Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Kiekeboe. Zo wordt je wel heen en weer geslingerd he? Zonder ochtendurine kan het inderdaad zijn dat hij dan niet pakt, omdat je erg vroeg bent met testen en dan heel geconcentreerde urine nodig hebt. Maar goed, je weet het toch allemaal niet. Is vooral afwachten helaas.

Jij staat toch met een andere naam in het schema? Weet even niet meer welke dat was. Misschien kan dat aangepast worden?
Oh ja, watje. Jij hebt toch een lange cyclus? Waarom wilde je deze ook alweer voorbij laten gaan???
Hallo allemaal,

Sorry, sorry, sorry!!! Ik heb jullie de laatste week wat verwaarloosd, maar ik heb het best wel druk gehad.

Jeetje wat een nieuws allemaal, ik heb nog niet alles bij kunnen lezen, dus ik zal waarschijnlijk ook niet op alles reageren!

Thembo: Dubbele felicitaties voor jou! Een nieuw huis en nu kun je ook gelijk al de kinderkamer gaan inrichten, echt super voor je. En waar blijft die JA!?

Kiekeboe: Wat een spanning zeg. Ik zou het gewoon over een paar dagen weer proberen, maar ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.

Binnen een week alweer heel wat goed nieuws en er zitten nog een paar NOD's aan te komen. Wat verwachten jullie? Ik zal in ieder geval voor jullie duimen. Tot nu toe mogen we bij ons clubje nog niet klagen over het tempo van zwanger worden.

Hier is verder weinig te melden. Eind deze week is mijn eisrpong, dus hier wordt er hard gewerkt haha. Ik merk wel dat ik er in deze weken minder mee bezig ben, dan in de laatste week van de cyclus.Trouwens ik heb nog even een ranzige vraag. Is jullie afscheiding ook veranderd sinds het stoppen met anticonceptie?

Oh ja, ik ben ook benieuwd of hier nog meer limbo's zijn...

Fijne avond!
Hee mieden ff snel hoor, ben nog op mijn werk nl...

Foxymama, gecondoleerd, wat rot voor je!! heel veel sterkte!

Kiekeboe, wat raar ja weer... wanneer ga je nu weer testen dan? Wel weer vaag...

Ik ga morgen testen al durf ik t ook niet zo goed als ik jou verhaal lees... kan net zo goed wachten tot vrijdag, weet ik het ook, ben zo bang dat ik erg teleurgesteld ben als het niet zo is... nou ja...

Ik ga weer wat doen, liefs!!
Nog snel ff een vraagje, moet je nou wel of juist niet met ochtendurine testen?? Nou doei!!!
Hoi dames! Nou, wat een gekke dag was dit. Ik heb al de hele dag behoorlijke buikpijn, dus ik kan zomaar gewoon ongesteld worden. Zit ik elke keer als ik naar de wc ga in mun slipje te kijken (speciaal een witte aan gedaan, dan zie je het lekker goed...) maar nog niets te zien wat mij dan weer positief stemt. Maar ik kan net zo goed pas donderdag of zo ongesteld worden... Dus je begrijpt het al, ik ben mezelf gek aan het maken. Maar ik hoop zo dat ik wel zweanger ben... Nu voelt het alsof ik het ben, en ik kan die knop niet afzetten...

Ik test woensdag weer met ochtendurine Want daar zit een hoger concentraat hcg in. Dus Tazzle, ook ochtendurine gebruiken. Maar als ik eerlijk ben zou ik jou willen adviseren om pas vrijdag te testen! Deze onzekerheid daar heb je ook echt helemaal niets aan. en als nu blijkt dat ik niet zwanger ben krijg ik echt een harde klap volgens mij. En..... Niet te vergeten.... In de derde week van je zwangerschap komen de meeste miskramen voor maar normaal weet je dat niet omdat je gewoon ongesteld wordt. Nu zou je dus best positief kunnen testen maar uiteindelijk helemaal geen ukkie in je buik...

Smartie, het antwoord op jouw ranzige vraag is nee . Ik was altijd al vrij ranzig... Maar voor je eisprong heb je doorzichtige, niet ruikende en stroperige afscheiding. dat is ene teken dat je eisprong eraan zit te komen. Dan glijdt dat zaadje lekker naar binnen.....

Thembo, hoe voel je je nu? Nog aan het stuiteren? Ga je morgenochtend weer testen of wacht je nog een dag? Ik ben wel nieuwsgierig hoor. Wil je mij in de tabel wijzigen van Lilian 31 in Kiekeboe? Dat is wel zo duidelijk voor iedereen...

Fien, heb je wel een fijne vakantie gehad met veel knutselwerk?? Waar ben je naartoe geweest in Italie? Zo'n mooi land!
@ tazzle: spannend! ik duim voor je dat de test positief is! Ochtend urine heeft meer hcg waardoor de test sneller positief kan zijn maar is niet nodig. De testen zijn zo gevoelig tegenwoordig dat het op elk moment van de dag kan.

@ kiekeboe: Hoop dat een volgende test meer duidelijkheid geeft.

@ Foxymama: gecondoleerd

@ Fien1: leuk gehad in Italie?

@ Watje: Duim voor je dat het klussen gelukt is.

@ Smartie: mijn afscheiding is wel veranderd ja, tis meer geworden dan tijdens het gebruik van de pil.

Hier weinig bijzonders. Gewerkt vandaag, was niet zo druk.

Heb nu het huis voor mij alleen, man is zijn vader even aan het helpen en geen idee hoe lang dat duurt. Meestal is ie dan de hele avond weg.

Vind ik niet erg, ik ga zo lekker met mn scraps bezig.

Nog even een vraagja van mijn kant. Ik ben net ongesteld geweest. Gister en eergister was er niets meer maar vandaag toch weer een beetje bloed. Hebben jullie dit na het stoppen van de pil ook gehad? Vind het een beetje raar.
Kiekeboe, ik snap je onzekerheid. Bij mij duurde het ook 5 minuten toen ik bij het daglicht langzaam een streepje zag opkomen. Na 3 minuten waarbij je normaal mag aflezen zag ik nog niks. Na een kwartier was hij wel duidelijk. En dat is hij nu nog steeds (heb hem bewaard )

Ik ga nu woensdagochtend nog een keertje testen, ik wil nu gewoon echt zekerheid. Vandaag had ik ook steeds de angst dat ik toch wel ongesteld zou worden, maar tot op heden nog niks. Voor NOD testen geeft mij niet zoveel zekerheid, merk ik nu. Mijn JA komt dus na de tweede test...
Thembo, ik duim echt voor je! Dan duim ik gelijk voor mezelf, is dat wat???
Anira: Dat heb ik dus ook, veel meer afscheiding en de structuur lijkt ook wat anders, dikker ofzo (sorry voor de ranzigheid). Ik zat er al over te denken of ik ermee naar de dokter moest, maar het zal dus wel goed zijn. Ik heb niet gehad dat ik na mijn ongesteldheid nog een beetje bloedde, maar het kwam wel langzamer op gang en duurde korter. Jeetje, wat is je lichaam toch van streek van die pil.

Thembo en Kiekeboe: Ik neem me inderdaad maar voor om maar niet eerder te testen. Tot nu toe heeft het alleen maar stress opgeleverd. Hopelijk hebben jullie binnen een paar dagen duidelijkheid. Thembo, met die huilbuien van jou kan het toch bijna niet missen. Voel jij ook al vreemde dingen kiekeboe?
nou ja, vreemde dingen. Ik heb al sinds mijn eisprong dat ik veel last heb van mijn eierstokken, pijn in mijn zij en dat soort dingen. Eigenlijk bijna iedere dag. Zaterdag zat ik in de auto had ik het idee dat mun eierstokken geklutst werden... Dus alles in die regio voel ik heel sterk. Heb ook al de laatste 2 weken beetje hoofdpijn af en toe (en ik heb echt nooit hoofdpijn!).

En ben af en toe echt niet zo blij, terwijl ik van nature een blij mens ben. GIsteren bijvoorbeeld en vorige week zaterdag was ook een crisis dag.

Dat vind ik wel allemaal beetje gekke dingen. Maar ik heb er ook echt al 2 weken last van. Dus dan kan het ook gewoon mijn cyclus zijn die anders en heftiger is dan met de pil. Maar echt waar, ik heb al tegen mun vriend gezegd dat als ik elke maand dit zo voel (met name die pijnen) dat dat niet de bedoeling kan zijn! Dus ik weet het echt niet. Nog maar even afwachten, want speculeren hebben we niets aan helaas
Thembo, ik ga denk ik ook woensdagochtend nog een keer testen, laat je het dan wel direct weten? Goed of slecht?
Hoi

Wat een onzekerheid bij jullie zeg!! lijkt me frustrerend, maar volgens mij kunnen jullie er gewoon vanuit gaan dat jullie zwanger zijn.

Kiekeboe: morgen krijg ik de test binnen en ik ben bang dat ik me niet kan inhouden, maar een stemmetje in mij zegt ook dat ik gewoon moet afwachten...Maar da's zo moeilijk!!! Ik zie wel hoe het loopt morgen, jullie horen het.

Als ik kijk hoe snel er mensen zwanger raken kan het haast bij mij nog niet, dan zijn we wel een heel vruchtbaar clubje bij elkaar haha..!

Anira, ik was ook na 2 dgn van mijn ongesteldheid af te zijn wer een dag ongesteld geworden hoor...Was toen ook heel bruin van kleur, vreemd dus...

Ik wens Thembo en Kiekeboe veel succes woensdagochtend!! Misschien wacht ik ook wel tot woensdag ochtend met testen, omdat ochtendurine ook beter is... Tot snel
Super dat jullie allemaal zo meeleven. Doet me wel goed. En Kiekeboe, ik duim ook absoluut voor jou!!

Ik snap wel dat jullie denken dat Kiekeboe en ik zwanger zijn. Ik zou ook overtuigd zijn hoor, als het om iemand anders dan mijzelf zou gaan.

En Smartie, ik heb sinds zaterdag ook geen huilbuien meer gehad hoor. Eigenlijk voel ik me gewoon goed.

Ik zou ook adviseren om niet te vroeg te testen. Het geeft veel onzekerheid. Wanneer ik echt zwanger ben, kan ik er nog 8 maanden van genieten, dan maken deze twee dagen niet zoveel uit.

Ik vind het wel moeilijk om het allemaal zo geheim te houden. Niemand, behalve jullie, weet waar vriend en ik mee bezig zijn. En juist met dit soort onzekerheden zou ik graag even met mijn moeder willen kletsen. Maar weet ook wel dat het niet slim is nu. Ik kom liever met een verrassing.
Thembo en kiekeboe Ik als vroege tester weet precies hoe het voelt. Streepje is streepje, maar als het om jezelf gaat wil je toch meer dan dat.

Morgen hebben we dus drie testers, spannend!

Ik ga morgenochtend naar de vk. EINDELIJK!!!! Waarschijnlijk ben ik dan nog niks wijzer, maar alleen wat bloed armer.

Maar ga toch proberen of ze de doptone erop willen zetten hoor! Nog even een dagje werken en dan is het zover.

Voor de testers, succes morgen. Ik zal voor jullie allemaal duimen!
Dames dames, ik volg jullie met spanning! Ik hoop dat ik volgende maand ook geluk heb! Ik ben benieuwd naar jullie testen!

Ik ben nog gewoon ongesteld, doe je niks aan...

foxymama gecondoleerd nog! Succes vrijdag!

Ik duim voor jullie (thembo, Tazzle, Kiekeboe en Fien)
Hoi meiden, heb maar besloten om niet te gaan testen... Het is nu al zo lang spannend en dan kunnen die 3 dgn er ook nog wel bij, en als ik jullie zo hoor schiet je er weinig mee op om wel te testen, dus maak ik mezelf alleen maar gekker...verstandig he!!! :-)

Heb vannacht gedroomd dat de test positief was, ik werd helemaal blij wakker, toen realiseerde ik me dat het maar een droom was...nou vrijdag maar even afwachten.

Fien was jou vakantie leuk? Hou jij het nog een beetje uit met de spanning, je bent een dag voor mij aan met je NOD, succes, zal voor je duimen!!

Biaha, heel veel succes morgen bij de VK. Hoe voel je je?

Thembo en Kiekeboe, succes met testen morgen, ik denk aan jullie!

Werkse vandaag! Liefs tazzle
Hey kiekeboe, ik zie dat wij dezelfde NOD hebben. Ik heb die dingen die jij voelt ook, 'pijn' in mijn onderbuik (links - steken als het ware), niet de buikpijn die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. Meestal heb ik ook niet echt buikpijn op voorhand, maar het kunnen evengoed dingen zijn waar ik nu meer op let dan anders. En ben ook niet zo happy als anders, ik ben net terug van reis, zou dus heel opgewekt moeten zijn, maar ik reageer volgens mijn vriend extreem rustig. Gisterenavond vroeg hij me verschillende keren of er iets was, ik ben nog nooit zo kalm geweest zei hij hehe. Ach ja, we zien binnenkort wel. Ik durf gewoon niet testen.

Italië is inderdaad een prachtig land. We hebben op 14 dagen verschillende steden bezocht (zijn met de auto geweest): Rimini, San Marino, Firenze, Pisa, Lucca, Venetië, Verona, Gardameer en Milaan. Supervakantie maar best wel vermoeiend, aangezien we iedere dag veel gewandeld hebben en om de 2 dagen naar de volgende stad reden met de wagen. Ik loop nu dus ook wat vermoeid, en natuurlijk leg ik ook de link met zwanger zijn, terwijl het gewoon van de reis kan zijn

@Tazzle: ik probeer er niet te veel aan te denken (wat niet lukt natuurlijk), ik verlang er teveel naar. Ik wacht rustig af. Ik weet alleen niet of ik donderdag zou testen of als ik beter nog wat wacht... Ik weet alleen dat ik steken heb links in mijn onderbuik. En wel goed slaap, maar laat in slaap val en vroeg terug wakker ben...

Ik duim met jullie mee. Hopelijk kunnen we volgende week nog wat 'ja' invullen
Ow Fien, had jouw nod over het hoofd gezien! Voor jou ook spannend dus! Ik duim ook voor jou hoor!

Tazzle, ik voel me best goed eigenlijk. Wel misselijk, maar dat is uit te houden als ik regelmatig wat eet. Heb nog maar 1 keertje boven de pot gehangen haha. Verder nog wel heel erg moe, maar verder geen extreme dingen. 8 weken en 2 dagen zwanger alweer.

Enneeeh, heel verstandig en knap van je om nog even te wachten met testen!
Nou, in ieder geval goed nieuws. Niet ongesteld geworden, Dus dat geeft moed. Het zal maar gebeuren (kan zo maar... ). Buitkpijn is nog steeds vrij hevig en mun broeken zitten veel te strak. Ben ik nou in de afgelopen week aangekomen? Ik heb niets geks gedaan behalve drankloos door het leven te gaan...

Mun vriend is er uiteindelijk ook niet echt van geschrokken (zei hij in ieder geval) maar die wacht het allemaal wel af. Hij zei gisteren doodleuk 'nou, dan heb ik nog 9 maanden om eraan te wennen'. Mannen.......

Jemig, Fien, jouw verhaal lijkt wel heel erg op de mijne! Dat is heel prettig om terug te lezen. Misschien ben ik dan toch niet gek!?!? En inderdaad, je kan ook moe zijn van de reis. Heb je al enig idee wanneer je denkt te testen als je niet ongesteld wordt?

Ik ben blij te lezen dat Tazzle toch later gaat testen. Echt waar, moet je doen! En lekker geslapen vannacht lees ik...

Biaha, jouw kwaaltjes vallen totnu toe redelijk mee toch? ik heb op een ander topic een dame die nu al een week thuis zit omdat ze zo vreselijk misselijk is en niets binnen houdt! Ik teken voor jouw kwaaltjes....
Ik denk dat ik jouw resultaat afwacht, kiekeboe hehe, durf het gewoon zelf niet doen, te ontgoocheling zou te groot kunnen zijn. Ben jij ook zo verstrooid? Soms weet ik gewoon niet meer met wat ik bezig ben hehe, zit steeds met mijn gedachten ergens anders ;)
Dag dames!

Thembo: Heb je alweer getest?!? Ben zo nieuwsgierig of ik je uitgebreid kan gaan feliciteren!!

Kiekeboe: Even heel realistisch: de testen zijn officieel na een kwartier of tien minuten (wat er dan maar in de bijsluiter staat) niet meer betrouwbaar. In dat geval gaat de opmerking 'een vaag streepje is een ook streepje' niet meer op. En het maakt tegenwoordig inderdaad niet meer uit of je ochtendurine of niet gebruikt. Ik hoop heel erg voor je dat je morgen positief bericht hebt! Laat je het snel weten?

Foxymama: Dikke knuffels voor jou. Sterkte deze komende tijd.

Tazzle en Fien: Spannend deze week!!

Morgen onze echo! Zo gaaf! Tazzle: als het goed is zien we al een echt mensje, ligt een beetje aan hoever ik ben, maar als ik uitga van ruim acht weken dan heeft t al armpjes en beentjes en (niet geheel onbelangrijk) een hartje!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lein
hoi dames!

Nou, nog steeds niet ongesteld, maar wel boel pijnen... En ja, Fien, ben vreselijk verstrooid. Gisteravond heb ik 2 keer een kop thee gezet zonder thee erin te doen. Pas toen ik ging drinken merkte ik het... En vandaga vroeg iemand me hoe vanmorgen was gegaan. Ik vraag er gelijk achteraan 'hoezo, wat was er vanmorgen dan?' Tja, misschien gewoon een afspraak die belangrijk was...

ik moet eerlijk bekennen dat ik me steeds zwangerder voel. Maar mijn hoofd kan ook met me aan het sollen zijn. Lein, natuurlijk heb je gelijk. Lief van je dat je me aan het voorbereiden bent... Het lukt je nog niet helaas

Lein, das wel een hele spannende dag voor jou morgen! dat lijkt me zo overweldigend je eigen mensje te zien voor de eerste keer!!! Heel veel plezier en succes!
Hallo dames,

ben weer terug voor een paar dagen. Patty, gefefiiteerd! Super!

Hoop dat het allemaal goed gaat. Verder voor iedereen die er nu tegenaan zit, succes! Onthoud wel, ik ben ongesteld geworden ondanks ik vele kenmerken van zwanger zijn had....

Zit nu tegen mijn eisprong aan, dus hoop dat het klussen helpt.

Ben zaterdag op vakantie, twee weken. hoop goed bericht te brengen daarna. Liefs,

Adventure
hoi adventure, waar ga je naartoe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven