picknick houden waar de dames bij aansluiten die een minder grote portemonnee hebben.

Tenzij je er veel voorbereidingstijd in wil stoppen. In dat geval zou je zelf een tocht uit kunnen zetten in de stad van de bruid. Compleet met opdrachten, foto-momentjes, spelletjes, etc.

En dan met de picknick iedereen zelf iets laten meenemen, wel van te voren geïnventariseerd.
quote:007washere schreef op zondag 18 mei 2014 09:58 Ik vind 30 ook okee maar zelfs dat is Al te veel voor een paar van de genodigden, het moet eerder 15 kosten en dat is nou juist de moeilijkheid.

Voor ¤15 kun je een prima pastasalade maken met gegrilde groenten, stokbrood en roomkaas.

Dus voor ¤15p/p kunnen er best iets lekker worden gemaakt/meegenomen. Flesje Cava mee en klaar zijn jullie.

Kaasjes, pistoletjes, salades erbij. Leuke versiering voor in een boom (zo markeer je bv ook een herkenning/verzamelpunt)

Moet makkelijk kunnen van dit budget.
Ergens verzamelen waar je kunt ontbijten voor een Euro. Heb je nog 14 euro de man over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eerst brunchen bij de bruid thuis of een picknick en dan een activiteit als kanoën in het Amsterdamse Bos, of een andere activiteit.
Oudhollandse spelletjes in het park na het euro ontbijt van bgb.

Denk aan koekhappen, zaklopen, eierlopen. Soms is bij de speelotheek een verjaardag doos te huur voor spelletjes.

Bij wat meer voorbereiding een speurtocht, of een quiz: wie van de vriendinnen heeft ooit..... Of van wie is dit kledingstuk/keuken accessoire/familielid. (plaatjes). Wie is er gek op (hobby, voedingsmiddel, ster).

Kleine cadeautjes uit laten pakken, foto van jezelf met de bruid, of dat het bij elkaar een bad pakket/ snoep pakket/ noodpakket voor de bruiloft is.
Super ideeën!

We zijn eruit wat we gaan doen!

Heel erg bedankt!
quote:reisa1978 schreef op 18 mei 2014 @ 10:22:

Eerst brunchen bij de bruid thuis of een picknick en dan een activiteit als kanoën in het Amsterdamse Bos, of een andere activiteit.Eerst brunchen??? Het duurt tot max 13 uur!
quote:007washere schreef op 18 mei 2014 @ 11:49:

Super ideeën!

We zijn eruit wat we gaan doen!

Heel erg bedankt!Fijn dat jullie er uit zijn. Wat gaat het worden?
quote:thee schreef op 18 mei 2014 @ 22:29:

[...]

Eerst brunchen??? Het duurt tot max 13 uur!Om half 10 verzamelen, 10 uur brunchen, en van 11:30 tot 12:30 uur kanoën (bijv.). Kan toch prima.
We hebben een beautyschool gevonden waar we een cursus kunnen doen voor 7,50 pp. Daarna thuis(bij slecht weer) of het bos bij goed weer; champagne en chocolade taart die opgemaakt is als bruidstaart, en meer lekkers. Leuk kleedje en assesoires .
Klinkt leuk! Veel plezier alvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven