Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
vrijdag 9 mei 2014 om 19:38
Oke, een half uur na mn egopost appte hij uit zichzelf hoe het ging.. haha te ongeduldig en onzeker was ik! Beetje geappt over hoe het ging, hij vroeg naar mijn weekendplannen, daarover geappt en ik heb 'm meegevraagd naar de voorstelling maar hij heeft 'helaas al een etentje met zn afdeling' maar hij vond het een super lief aanbod zei die. Nouja blij dat ik het gevraagd heb toch en nu maar even zien of het tot een derde date komt.. ik moet gewoon afleiding zoeken, leuke dingen doen en niet zo onzeker worden! Dus ik ga straks spontaan met vrienden naar de film haha.
Haha heel cool van je Philein! Ga je er 'ooit' nog op in denk je?
Haha Turquasi, je hebt gewoon heel veel zin? Dat is niet zo gek toch, denk dat iedereen dat wel heeft, haha! Maar met je ex ja? Of is het meer een afleiding van je kookdate?
Haha heel cool van je Philein! Ga je er 'ooit' nog op in denk je?
Haha Turquasi, je hebt gewoon heel veel zin? Dat is niet zo gek toch, denk dat iedereen dat wel heeft, haha! Maar met je ex ja? Of is het meer een afleiding van je kookdate?
vrijdag 9 mei 2014 om 19:43

zondag 11 mei 2014 om 01:02
quote:GrumpyCat1983 schreef op zaterdag 10 mei 2014 23:39 Het is officieel nu!!!! Grump hokt met Tinderheld!!!Gefeliciteerd !! Ik ben vanaf het begin een trouwe meelezen van dit leuke topic en normaal weinig te schrijven, maar met jouw succesverhaal wil ik je toch even feliciteren, heerlijke en hoopvolle love story!! Veel geluk!

zondag 11 mei 2014 om 04:05
liefde is.... Om 4 uur snachts samen wakker zijn als je rechtop zit van de buikpijn
ik dacht gister dat het de stress was van naderende verhuizing maar blijkt blaasontsteking. Gelukkig had ik nog tabletjes. En die opperheld van me trekt zijn badjas aan,en staat nu een boterham met vlokken voor me te maken. Ik hou deze man. Damn hee!
ik dacht gister dat het de stress was van naderende verhuizing maar blijkt blaasontsteking. Gelukkig had ik nog tabletjes. En die opperheld van me trekt zijn badjas aan,en staat nu een boterham met vlokken voor me te maken. Ik hou deze man. Damn hee!
zondag 11 mei 2014 om 10:06
Wat een Tinder-succes, van harte!
Ik heb Tinder eraf gegooid. Geen idee wat er veranderd is in de afgelopen weken, maar werkelijk elke match die ik spreek is op zoek naar een seksrelatie of een ONS. En zo niet dan blijkt het een verschrikkelijke sukkel. Ik ben er klaar mee. Ook met dat verveeld links en rechts swipen.
Ok dat laatste jok ik. Maar het is wel beter zo.
Ik heb Tinder eraf gegooid. Geen idee wat er veranderd is in de afgelopen weken, maar werkelijk elke match die ik spreek is op zoek naar een seksrelatie of een ONS. En zo niet dan blijkt het een verschrikkelijke sukkel. Ik ben er klaar mee. Ook met dat verveeld links en rechts swipen.
Ok dat laatste jok ik. Maar het is wel beter zo.
•
zondag 11 mei 2014 om 15:11
Ja logisch Philein, ben benieuwd wat er van gaat komen. Goede instelling!!
Wauwe wat een mooi verhaal Grumpy, heel leuk om een Tinder succesverhaal te lezen! Beterschap enne laat je idd maar lekker vertroetelen!
Nou echt he Frizz, ik begin me ook serieus af te vragen of er mannen op zitten die niet alleen maar uit zijn naar alleen seks.. maar je hebt het nu dus verwijderd? haha.
Want een update van mijn kant.. ik heb een vermoeden dat mijn onderbuikgevoel (date op zoek naar een rebound) toch klopt.. vrijdagmiddag dan even geappt. Gisterenavond heb ik hem gestuurd dat ik zin had om 'm te zien en daar niks meer op gehoord. Wat een triest figuur eigenlijk, ik was best wel pissig op hem en alleen maar blij dat we geen seks hebben gehad op de 2e date. Nu voel ik me weer wat relaxter maar baal er nog steeds een beetje van.. twijfel of ik 'm morgen nog zal vragen of er iets aan de hand is?
Wauwe wat een mooi verhaal Grumpy, heel leuk om een Tinder succesverhaal te lezen! Beterschap enne laat je idd maar lekker vertroetelen!
Nou echt he Frizz, ik begin me ook serieus af te vragen of er mannen op zitten die niet alleen maar uit zijn naar alleen seks.. maar je hebt het nu dus verwijderd? haha.
Want een update van mijn kant.. ik heb een vermoeden dat mijn onderbuikgevoel (date op zoek naar een rebound) toch klopt.. vrijdagmiddag dan even geappt. Gisterenavond heb ik hem gestuurd dat ik zin had om 'm te zien en daar niks meer op gehoord. Wat een triest figuur eigenlijk, ik was best wel pissig op hem en alleen maar blij dat we geen seks hebben gehad op de 2e date. Nu voel ik me weer wat relaxter maar baal er nog steeds een beetje van.. twijfel of ik 'm morgen nog zal vragen of er iets aan de hand is?
maandag 12 mei 2014 om 12:41
Hier even topic omhoog!
Pff, ik heb het er toch moeilijker mee dan verwacht nu ik date niet meer hoor. De manier waarop dit gelopen is terwijl alles zo veelbelovend leek. Ik dacht dat het me niet veel zou doen moest deze date op niets uitdraaien, maar blijkbaar zaten die vlindertjes toch al dieper dan verwacht. Maar we hebben geen contact mee dus nu gaat het alweer beter.
Dit weekend ook met een tinderaar afgesproken die ik al heel lange tijd spreek. Was wel een leuke avond, goed gepraat en gelachen, maar of dit meer kan worden, geen idee.
Maar we doen met zen allen rustig verder!
liefs
Pff, ik heb het er toch moeilijker mee dan verwacht nu ik date niet meer hoor. De manier waarop dit gelopen is terwijl alles zo veelbelovend leek. Ik dacht dat het me niet veel zou doen moest deze date op niets uitdraaien, maar blijkbaar zaten die vlindertjes toch al dieper dan verwacht. Maar we hebben geen contact mee dus nu gaat het alweer beter.
Dit weekend ook met een tinderaar afgesproken die ik al heel lange tijd spreek. Was wel een leuke avond, goed gepraat en gelachen, maar of dit meer kan worden, geen idee.
Maar we doen met zen allen rustig verder!
liefs
maandag 12 mei 2014 om 12:50
Inderdaad, we gaan vrolijk verder. Behalve Frizz die er even niet meer op izz.... Ik heb Tinder wel weer geinstalleerd wegens ernstige onrust. Ex wilde inderdaad wat ik al dacht maar daar hebben we een nieuwe afspraak voor gemaakt, we gaan er iets bijzonders van maken namelijk. Ik hoop dat ik snel kalmeer want dit is niks zo....
Lorem Ipsum
donderdag 15 mei 2014 om 00:35
donderdag 15 mei 2014 om 10:43
Balen veeceetje dat je het er moeilijker mee had dan je dacht maar geheel begrijpelijk!! Hoe gaat het nu? En heb je nu nog contact met je date van afgelopen weekend?
Haha ja dat Tinder heeft iets he Turquasi, haha! Maar wat voor afspraak heb je met je ex gemaakt dan? En is je kookdate al geweest (of is die een dezer dagen)?
Acceptieme, lekker bezig maar bizar dat het zo tegenviel.. de klik was er niet meer?
Nou eergisteren heb ik aan mn date gevraagd of ons contact 'm alleen om de seks te doen is/was (?), zei die: 'goede vraag, in eerste instantie niet.. maar we kunnen toch kijken hoe het loopt' Dus toen ik zei als in friends with benefits zei die 'ja zoiets'. Okee dan.. nouja opzich prima, ik sta er nu wel relaxed in gelukkig. Ik zie wel waar het schip strand.. maar wat die nu met mij moet als het 'm om de seks draait.. we hebben het nog niet eens gedaan, haha. Nouja, mannen, pff!
Haha ja dat Tinder heeft iets he Turquasi, haha! Maar wat voor afspraak heb je met je ex gemaakt dan? En is je kookdate al geweest (of is die een dezer dagen)?
Acceptieme, lekker bezig maar bizar dat het zo tegenviel.. de klik was er niet meer?
Nou eergisteren heb ik aan mn date gevraagd of ons contact 'm alleen om de seks te doen is/was (?), zei die: 'goede vraag, in eerste instantie niet.. maar we kunnen toch kijken hoe het loopt' Dus toen ik zei als in friends with benefits zei die 'ja zoiets'. Okee dan.. nouja opzich prima, ik sta er nu wel relaxed in gelukkig. Ik zie wel waar het schip strand.. maar wat die nu met mij moet als het 'm om de seks draait.. we hebben het nog niet eens gedaan, haha. Nouja, mannen, pff!
donderdag 15 mei 2014 om 13:07
Summershopping: Ja balen inderdaad. Het was niet dat ik hem nog maar 1x ontmoet had. Maar nu gaat het weer beter. Hebben ook nix contact meer, facebook verwijderd van elkaar enzo, dus heb ook geen idee hoe het met hem gaat. Vind ik op zich wel jammer, maar beter zo.
Ik heb nog contact met men date van zaterdag. Is wel fijn, kunnen lachen met elkaar en horen elkaar elke dag. Wel nog geen vervolgdate vastgelegd. Wil me er ook niet te snel in smijten om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als met de vorige.
En haha ja mannen. Wel grappig dat hij zegt van we kunnen wel zien waarop het uitdraait. Maar je moet zelf aanvoelen hoe het met elkaar vergaat op zo'n moment. Als je er beide met akkoord bent voor friends with benefits kan dat alleen maar pret opleveren.
Ik heb nog contact met men date van zaterdag. Is wel fijn, kunnen lachen met elkaar en horen elkaar elke dag. Wel nog geen vervolgdate vastgelegd. Wil me er ook niet te snel in smijten om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als met de vorige.

En haha ja mannen. Wel grappig dat hij zegt van we kunnen wel zien waarop het uitdraait. Maar je moet zelf aanvoelen hoe het met elkaar vergaat op zo'n moment. Als je er beide met akkoord bent voor friends with benefits kan dat alleen maar pret opleveren.

donderdag 15 mei 2014 om 16:45
Veeceetje: Nee precies, als je 1 date met iemand hebt en het blijft daarbij terwijl jij nog wel een 2e date had gewild dan is daar makkelijker mee te dealen dan zoiets als je al veel langer contact met iemand had.. ik herken het! Maar goed dat je alle contact verbroken hebt, is voor jezelf echt het beste!
Leuk dat je nog contact met je zaterdagdate hebt, dat is een goed teken! En idd, als het nu iets rustiger verloopt dan met die ander, is juist goed dat je je daar bewust van bent en jezelf niet meteen in de ander 'stort'. Maar zou je 'm nog een keer willen zien?
Grappig?
Ja ik weet niet zo goed wat ik van z'n uitspraak moet vinden.. een vriendin zei dat het een prima reactie was, een ander reageerde met wat een figuur, laat m maar even in zn sop gaar koken. Haha. Realiteit is nu dat ie me elke dag wel appte met seksuele toespelingen.. opzich wel leuk en spannend maar als het niet tot nog een real life date komt heb ik er niet zo'n zin in.. ja nou dat hele friends with benefits is nieuw voor me
Leuk dat je nog contact met je zaterdagdate hebt, dat is een goed teken! En idd, als het nu iets rustiger verloopt dan met die ander, is juist goed dat je je daar bewust van bent en jezelf niet meteen in de ander 'stort'. Maar zou je 'm nog een keer willen zien?
Grappig?

donderdag 15 mei 2014 om 17:00
Ja geen contact is het beste, heb in na ex ook wel geleerd. Maar dit was anders, voelde goed maar wel heel heftig. Nu rustig aan. Ik wil hem zeker nog zien! Klikte wel met elkaar dus ik zie het even aan, durf zelf niet onmiddellijk volgende date voorstellen omdat ik niet wil aandringen.
Ja het hele friends with benefits is voor mezelf ook onbekend hoor. Ik weet niet wat ik met zo een antwoord zou doen. Hangt wat af van je eigen verwachtingen. Je kan gewoon zien waarop het uitdraait, komen er meer gevoelens bij enzo kan je nog altijd een stap verder gaan.
Hou ons alvast op de hoogte.
Hoe met die andere tinderaars hier? Waar blijven die dates?
Ja het hele friends with benefits is voor mezelf ook onbekend hoor. Ik weet niet wat ik met zo een antwoord zou doen. Hangt wat af van je eigen verwachtingen. Je kan gewoon zien waarop het uitdraait, komen er meer gevoelens bij enzo kan je nog altijd een stap verder gaan.

Hoe met die andere tinderaars hier? Waar blijven die dates?
donderdag 15 mei 2014 om 18:42
Ja, bizar om te voelen wat een man in je los kan maken.. dat je met de een date (wat van te voren goed kan voelen) en op de date niks en met de ander dat het super leuk kan zijn en allerlei gevoelens waarvan je misschien niet eens wist dat ze bestonden..
Nee, nou als jullie nu nog contact hebben en het is nog steeds leuk dan komt die date echt wel
en als het voor jou goed voelt en je wilt, stel het dan lekker zelf voor
Hmm ja idd, m'n eigen verwachtingen.. nu is het zo dat ik nog aan het appen ben met een ander, wat ook heel leuk is en moet ik me qua werk even ergens op richten dus dat is wel goede afleiding van deze benefits man.. maar ergens wil ik 'm nog wel een keer zien, de chemie is er wel ik weet alleen niet of ik vlinders krijg als ik 'm weer zie.. nouja wordt misschien vervolgd!
Jaa hoe is het met de andere Tinderaars? Turquasi?
Nee, nou als jullie nu nog contact hebben en het is nog steeds leuk dan komt die date echt wel

Hmm ja idd, m'n eigen verwachtingen.. nu is het zo dat ik nog aan het appen ben met een ander, wat ook heel leuk is en moet ik me qua werk even ergens op richten dus dat is wel goede afleiding van deze benefits man.. maar ergens wil ik 'm nog wel een keer zien, de chemie is er wel ik weet alleen niet of ik vlinders krijg als ik 'm weer zie.. nouja wordt misschien vervolgd!
Jaa hoe is het met de andere Tinderaars? Turquasi?
zaterdag 17 mei 2014 om 13:22
Amusante topic ,
Mijn Tinder ervaring : ben in contact gekomen met een Braziliaan ,
na enig tinder contact overgegaan op whatsapp …
en toen kwam op een gegeven moment de " nasty " talk inclusief foto's van zijn kant … OK dacht ik bij mezelf toen nieuwsgierig naar hoe ver hij zou gaan …best ver dus wel …
Later toch uit pure nieuwsgierigheid met hem afgesproken blijkt toch dat de praatjes op whatsapp stukken makkelijker gaat …
We hebben nog steeds contact wel moeizaam vanwege zijn drukke baan vraag me toch af bij hoeveel meer vrouwen hij zo te werk te gaan is geweest , hij zelf zegt weinig vanwege zijn baan …geoloof ik dat ?! mmm twijfel
Mijn Tinder ervaring : ben in contact gekomen met een Braziliaan ,
na enig tinder contact overgegaan op whatsapp …
en toen kwam op een gegeven moment de " nasty " talk inclusief foto's van zijn kant … OK dacht ik bij mezelf toen nieuwsgierig naar hoe ver hij zou gaan …best ver dus wel …
Later toch uit pure nieuwsgierigheid met hem afgesproken blijkt toch dat de praatjes op whatsapp stukken makkelijker gaat …
We hebben nog steeds contact wel moeizaam vanwege zijn drukke baan vraag me toch af bij hoeveel meer vrouwen hij zo te werk te gaan is geweest , hij zelf zegt weinig vanwege zijn baan …geoloof ik dat ?! mmm twijfel
anoniem_200754 wijzigde dit bericht op 17-05-2014 17:10
Reden: privacy
Reden: privacy
% gewijzigd