Harlequin :-D

18-05-2014 18:42 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja hoor! Ik durf het best toe te geven. Ik ben dol op de Historische Romannetjes van Harlequin! Vooral met dit warme weer, met een boek in de tuin wegdromen. Wie van jullie leest ze ook? En durft daarvoor uit te komen?

Als ik niet reageer vandaag, dan komt dit doordat ik verder ben gaan lezen over knappe Lord Rory en zijn pittige mooie onschuldige deerne. :-D
Let it Bee
Ik lees ze alleen als ik op vakantie ben en mijn eigen boeken en tijdschriften uit heb en als dat het enige is wat er nog ligt.

Ze gaan ook zowat allemaal hetzelfde: Meisje/jonge vrouw(meestal maagd) ontmoet rijke mysterieuze man. Ze krijgen een relatie,dan ruzie en uiteindelijk komt alles weer goed.

Of ze komen elkaar naar jaren weer eens tegen en man heeft met haar nog een appeltje te schillen uit het verleden(dan heeft zij ook nog een kind waar hij niks van af weet en wat van hem blijkt te zijn) ze krijgen een relatie,ruzie en uiteindelijk komt alles weer goed
Ja ik lees ze ook! Ik koop de historische romannetjes meestal bij de witte boekenmarkt voor 1 euro per boekje. Ik heb er altijd wel een stapeltje nieuwe van in huis liggen. Ideaal voor als ik in bed lig te draaien en nog niet kan slapen. Of voor als ik erg moe/ziek ben en toch even wat wil lezen. Niet te vermoeiend en lekker luchtig.
Wie heeft er een favoriete schrijfster? Ik las graag Penny Jordan, Anne Mather, Robyn Donald, Rebecca Winters, Lucy Gordon . . . . . .

Er zijn ook veel nieuwe schrijfsters bij gekomen, de oudjes zoek ik altijd nog wel op . . . . Janet Dailey en Violet Winspear las ik ook graag . . . .
Ideaal, die vakantieruilbibliotheken !

Ik heb dit jaar op de camping een stapel Het Beste gelezen. In 1994 en 2004 stonden er dus dezelfde (slechte) mopjes in. En Libelles. Maar goed, het was lekker strandweer en je hoeft verder niets.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven