Mode & Beauty alle pijlers

bb Cream

19-05-2014 21:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben nieuwsgierig naar de bb Cream. Te vaak heb ik spullen gekocht die nu in de kast staan omdat ik het toch niet mooi vind.

Wie gebruikt deze crème, van welk merk en vind je het fijn?

Bedankt voor de reacties.
Ik gebruik hem van maybelline in de kleur medium. Heb wat huismerken geprobeerd maar waren allemaal niets, dit is de eerste fijne die ik vond.
Dankje. Zit daar ook een factor in?
Ik heb de lichtste van Maybeline, met roze letters. Ideaal voor in de zomer, dekt ook redelijk goed. In de winter gebruik ik wel foundation.
Some flies are too awesome for the wall
Ik heb 'm van MAC en Vichy.

Kleur, medium.

MAC is de fijnste.

CC cream heb ik van Clinique, maar die is vrij dik.
Ik heb Guerlain Lingerie de Peau:

Alleen bij douglas hebben ze die.

Ik heb hem geprobeerd naar aanleiding van de blog op misslipgloss.nl en vind hem echt super fijn!

http://www.misslipgloss.n ... e-de-peau-beauty-booster/
ik ben getint dus bij mij zijn ze vaak te licht of juist te donker.

Die van Maybelline is erg licht, donkerste kan ik in de winter wel hebben, krijg dan ook opmerkingen erover, zelfs van wildvreemden over dat het er goed uitziet en vragen wat ik aan mijn huid doe enzo.

Ik heb nu een monster idealia van vichy en overweeg die te kopen,Zit een factor en en precies wat je verwacht van zo'n creme. Ook complimenten van lompe mannelijke collega's (wat heb jij vandaag! Er is iets! Zonnetje gezeten?)

Heb ook die van Kiehl's geprobeerd,fijne creme maar leek wel een spook, erg getint en veels te licht voor mij.

Maar wel lekkere creme dus als je de tint kan vinden ook een aanrader, ook qua factor.

Die cc creme van Gosh en de hema vond ik niet zo fijn, meer make-up.
Die van l'oreal medium, is wit en veranderd naar je gezichtskleur..
Ik heb proefjes van Vichy Idealia, medium. Een hele fijne creme als je een gemengde huid hebt. En spf 25.
Catrice van kruidvat. Factor 30, 6 euro! Bevalt me al een paar jaar heel goed in de zomer.
Ik heb de BB cream van Nivea. Kost een tientje en ik vind hem heel goed.

En ik heb sinds vandaag plaatjesplakrechten dus daar maak ik weer dankbaar gebruik van
ik gebruik de lichtste van Pupa. bevalt erg goed. Hij heeft spf 8, veel te weinig voor mij dus ik smeer er een factor 50 onder.
Ik heb nu een vichy factor 50 bb cream maar deze gebruik ik alleen nu. In de winter heb ik altijd garnier bb cream omdat die net wat mooier is bij mij, maar heb nu gewoon geen zin om ook nog apart zonnebrand te smeren
Ik heb ook de Vichy Ideala in de lichte kleur en overweeg om de medium te kopen want de lichte is wel erg licht. In proefjes die in tijdschriften zitten, zit vaak ook medium en die kan ik best hebben ondanks dat ik een lichte huid met sproetjes heb.

Daarnaast heb ik CC cream van Olaz, van Regenerist is die geloof ik, zo'n spiraal in een flesje. Zit ook Spf in en is erg fijn.

Ik poeder altijd af met minerale poeder, dan blijft het de hele dag mooi. Als ik de hele dag buiten ben of op de fiets, dan smeer ik eerst zonnebrand voordat de BB cream erop gaat.
Japanse en Koreaanse BB cremes vind ik veel beter dan Nederlandse of Amerikaanse.

Ik gebruik deze:

met spf 42

en deze:

(vage verpakking i know, maar je krijgt een huid als een baby haha)

en ik ben er nogal content mee!!!

Vooral die 'baby', die zie je gewoon bijna niet zitten maar hij doet wel zn werk
Die onderste staat ook op ebay.com

Dit zijn de ingredients

http://www.ratzillacosme.com/bb/baby-pi ... ral-cream/
cherrybomb, die bovenste van jouw post had ik eerst ook inderdaad. Die is ook goed ja!
Ik gebruik de lichtste kleur van Erborian (Koreaans geloof ik). Ik heb een hele lichte huid en de lichte Europese tinten zijn te perzikachtig voor mij, deze heeft eerder een grijzige ondertoon, maar ik krijg er een fris huidje van!
Ik gebruik de lichte kleur van Maybelline samen met een concealer om vlekken te verdoezelen. Ik vind hem vooral fijn omdat er geen parfum en silliconen inzitten. Weet iemand of de Maybelline bb cream met salicylzuur fijn is?
Ik gebruik Clinique, maakt het net iets egaler, maar niet te. Heb de lichtste tint, maar hij past zich aan, aan je huidskleur... Voor dagelijks gebruik vind ik foundation net teveel. Geen ander merk geprobeerd trouwens, meeste make-up en crèmes krijg ik jeuk van, behalve van deze!
quote:floortjejohanna schreef op 21 mei 2014 @ 20:01:

Ik gebruik Clinique, maakt het net iets egaler, maar niet te. Heb de lichtste tint, maar hij past zich aan, aan je huidskleur... Voor dagelijks gebruik vind ik foundation net teveel. Geen ander merk geprobeerd trouwens, meeste make-up en crèmes krijg ik jeuk van, behalve van deze!Dat is zo'n onzin. Een creme kan zich niet aanpassen. Zover is de cosmetica-industrie nog niet, hoor.
Ik zit hier mee te lezen, maar eigenlijk schiet TO hier niks mee op (en ik ook niet dus ), van de 25 reacties zijn er 20 verschillende merken die genoemd worden.

Dus zit er niks anders op om net zolang de merken te proberen tot we 1 hebben die bevalt dus
Het ligt ook aan je huid.

Voor een gecombineerde/vette huid is die van Vichy (Idealia) heel goed. Met factor 25. Dat hebben de meesten niet.

En je kunt proefjes halen bij de apotheek, dus je blijft niet zitten met een miskoop.
Dat kan ik natuurlijk altijd doen, proefjes vragen.

Ik heb er alleen zo'n hekel aan om te vragen
Ze hebben die proefjes toch speciaal om uit te proberen.

Wat moeten ze er anders mee doen? Zeg je gewoon dat je niet weet welke kleur je nodig hebt en even wilt testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven