Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Goedemorgen!

Watje, geen enkele vraag is dom! Als je op 'Bekijk bericht' drukt voordat je um verstuurt, dam staat er helemaal rechts bovenaan je berichtje een smiley. Als je daar op drukt, dan krijg je al die emoties. Erg leuk.

En als je dan nog een plaatje wil invoegen, moet je ergens op het net een plaatje vinden. Je kopieert het http-adres naar je berichtje. Dan selecteer je die http-tekst (an wordt ie blauw) en dan druk je op het 5e plaatje van rechts. Dat is een soort ingelijst bergje. En dan kan je!

Ben wel benieuwd of je het gaat uitproberen...

Ennuh, gezellig wodt ie, die nationale rompertjes dag!!! We moeten gewoon echt een date maken, meiden!

Hoe komt het dat je niets met je vruchtbare dagen kunt doen? Is je vriend het hele weekend werken? Jammer zeg! Dan moet je gewoon weer een maand langer wachten.

En volgens mijn boek ben je 12 uur na je eisprong nog vruchtbaar. dat is dus heeeeeel kort.

Ik wacht ook wel gewoon hoor, nog eventjes. Of ik het een week volhou dat denk ik niet. Maar misschien wel tot dinsdag. Ik heb nl wel het idee dat mijn mentruatie eraan zit te komen. Mijn lichaam wordt weer geiler Herkennen jullie dat?

Ik ga straks even in de tuin werken. Na het werken goed mijn handen afspoelen, want je weet het maar nooit....
goedemorgen dames,

even snel een berichtje want ik heb het druk vandaag ookal is het weekend.

Heb en berg was liggen, huishouden moet nodig gedaan worden en ik moet de laatste dingen voor mn opleiding af maken.

Voor iedereen waar bij de NOD is, ik duim voor jullie

Ik ben nog ongesteld, bijna aan het eind dus dan kan er weer geklust worden. Zo tegen mn eisprong aan ga ik de ovulatie testen proberen.

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Hier schijnt de zon en is het een lekker temperatuurtje.

Fijn weekend allemaal!
Hoi!!!

Kiekeboe, ik wacht ook maar gewoon af hoor!! het is nu nog 6 dgn, dat hou ik nog wel vol! Hoe is het met jou, hou jij het nog een beetje vol?? Voel jij je ook zwanger? Ik niet echt, ben af en toe misselijk, maar dat was ik vorige maand ook, heb je ook vaak geklust rond je ei? Wij wel, zo'n 4 keer, moet genoeg zijn zou je denken.. We zien t wel(was het maar alvast vrijdag!!) ben blij dat ik dan de hele dag moet werken, beetje afleiding!! en maar een keer extra naar de wc, ff checken!

Watje, waarom kun je niet klussen rond je ei?? Da's wel balen lijkt me, hoeft de 2 week erna ook niet zo in spanning te zitten...Ik kan trouwens pas smiley's toevoegen als ik het bericht ga bewerken, wanneer ik m al verstuurd heb, vreemd he..

Het is hier ook lekker weer, heb vanmorgen gewerkt, net thuis en even met mijn hondje gelopen. zo wassen en stofzuigen en dan lekker even zonnen!

Anira jij woont toch ook in drenthe?? Heb ik ook altijd gewoond, woon sinds een jaartje in de provincie Groningen!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?? Ik heb een feestje vanavond, gezellig even borrelen(ikke niet... ! !) en een BBQ, altijd leuk!! Tot schrijfs maar weer!! Liefs
@ tazzle ik woon inderdaad in drenthe, vlak bij assen.

Zo de eerste wassen zijn gedraait en hangen buiten te drogen.

Ook al weer een opdracht klaar en de slaapkamer eens goed opgeruimd. Zo even boodschapjes doen.

Kan wel merken dat ik veel werk de laatste tijd, huishouden schiet er een beetje bij in.
@ Anira, Assen is leuk, shop er wel eens!!

Ik heb ook de was weer buiten hangen en stofzuigen en dweilen is ook weer klaar... verder heb ik eigenlijk helemaal niks te melden, maar was boven en dacht ga eens even kijken of er alweer iemand heeft geschreven!! Dussss, lekker belangrijk nieuws he... Moet ook nog even uitvogelen wat ik aantrek vanavond naar mijn feest, pfoeh wat kan het leven moeilijk zijn he...Nou stop maar met dit geneuzel, doei!!!
Hallo meiden,

Gisteren was een rare dag, ik ben een aantal keren om niks in tranen uitgebarsten, terwijl er helemaal geen aanleiding voor was. En ik ben iemand die nooit huilt...Vriend schrok er behoorlijk van.

Vanmorgen hebben we besloten toch wel een testje te doen. Een dagje te vroeg weliswaar.

En er waren twee streepjes!!!! Ik kon het zelf amper geloven en het was nog maar heel licht, maar het was niet te ontkennen.

Ik geloof dat ik zwanger ben.....
Goedesmorgens!

nou feestje bij mijn ouders (35 jaar getrouwd) was errug gezellig! Boel mensen, lekker in de tuin onder de tent de regen op de tent horen knallen... Gelukkig was het overwegend droog en maar af en toe een hele harde bui...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het gisteravond echt heel goed heb volgehouden, niet drinken. Ik was heel druk bezig met de bediening. Want ja, het was mijn ouders feestje! Dus zij moeten kletsen en dan werk ik wel een beetje, helemaal lekker... Maar ik hield het goed uit, was pas half 3 dat we naar huis reden. Dus half 4 thuis. Das toch best laat!

Wat gezellig zeg, al dat huishouden gedoe... Zitten we natuurlijk echt allemaal op te wachten

En Tazzle, wat heb je aan gedaan? Ik moest vanmorgen naar het toilet om half 8 (na 4 uurtjes slaap) en toen heb ik toch hevig liggen twijfelen of ik niet al over dat stickie heen ga plassen... Weet je, ik heb zoveel last van mijn eierstokken en onderbuik. Echt niet normaal. Dus dat kan aan het ontbreken van de pil liggen (mijn lijf ontdekt dat het bestaat) maar het is pas gekomen na mijn ovulatie. Dus stiekem denk ik nu dat het goed is gegaan.. Maar we hebben maar 2 x geklust waarvan ik de laatste keer niet eens zeker weet of het nu op tijd was na de eisprong.. Dus onzekerheid alom!

Ik hoop gewoon dat het zwangerschapspijnen zijn en dat ik hier niet iedere maand mee opgescheept zit...

vandaag nog maar eens de tuin in, nu mijn eigen tuin, want daar ging ik eigenlijk voor naar het tuincentrum....

toedeloe!
Thembo, wat leuk!!!! Gefeliciteerd!! Wat snel, echt super hoor!!!

Kiekeboe, ik heb het ook volgehouden om niet te drinken hoor!! Heb alleen wel 1 sigaretje gerookt...Nou ja, valt nog mee toch!!

Ben er uitgekomen met mn kleren hoor, zwarte legging, geel gestreept jurkje, zwarte riem en pumps, lekker belangrijk nieuws he!hihi!!

Ik hou het hier ook niet echt meer vol wat betreft testen hoor, was vanmorgen bij de sportschool druk aan het trainen, zat op een gegeven moment te kokhalzen van de misselijkheid! Maar ben zo bang dat ik mezelf weer voor de gek hou! heb ook geen test in huis, dus kan ik sowieso niet testen, maar ben dinsdag vrij dus wie weet toch even eentje halen... Om GEK van te worden!!!

Fijne zondag iedereen!!
Thembo, GEFELICITEERD!!!!

THEMBO,

Van harte!!!!!!! Wat snel!!

Super,...geloof je het al wel??
Thembo, hoera!!! gefeliciteerd! Wat leuk zeg. Ben je druk geweest met andere dingen, ben je tussen de bedrijven door nog zwanger geworden ook!!!

Nieuws moet nog wel even zakken zeker??
Thembo, nu over 2 dagen nog maar eens checken zeker.. En nu op een roze wolkje of durf/wil je het nog niet geloven? Spannende week hoor. Dan heb je optijd het huis gekocht! Want de eerste is dan in aankomst....

echt, geniet er even heeeeeeerlijk van saampies!
Het is allemaal nog wel heel onwerkelijk ja. Ik geloof het nog niet echt nee. Voel me niks anders dan anders, behalve erg moe laatste week. Maar dat weet ik aan werk, en de drukte rondom huis, hypotheek en dergelijke.

Mijn vriend is er al veel meer van overtuigd. Maar hij is sinds de eisprong al overtuigd dat ik zwanger ben. Hij vond me er anders uitzien.

Over twee dagen ga ik nog wel weer testen. Ik wil eerst ook zien dat ik niet ongesteld wordt, dan pas geloof ik het echt.

Maar super bedankt voor alle lieve berichtjes en felicitaties!!!
Thembo! Wat geweldig nieuws! Gefeliciteerd!
@ thembo gefeliciteerd! hoop dat je volgende test duidelijker is en je die wel durft te geloven.

Ik heb altijd begrepen dat een streep een streep is hoe vaag ook.

Hier is het huishouden weer op orde, vanmiddag lekker gewandeld met man en de hond.

Vanmorgen wel een beetje woorden gehad met mn man.Hij vind dat ik te veel bezig ben met zwanger worden.

Hij is bang dat ik teleurgesteld zal zijn als het wat langer duurt.

Tuurlijk wil ik liever vandaag zwanger zijn dan over een poosje maar sta nog steeds met beide benen op de grond.

Gelukkig heb ik hem dat ook duidelijk kunnen uitleggen.
Anira, hopelijk is dat gewoon de eerste maand erger dan later... Ik word er juist wel blij van dat mijn vriend, doordat ik er vrij veel over praat, ook af en toe opmerkingen erover maakt. Dan begint het bij hem ook een klein beetje te 'landen'. Gelukkig zijn jullie er samen wel uit gekomen.

Hier heb ik een beetje een off-day. maar dat komt ook wel weer goed...

hebben jullie nog leuke dingen gedaan?
Thembo van harte gefeliciteerd!!!!

Kom vanavond nog wel even om op iedereen te reageren, moet nu snel dochter bij opa droppen en gaan werken.

Groetjes
Goedemorgen iedereen,

Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen, heb een test besteld, komt morgen binnen... Dus morgen testen!!!

Verder geen nieuws en geen tijd meer, tot vanavond!!
Goedesmorgens!

Tazzle, ik was ook zo vreselijk nieuwsgierig, Ik heb vanmorgen met Mat Care ultra gevoelig getest. 3 Minuten wachten.... En vervolgens was er een hele duidelijke lijn te zien voor de controle (die hoort er te staan) en het vlak waar ik het lijntje grag wil hebben, was bijna helemaal roze maar alleen aan het begin... Dus ik dacht; dat wordt niets.

Nu heb ik dat ding 2 uur later nog eens uit de vuilnisbak gevist. Is het roze vlak weggetrokken en zie ik een 2e lijn staan. Een erg zacht roze lijn, maar hij staat er wel! Dus ik ben nu aan het stuiteren. Mun vriend is allang naar zun werk, die wist niet eens dat ik ging testen . En het is zo'n vage lijn dat ik eigenlijk nergens op durf te hopen. En het pas een maand dat ik bezig ben, dat is toch absurd? En mijn vriend drinkt (te veel), rookt (te veel) en werkt (te veel), dan kan dat zaad toch helemaal niet zoooo goed zijn!??!?!

In de beschrijving staat dat je het resultaat altijd moet aflezen na 15 minuten. dat heb ik dus wel gedaan, maar toen was het 1 roze vlak. Pas nu zie ik die mooie lijn staan. Zou ik de test wel goed hebben uitgevoerd? En kan er ook een lijn na een uur komen te staan die er niet hoort? waarom zouden ze anders in de beschrijving 15 minuen zetten?

Ik denk dat ik vanavond mun vriend wel inlicht, maar ik moet echt nog even afwachten wat een tweede test over 2 a 3 dagen zegt geloof ik.

Ooooooooooooooh, wat een crime!
Thembo! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!

Super!

en.... KIEKEBOE!!!! Streep = streep zeggen ze!

Ga je geloof ik maar voorzichtig feliciteren... Weet nog datik bijmijn vorige zwangerschap te vroeg testte en na een uur de test nog een uit de prullenbak viste en een hééééél vag lijntje zag, een paar dagen later was hij duidelijk aanwezig... IK DUIM VOOR JE!!!

Verder nog niet echt bijgelezen, een beetje een druk een emotioneel weekend achter de rug. Mijn opa was al een tijdje echt slecht en sinds afgelopen woensdag erg achteruit gegaan. Zaterdag zaten we met zijn allen om zijn bed toen hij stierf. Erg mooi maar ook zwaar. Vrijdag is de begrafenis.
Foxy mama, thanks! Ik hoop het maar... Maar denk dat mun vriend wel een beetje schrikt dat het dan (als het inderdaad een streep is) zo snel is.

Jemig, jij hebt inderdaad een heel zwaar weekend achter de rug. Heel fijn dat je bij hem bij geweest op het moment dat hij zijn laatste adem uitblies kan ik me zo indenken. Had je een goede band met je opa?

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van je verlies.
Tjee, wat een verschillende berichten hier zeg!

Foxymama, gecondoleerd met je opa. Wat fijn ( ook voor hem ) dat iedereen daarbij kon zijn. Sterkte vrijdag en daarna natuulijk!!

En dan kiekeboe! Ziet er naar uit dat wij binnenkort een date hebben!

Zoals je weet heb ik ook veel te vroeg getest en ik zag ook pas na ongeveer een half uur een streepje. En bij mij bleef hij ook lang ingekleurd roze zeg maar ( zelfde test )

Ik zal je voorzichtig feliciteren. Hopelijk over een paar dagen een JA! bij jouw naam! duim duim duim.

Ik vertrek zo naar mijn werk. Zoon zit op het kdv en ik heb me vanochtend nutiig kunnen maken door de badkamer eens even grondig onder handen te nemen. Die glimt en blinkt weer. Wat een goed gevoel geeft dat altijd als je eenmaal klaar bent met iets waar je tegenop ziet!

Dames, fijne dag!
Hoi hoi, nou volgens mij minder goed bericht. ik heb op aanraden van ieman anders nog eens getest want je schijnt het echt binnen 15 minuten te moeten aflezen. maar nu net getest en ik heb maar 1 streep... ook geen ochtendurine natuurlijk. maar ik sta wel weer met beide benen op de grond.

Biaha, ik hoop nog eenbeetje op jouw verhaal. het zou overigens wel al mijn kwaaltjes verklaren... en ik heb wel zin in een date met jou!!! Maar goed, over 2 a 3 dagen dus meer. voorlopig geen felicitaties dus
hey iedereen, sinds gisteren terug van reisje naar Italië. Mijn NOD is komende donderdag, ben benieuwd. In feite wil ik er zo weinig mogelijk aan denken, want ik vrees dat ik te ontgoocheld zal zijn als ik niet zwanger ben. Tot nu toe niet echt last van kwaaltjes, of toch niet meer dan anders hehe. Heb wel wat buikpijn, wat erop kan wijzen dat ik mijn maandstonden zal hebben. Maar kan evengoed van de zenuwen zijn, dus ik wil er niet te diep op ingaan.

Heb nog niet alles bijgelezen, maar het lijkt er wel op dat ik Thembo een voorzichtige proficiat mag wensen :D
Foxymama gecondoleerd met je opa en wat prettig dat jullie er allemaal bij waren. Heel veel sterkte voor jou komende tijd.

kiekeboe balen zeg. En dan nu het wachten op de volgende test, dat wordt nog erg spannend. Ik hoop echt voor je dat die een duidelijke ja is. Zal voor je duimen.

Fien heb je een fijne vakantie gehad? Voor jou ook nog even spannend weekje.

Tazzle jij bent ook al lekker nieuwsgierig zeg! Ben wel heel benieuwd wat je gaat testen.

Mijn man kwam afgelopen weekend toch nog met een verrassende "laten we er toch maar voor gaan deze keer"(en dan beweren dat ik er wel veel mee bezig ben)! Ik had het al niet meer verwacht en me er op ingesteld dat we deze keer zouden overslaan, maar goed wij toch nog geklust. Maar toch denk ik dat we al te laat waren.

Moet nu weer gauw terug naar mijn werk, pauze zit erop.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven