Teenslipper loopt verschrikkelijk
dinsdag 20 mei 2014 om 09:47
Hallo medeforummers,
Ik heb hulp nodig. Ik heb deze teenslipper:
http://www.zalando.nl/laz ... quoise-l3511z003-l11.html
Maar… hij loopt voor geen meter. Schiet tijdens het lopen steeds uit. Daarom moet ik steeds met mijn tenen de teenslipper op z'n plek houden, wat na 2 minuten al kramp veroorzaakt.
Nu wil ik de teenslipper dus iets vaster maken met bijvoorbeeld een bandje of iets dergelijks, alleen ik ben totaal niet handig dus ik heb geen idee hoe ik dit zou kunnen doen.
Misschien iemand een handige tip?
Ik heb hulp nodig. Ik heb deze teenslipper:
http://www.zalando.nl/laz ... quoise-l3511z003-l11.html
Maar… hij loopt voor geen meter. Schiet tijdens het lopen steeds uit. Daarom moet ik steeds met mijn tenen de teenslipper op z'n plek houden, wat na 2 minuten al kramp veroorzaakt.
Nu wil ik de teenslipper dus iets vaster maken met bijvoorbeeld een bandje of iets dergelijks, alleen ik ben totaal niet handig dus ik heb geen idee hoe ik dit zou kunnen doen.
Misschien iemand een handige tip?
dinsdag 20 mei 2014 om 09:57
dinsdag 20 mei 2014 om 09:59
Ze heeft er waarschijnlijk al op gelopen, ik weet niet of je ze dan kan terugsturen.
Je kunt altijd met de schoenmaker overleggen natuurlijk. Zo te lezen is het bandje over de wreef te ruim voor jouw voet. Misschien kan een extra bandje maken, precies onder dat medallion, waardoor die ruimte wat krapper wordt?
Je kunt altijd met de schoenmaker overleggen natuurlijk. Zo te lezen is het bandje over de wreef te ruim voor jouw voet. Misschien kan een extra bandje maken, precies onder dat medallion, waardoor die ruimte wat krapper wordt?
dinsdag 20 mei 2014 om 10:43
Ik vind teenslippers heerlijk zitten.
Maar ik herken wat je zegt, ik heb dat namelijk ook wel eens gehad, dat ik steeds bij iedere stap mijn tenen moest knijpen.
Daar krijg je inderdaad ontzettende kramp van.
Zelf heb ik het idee dat het stukje tussen je teen dan te lang is, waardoor hij niet klemt en je voet te veel speling heeft.
Denk niet dat de schoenmaker dat kan oplossen.
Maar ik herken wat je zegt, ik heb dat namelijk ook wel eens gehad, dat ik steeds bij iedere stap mijn tenen moest knijpen.
Daar krijg je inderdaad ontzettende kramp van.
Zelf heb ik het idee dat het stukje tussen je teen dan te lang is, waardoor hij niet klemt en je voet te veel speling heeft.
Denk niet dat de schoenmaker dat kan oplossen.
dinsdag 20 mei 2014 om 12:07
Ik heb van dat merk ook zulke geweldige slippertjes gekocht een paar jaar geleden (Lazamani). Maar kon er ook niet op lopen. Ik loop de hele zomer op slippers, maar op deze ging echt niet. Ze waren ook heel glad. Sindsdien probeer ik alles binnen goed uit en anders krijgen ze ze terug.
Heb ook eens hele leuke zwarte slippers gekocht. Na een kwartier was het net of ik met mijn voeten in de inkt had gezeten.
Ook echt handig.
Heb ook eens hele leuke zwarte slippers gekocht. Na een kwartier was het net of ik met mijn voeten in de inkt had gezeten.
Ook echt handig.
dinsdag 20 mei 2014 om 12:11