Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:amarna schreef op maandag 19 mei 2014 13:34 Dit is een uitwas. 99,9 % van alle moslims vindt dit net zo gruwelijk als wij. Dus te kort door de bocht om dan de complete islam als "eng" te betitelen.Dit is helemaal geen uitwas. Droom maar lekker verder dat islam vrede is.
quote:liubi schreef op 19 mei 2014 @ 14:15:

Ik heb hier nu werkelijk nog geen enkele slechte ervaring met Saudi's opgedaan..

Ten eerste ben je dan hoogstwaarschijnlijk niet Joods. Want Joden zijn verboden in SA, zoals je vast wel weet. (Für Jude verboten!)

De Saoediërs eisen niet-Jood verklaringen van buitenlanders, voor ze het land in mogen. Hebben jullie ook zo'n verklaring moeten overleggen?

En je bent vast ook geen homo. Of een afvallige moslima. Of een Aziatische huisslaaf.

Want velen overleven dat allemaal niet in SA.

Apartheid tiert daar op meerdere manieren welig. Zo heeft Saoedi Arabië gescheiden autowegen voor moslims only en 'ongelovigen':

Dat jij persoonlijk geen slechte ervaringen hebt, wil niet zeggen dat dus SA een hartstikke tralala land is. Er worden op grote schaal mensenrechten geschonden. En volgens mij weet jij dat ook.

MarianneDavids, ja, in het binnenland zijn ze een stuk stricter, dan in de badplaatsen. Mijn familie komt al meer dan 20 jaar in Turkije bij een fijne familie, die ook hier in NL bij ons over de vloer komen (een van de meiden woont inmiddels ook in NL). Mede door het contact, kennen we inmiddels al jaren ook diverse gezinnen in het dorp. Ik zou er zo kunnen wonen (en ik ben wars van religie), bij wijze van spreken. In Saoedie Arabie daarentegen, hebben ze geheid een probleem met mij(n verschijning).
Nee, ik heb geen Jood verklaring moeten invullen. blijkbaar ben je toch niet zo op de hoogte als jezelf denkt. En die info die jij allemaal zegt is allemaal zo uitgekauwd en dat weten de Nederlanders hier ook wel. En waarom kom je met die belachelijke Duitse zin aanzetten? Mijn man heeft incidenteel een collega uit Tel Aviv hier. Maar goed, jullie geloven dat toch niet.

Ik heb ooit eens in mijn topic bij reizen gezegd waar ik woon en hoe ik woon dus ik heb geen zin meer om daar op in te gaan. En nee, ik woon niet op een compound voor alleen maar buitenlanders maar op "gemengd" terrein. En die snelweg is ook bekend. Daar heb ik zelf over heen gereden en naar onze bestemming was dat hartstikke handig want dan hoef je niet dwars door de stoffige vieze stad

En Saudi's weten zelf ook maar al te goed hoe het mensenrechten in hun eigen land zit. Er zijn veel kleinschalige initiatieven om de situatie te verbeteren maar het gaat helaas maar heel erg langzaam.

Nou ja, ik hou maar weer op want mensen die hier niet wonen weten schijnbaar altijd beter hoe het er hier aan toe gaat. Veel Spass nog met jullie topic hoor.
Ik lees heel veel warmte voor de mensen waar je mee te maken hebt Liubi. Dat is mooi om te lezen. Niemand, althans ik niet maar ook anderen volgens mij niet, zeggen dat al die mensen dit allemaal zo willen. En niemand zegt dat het allemaal slechte mensen zijn die anderen persé dood willen hebben of ander leed aan doen.

Feit is alleen dat dit wel gebeurt en ook dat in Saudi-Arabië, zoals je zelf zegt en ook mensen die je daar spreekt, dat het slecht gesteld is met de mensenrechten daar. En dat dit gestoeld is op de Islam zoals aangegeven in de islamitische wetten daar. Daar zijn we het toch gewoon over eens?

Mooi om te lezen dat ze zich beseffen een slecht naam te hebben en dat er zelfs veel kleinschalige initiatieven zijn om de situatie te verbeteren. Jammer dat het heel erg langzaam gaat. Maar wel goed dat het gebeurt, toch?
quote:Paekzwart schreef op 19 mei 2014 @ 07:59:

[...]

Een groot analyticus van tekst ben je niet. Je ziet helemaal niet wat ik schrijf. En je blijft maar hameren, alleen op het verkeerde punt. En nodeloos beschuldigen. Waar haal je het allemaal vandaan? Wat een invulling. Maar het zal je wel op de een of andere manier genoegen doen om hier telkens ellenlange posts te plaatsen, dus soit (hoop wel dat je intussen je broek weer opgetrokken hebt). Je bent blijkbaar zó ontzettend geraakt door één bijdrage over positief gedrag van mensen. Misschien moet je de reden daarvoor eens onderzoeken bij jezelf.

'De Islam' bestaat niet. Wat wel bestaat: religie, manipulatie, regimes, culturen, armoede, onwetendheid, én enge mensen. Overal.
quote:noesa schreef op 19 mei 2014 @ 14:32:

[...]

Ten eerste ben je dan hoogstwaarschijnlijk niet Joods. Want Joden zijn verboden in SA, zoals je vast wel weet. (Für Jude verboten!)

De Saoediërs eisen niet-Jood verklaringen van buitenlanders, voor ze het land in mogen. Hebben jullie ook zo'n verklaring moeten overleggen?

En je bent vast ook geen homo. Of een afvallige moslima. Of een Aziatische huisslaaf.

Want velen overleven dat allemaal niet in SA.

Apartheid tiert daar op meerdere manieren welig. Zo heeft Saoedi Arabië gescheiden autowegen voor moslims only en 'ongelovigen':

Dat jij persoonlijk geen slechte ervaringen hebt, wil niet zeggen dat dus SA een hartstikke tralala land is. Er worden op grote schaal mensenrechten geschonden. En volgens mij weet jij dat ook.

[afbeelding]Oh ja, dat is de weg naar Mekka. Daar mogen alleen moslims naartoe. Heeft die Belgische reporter toen ook laten zien. Hij wilde dolgraag naar Mekka, maar mocht daar niet komen.
odi et amo
Ziehier het ware gezicht van de islam.

http://www.geenstijl.nl/m ... akbar_drive.html#comments
quote:liubi schreef op 19 mei 2014 @ 15:42:

Nee, ik heb geen Jood verklaring moeten invullen. blijkbaar ben je toch niet zo op de hoogte als jezelf denkt.

Die niet-Jood verklaringen heeft de Nederlandse overheid jarenlang afgegeven. Omdat Saoedi Arabië dat eiste. Daar is de Nederlandse overheid dus mee gestopt wegens 'te discriminerend'.

Neem niet weg dat Joden nog steeds verboden zijn in SA.

Het is mensen (Joden!) met een Israëlisch paspoort, of een stempel van Israël in hun paspoort, streng verboden een voet op Saoedi Arabische bodem te zetten. Ze mogen simpelweg het land niet in.

Vandaar dat ik schreef, 'für Jude verboten'. Dat extreme antisemitisme doet ons ergens aan denken niewaar?

Bovendien: ook toeristen worden in Saoedi Arabië niet toegelaten.

En die info die jij allemaal zegt is allemaal zo uitgekauwd

Wat vind je precies 'uitgekauwd'?

Dat homo's en afvalligen de doodstraf krijgen?

Dat er talloze Aziaten als huisslaaf worden uitgebuit, mishandeld, verkracht, gemarteld en verminkt? En dat, als ze nóg meer pech hebben, worden afgeslacht? Dat ze dan naar huis komen in een body bag?

Wist je dat er maandelijk 40 BODYBAGS (!!) vanuit het midden-oosten en Saoedie Arabië worden teruggevlogen naar de Aziatische landen?

Hier: http://www.srilankaguardian.org/2010/05/shame.html

Waarom heb je er zo'n probleem mee dat deze misstanden benoemd worden?

En die snelweg is ook bekend. Daar heb ik zelf over heen gereden en naar onze bestemming was dat hartstikke handig want dan hoef je niet dwars door de stoffige vieze stad

Nou, lachen joh.

Tjongejonge, het gaat er helemaal niet om dat jij de autoweg voor niet-moslims zo'n fijne weg vindt.

Het gaat erom dat áls jij toevallig een keer gebruik wilt maken van de weg voor moslims only, een groot probleem hebt. Omdat je een ongelovige 'kaffir' bent, en de weg voor moslims voor jou verboden is!. Daar gaat het om. Dit soort idiote apartheid, waar dat hele land mee vergiftigd is.

Vergeet ook het 'verboden auto te rijden' voor vrouwen niet.

En de verplichte burka die ze allemaal MOETEN dragen.

En Saudi's weten zelf ook maar al te goed hoe het mensenrechten in hun eigen land zit. Er zijn veel kleinschalige initiatieven om de situatie te verbeteren maar het gaat helaas maar heel erg langzaam.Nou dan! Pretendeer dan niet dat ik onzin zit te verkondigen.
quote:fjorgyn schreef op 19 mei 2014 @ 22:09:

[...]

Een groot analyticus van tekst ben je niet. Je ziet helemaal niet wat ik schrijf. En je blijft maar hameren, alleen op het verkeerde punt. En nodeloos beschuldigen. Waar haal je het allemaal vandaan? Wat een invulling. Maar het zal je wel op de een of andere manier genoegen doen om hier telkens ellenlange posts te plaatsen, dus soit (hoop wel dat je intussen je broek weer opgetrokken hebt). Je bent blijkbaar zó ontzettend geraakt door één bijdrage over positief gedrag van mensen. Misschien moet je de reden daarvoor eens onderzoeken bij jezelf.

'De Islam' bestaat niet. Wat wel bestaat: religie, manipulatie, regimes, culturen, armoede, onwetendheid, én enge mensen. Overal.

Er wordt een vrouw ter dood veroordeeld. En jij vraagt je serieus af wat mij raakt?

Nergens in jouw post kwam je terug op die ter dood veroordeelde vrouw. Nergens ga je in op de reden waarom deze vrouw ter dood veroordeeld wordt. Nergens ga je in op het feit dat mensen in bepaalde landen niet afvallig kunnen zijn van de Islam op straffe van die dood.

Het enige wat jij kan zeggen is dat je buurvrouw goed is want ze bracht jou eten. Maakt dat dat die vrouw niet de doodstraf krijgt?

Wat je wel kan is persoonlijk worden. Echt zo triest als het gaat om mensen die voor hun leven moeten vrezen omdat ze anders denken dan in hun land, van hun nabije omgeving, mag. Ja daar raak ik van ontdaan.

Net zoals dat ik blij kan worden als mijn buurvrouw mij eten brengt. Alleen nu even niet, want ik word hier geconfronteerd met een topic waarin een vrouw ter dood is veroordeeld door de (islamitische) wetten van haar land. En in plaats van dat we het hier over die wetten kunnen hebben, wetten die in vele landen gelden en allen gebaseerd zijn op hetzelfde principe gestoeld in de islam, mag er volgens zoveel mensen niet gepraat worden over die islam.

Want de islam is goed en mooi en al die landen dat zijn alleen maar mensen, islam zelf is mooi en dat 80% van de moslims leeft in landen waar die wetten gelden die nu die vrouw ter dood veroordelen maakt toch niet uit. Ze lopen "alleen maar" kans om ter dood veroordeeld worden of anderszins ernstigs als ze het anders doen. Maar ach hé, de buurvrouw brengt eten.
45 Buitenlandse vrouwen wachten in Saoedi Arabië op executie:

Quote uit de column op BNR:

"Op het beruchte plein in Riyad, dat de bijnaam ‘chop chop square’ heeft, worden nog steeds in het openbaar gemiddeld per week twee mensen met de sabel onthoofd. Bijzonder populaire slachtoffers zijn buitenlandse huishoudsters, die stelselmatig door hun bazen worden verkracht of als slaven worden behandeld. Als ze protesteren of aangifte doen, gaan ze voor de bijl – letterlijk, dan. Op dit moment wachten 45 buitenlandse vrouwen in de gevangenis op hun executie."

Bron

The Observer: - 24 jarig meisje onthoofd:

"More than 45 foreign maids are facing execution on death row in Saudi Arabia.

The startling figure emerged after Saudi Arabia beheaded a 24-year-old Sri Lankan domestic worker, Rizana Nafeek, in the face of appeals for clemency from around the world."

Bron
Oh van mij mag je benoemen wat je wil. En ik snap die principekwestie over de weg niet zo. Ik voel geen enkele aandrang om ooit naar Mekka of Medina te gaan en maak me echt niet druk over een weg voor moslims of niet moslims. Blijkbaar is deze kwestie voor Nederlanders van groot belang. Overigens zijn diverse collega's van mijn man als niet moslims op zakenreis in Medina geweest. En nee je kunt geen toeristenvisum krijgen maar mijn ouders zijn nu gewoon hier in Saudi op bezoek met een family visit visum. En als je naar Israel wil laat je de stempel gewoon op een apart papier zetten dat je daarna weggooit. Dit zijn, in tegenstelling tot de schending van de mensenrechten echt non problemen
quote:markovic schreef op 19 mei 2014 @ 22:35:

Ziehier het ware gezicht van de islam.

http://www.geenstijl.nl/m ... akbar_drive.html#comments

Deze video is werkelijk afschuwelijk. Het is lastig om naar te kijken, om te zien hoe deze mensen zonder tegengeweren, alleen maar rijdend of lopend worden doodgeschoten door de mannen in de rijdende auto. En dat alles met een dwepend zanggeluid op de achtergrond.

Daar moet je over kunnen praten. Sterker nog, daar móet je over praten. Dat moet je niet afdoen met zinnen waaruit nergens blijkt dat het gaat over de ernst hiervan, over de ingrijpendheid, over de achtergrond hiervan. En dat afdoen met dat zijn maar "een paar mensen" die het niet helemaal snappen en dat is het dan. Nee, ze snappen het niet, maar daarmee ben je nog niet klaar.
quote:liubi schreef op 19 mei 2014 @ 23:26:

Oh van mij mag je benoemen wat je wil. En ik snap die principekwestie over de weg niet zo. Ik voel geen enkele aandrang om ooit naar Mekka of Medina te gaan en maak me echt niet druk over een weg voor moslims of niet moslims. Blijkbaar is deze kwestie voor Nederlanders van groot belang. Overigens zijn diverse collega's van mijn man als niet moslims op zakenreis in Medina geweest. En nee je kunt geen toeristenvisum krijgen maar mijn ouders zijn nu gewoon hier in Saudi op bezoek met een family visit visum. En als je naar Israel wil laat je de stempel gewoon op een apart papier zetten dat je daarna weggooit. Dit zijn, in tegenstelling tot de schending van de mensenrechten echt non problemen

Wat een kromme redenatie.

Stel je voor, WIJ hadden hier in Nederland gescheiden autowegen:

Één weg voor autochtonen only. En een aparte weg voor moslims.

Of we zouden mensen (Joden!) met een Israëlisch paspoort, of een stempel van Israël in hun paspoort, verbieden Nederland in te komen. Puur vanwege hun Joods zijn.

Of we zouden toeristen verbieden. Of vrouwen verbieden auto te rijden. Of zwarte burka's verplicht stellen.

Er zou een burgeroorlog uitbreken in Nederland!

Maar jij noemt dat dus 'non-problemen'.

Omdat sommige mensenrechtenschendingen in SA nóg véél erger zijn.

Kun je nagaan. Dat bewijst toch wel hoe barbaars en astronomisch groot de misstanden in dat achterlijke Saoedi Arabië zijn!
quote:noesa schreef op 19 mei 2014 @ 23:38:

[...]

Wat een kromme redenatie.

Stel je voor, WIJ hadden hier in Nederland gescheiden autowegen:

een voor autochtonen only. En een aparte voor moslims.

Of we zouden mensen (Joden!) met een Israëlisch paspoort, of een stempel van Israël in hun paspoort, verbieden Nederland in te komen. Puur vanwege hun Joods zijn.

Of we zouden toeristen verbieden.

Nederland zou te klein zijn.

Maar jij noemt dat 'non-issues'.

Omdat de mensenrechtenschendingen in SA nóg véél erger zijn.

Kun je nagaan. Dat bewijst toch wel aan hoe astronomisch groot de misstanden in dat achterlijke Saoedi Arabië zijn!tja SA is erg maar Nederland heeft ook geen schoon blazoen. Een parlementarier die een zaal minder minder minder laat scanderen. Als je Ahmed of Zaid heet heeft het geen enkele zin om te solliciteren en kinderen uit onveilige gebieden die hun hele jeugd als in Nederland zijn gewoon keihard uitzetten alsof het criminelen zijn.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2014 @ 23:46:

[...]

tja SA is erg maar Nederland heeft ook geen schoon blazoen. Een parlementarier die een zaal minder minder minder laat scanderen. Als je Ahmed of Zaid heet heeft het geen enkele zin om te solliciteren en kinderen uit onveilige gebieden die hun hele jeugd als in Nederland zijn gewoon keihard uitzetten alsof het criminelen zijn.

'Ook' geen schoon blazoen?

Als we nou homo's, vrouwen, andersdenkenden en slaven zouden executeren, ophangen, stenigen of publiekelijk met kromzwaarden zouden onthoofden op de Dam, zeg ik, je hebt een punt.

Maar dit is geen vergelijking. Dit soort gruwelijke en barbaarse schendingen van mensenrechten kunnen daar niet tegen afgestreept worden.
quote:Paekzwart schreef op 19 mei 2014 @ 23:01:

Net zoals dat ik blij kan worden als mijn buurvrouw mij eten brengt. Alleen nu even niet, want ik word hier geconfronteerd met een topic waarin een vrouw ter dood is veroordeeld door de (islamitische) wetten van haar land. En in plaats van dat we het hier over die wetten kunnen hebben, wetten die in vele landen gelden en allen gebaseerd zijn op hetzelfde principe gestoeld in de islam, mag er volgens zoveel mensen niet gepraat worden over die islam.

Inderdaad.

Het is net alsof ze een afweging maken: wat vind ik erger? Waar val ik nou het meeste over?....

Die vrouw die door een islamitische rechter ter dood veroordeeld wordt?...

Of het feit dat door die veroordeling de islam in een slecht daglicht komt te staan?

En dan kiezen ze voor het laatste.

En vervolgens wordt diezelfde islam, waar zo'n vrouw slachtoffer van is (vele vrouwen), met hand en tand verdedigd en verexcuseerd.

Meestal dus ook nog door niet-moslims, die zélf niks nada hebben met de islam.

Dit soort fanatieke westerse islam-apologeten maken die afweging natuurlijk niet werkelijk meer.

Hun reactie is inmiddels een blinde reflex geworden.

Zodra er 'kritiek' op de islam in het vizier komt... of ze bespeuren iets wat de islam 'in een slecht daglicht' zou kunnen stellen, schieten ze in een pavlov.

Krankzinnig fenomeen.
Toen ik hier kwam wonen moest ik voor het visum alleen een hoke muslim of non muslim aankruisen. Geen eens een hokje Joods, christelijk. Boeddhistisch etc. Hoe anders was dat toen ik me 8 jaar geleden ging inschrijven in Duitsland waar ik op het inschrijfformulier van de stad precies moest aangeven of ik Jude, Christlich, Moslime of atheistisch was. Zodat de staat vervolgens een percentage van je loon kan inhouden voor Kirchensteuer. Typisch he, dat er in een schijnbaar modern land als Duitsland kerk en staat zo met elkaar verweven zijn en dat er iets discriminerends als Kirchensteuer bestaat. Maar daar horen we Nederlanders nooit over. In plaats daarvan heffen we het vingertje tegen verre landen en maken we ons druk dat er toerisme verboden is.

In een atheistisch seculier land als Noord Korea is toerisme ook verboden.

Als je trouwens wat te zoeken hebt in Saudi. Zakenreis, Hadj, of family visit is het trouwens kinderlijk ernvoudig om een visum te krijgen. Veel eenvoudiger dan het voor mijn schoonmoeder is om een Schengenvisum te krijgen.
Boe!
quote:liubi schreef op 20 mei 2014 @ 04:13:

Toen ik hier kwam wonen moest ik voor het visum alleen een hoke muslim of non muslim aankruisen. Geen eens een hokje Joods, christelijk. Boeddhistisch etc. Hoe anders was dat toen ik me 8 jaar geleden ging inschrijven in Duitsland waar ik op het inschrijfformulier van de stad precies moest aangeven of ik Jude, Christlich, Moslime of atheistisch was. Zodat de staat vervolgens een percentage van je loon kan inhouden voor Kirchensteuer. Typisch he, dat er in een schijnbaar modern land als Duitsland kerk en staat zo met elkaar verweven zijn en dat er iets discriminerends als Kirchensteuer bestaat. Maar daar horen we Nederlanders nooit over. In plaats daarvan heffen we het vingertje tegen verre landen en maken we ons druk dat er toerisme verboden is.

Als je trouwens wat te zoeken hebt in Saudi. Zakenreis, Hadj, of family visit is het trouwens kinderlijk ernvoudig om een visum te krijgen. Veel eenvoudiger dan het voor mijn schoonmoeder is om een Schengenvisum te krijgen.

Typisch he, dat er in een schijnbaar modern land als Duitsland kerk en staat zo met elkaar verweven zijn en dat er iets discriminerends als Kirchensteuer bestaat. Maar daar horen we Nederlanders nooit over. In plaats daarvan heffen we het vingertje tegen verre landen en maken we ons druk dat er toerisme verboden is.

Duitsland?

Je leest niet en je probeert het onderwerp probeert te omzeilen.

Heb je de topictitel en de OP gelezen?

En heb je iets meegekregen van de barbaarse schendingen van mensenrechten in SA, waar we het net over hadden (maar die je steeds onder tafel probeert te moffelen)?

Nu lijk je plotsklaps weer heftig ontdaan over iets met Kirchendinges in Duitsland. Je roept dat dáár een vingertje tegen geheven moet worden.

Gaan we niet doen. Dan open je er maar een topic over. Maar omzeil het topiconderwerp niet steeds.

Hoe kun je überhaupt zoiets futiels als Kirchenhuppeldepup, vergelijken met barbaarse praktijken als het executeren, stenigen en publiekelijk onthoofden van mensen? Of die talloze andere barbaarse achterlijkheden in SA?

Waarom heb je er zo'n probleem mee dat de misstanden in SA benoemd worden? Leg eens uit?

Noord-Korea. Zucht.

Ja und? Dat is ook een vreselijk mensenrechtenschendend land met een dictatuur. Daar is de halve wereld het over eens. Maar daar hebben we het ook al niet over.

En ook wordt het islamitische SA er niet opeens een beter land van hoor. Of de islam een lievere religie.

Het is duidelijk dat je niet wilt dat er 'slechte' dingen over SA gezegd worden, terwijl dat zeer terecht en ook on topic is. Waarom is dat?
Van mij mag je dat best aan de kaak stellen. Alleen kom je met feiten aan die echt wel bekend zijn. Js ik weet dat dat allemaal gebeurd. Ik moffel helemaal niks onder de tafel. Zie de reactie van Paekzwart. Fijn dat zij wel genuanceerd en normaal tegenover mij kan reageren in ieder geval. Het ga je goed en succes met je strijd tegen SA en tegen de islam.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Die ik trouwens nu al 3x gesteld heb.

De geagiteerde toon komt van jou. Omdat er dingen over SA gezegd werden die je 'uitgekauwd' vond, dus mochten ze niet gezegd worden.

Op mijn vraag waarom niet, kwam ook al geen antwoord.

Je zit hier gewoon te sturen en min of meer te censureren. Ik vraag me af wat daarachter zit.
quote:liubi schreef op 19 mei 2014 @ 23:26:En ik snap die principekwestie over de weg niet zo. Ik voel geen enkele aandrang om ooit naar Mekka of Medina te gaan en maak me echt niet druk over een weg voor moslims of niet moslims. Blijkbaar is deze kwestie voor Nederlanders van groot belang.

En daar kunnen Nederlanders veel meer redenen voor hebben dan jij je waarschijnlijk kunt voorstellen. En dat jij geen aandrang hebt en je nergens druk om maakt is leuk voor jou.

Heel goed overigens dat mensen principes hebben, als je tegen discriminatie bent, ben je tegen discriminatie, punt.

Zwaar klote dat ik als atheist niet op een weg naast mijn moeder zou mogen lopen, als zij zou gaan besluiten om op bedevaart te gaan.

Toen ik hier kwam wonen moest ik voor het visum alleen een hoke muslim of non muslim aankruisen.

Ik denk toch wel dat mijn broer en ik best een probleem zouden hebben, wanneer we non muslim zouden aankruisen, met onze duidelijk islamitische namen.

Nou ja, mijn broer liegt wel wanneer hij onze moeder begeleidt tijdens haar eventuele bedevaart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven