bb Cream
maandag 19 mei 2014 om 22:20
Ik heb Guerlain Lingerie de Peau:
Alleen bij douglas hebben ze die.
Ik heb hem geprobeerd naar aanleiding van de blog op misslipgloss.nl en vind hem echt super fijn!
http://www.misslipgloss.n ... e-de-peau-beauty-booster/
Alleen bij douglas hebben ze die.
Ik heb hem geprobeerd naar aanleiding van de blog op misslipgloss.nl en vind hem echt super fijn!
http://www.misslipgloss.n ... e-de-peau-beauty-booster/
maandag 19 mei 2014 om 22:21
ik ben getint dus bij mij zijn ze vaak te licht of juist te donker.
Die van Maybelline is erg licht, donkerste kan ik in de winter wel hebben, krijg dan ook opmerkingen erover, zelfs van wildvreemden over dat het er goed uitziet en vragen wat ik aan mijn huid doe enzo.
Ik heb nu een monster idealia van vichy en overweeg die te kopen,Zit een factor en en precies wat je verwacht van zo'n creme. Ook complimenten van lompe mannelijke collega's (wat heb jij vandaag! Er is iets! Zonnetje gezeten?)
Heb ook die van Kiehl's geprobeerd,fijne creme maar leek wel een spook, erg getint en veels te licht voor mij.
Maar wel lekkere creme dus als je de tint kan vinden ook een aanrader, ook qua factor.
Die cc creme van Gosh en de hema vond ik niet zo fijn, meer make-up.
Die van Maybelline is erg licht, donkerste kan ik in de winter wel hebben, krijg dan ook opmerkingen erover, zelfs van wildvreemden over dat het er goed uitziet en vragen wat ik aan mijn huid doe enzo.
Ik heb nu een monster idealia van vichy en overweeg die te kopen,Zit een factor en en precies wat je verwacht van zo'n creme. Ook complimenten van lompe mannelijke collega's (wat heb jij vandaag! Er is iets! Zonnetje gezeten?)
Heb ook die van Kiehl's geprobeerd,fijne creme maar leek wel een spook, erg getint en veels te licht voor mij.
Maar wel lekkere creme dus als je de tint kan vinden ook een aanrader, ook qua factor.
Die cc creme van Gosh en de hema vond ik niet zo fijn, meer make-up.
dinsdag 20 mei 2014 om 09:33
Ik heb ook de Vichy Ideala in de lichte kleur en overweeg om de medium te kopen want de lichte is wel erg licht. In proefjes die in tijdschriften zitten, zit vaak ook medium en die kan ik best hebben ondanks dat ik een lichte huid met sproetjes heb.
Daarnaast heb ik CC cream van Olaz, van Regenerist is die geloof ik, zo'n spiraal in een flesje. Zit ook Spf in en is erg fijn.
Ik poeder altijd af met minerale poeder, dan blijft het de hele dag mooi. Als ik de hele dag buiten ben of op de fiets, dan smeer ik eerst zonnebrand voordat de BB cream erop gaat.
Daarnaast heb ik CC cream van Olaz, van Regenerist is die geloof ik, zo'n spiraal in een flesje. Zit ook Spf in en is erg fijn.
Ik poeder altijd af met minerale poeder, dan blijft het de hele dag mooi. Als ik de hele dag buiten ben of op de fiets, dan smeer ik eerst zonnebrand voordat de BB cream erop gaat.
dinsdag 20 mei 2014 om 10:08
Japanse en Koreaanse BB cremes vind ik veel beter dan Nederlandse of Amerikaanse.
Ik gebruik deze:
met spf 42
en deze:
(vage verpakking i know, maar je krijgt een huid als een baby haha)
en ik ben er nogal content mee!!!
Vooral die 'baby', die zie je gewoon bijna niet zitten maar hij doet wel zn werk
Ik gebruik deze:
met spf 42
en deze:
(vage verpakking i know, maar je krijgt een huid als een baby haha)
en ik ben er nogal content mee!!!
Vooral die 'baby', die zie je gewoon bijna niet zitten maar hij doet wel zn werk
dinsdag 20 mei 2014 om 10:25
Die onderste staat ook op ebay.com
Dit zijn de ingredients
http://www.ratzillacosme.com/bb/baby-pi ... ral-cream/
Dit zijn de ingredients
http://www.ratzillacosme.com/bb/baby-pi ... ral-cream/
woensdag 21 mei 2014 om 20:01
donderdag 22 mei 2014 om 17:43
quote:floortjejohanna schreef op 21 mei 2014 @ 20:01:
Ik gebruik Clinique, maakt het net iets egaler, maar niet te. Heb de lichtste tint, maar hij past zich aan, aan je huidskleur... Voor dagelijks gebruik vind ik foundation net teveel. Geen ander merk geprobeerd trouwens, meeste make-up en crèmes krijg ik jeuk van, behalve van deze!Dat is zo'n onzin. Een creme kan zich niet aanpassen. Zover is de cosmetica-industrie nog niet, hoor.
Ik gebruik Clinique, maakt het net iets egaler, maar niet te. Heb de lichtste tint, maar hij past zich aan, aan je huidskleur... Voor dagelijks gebruik vind ik foundation net teveel. Geen ander merk geprobeerd trouwens, meeste make-up en crèmes krijg ik jeuk van, behalve van deze!Dat is zo'n onzin. Een creme kan zich niet aanpassen. Zover is de cosmetica-industrie nog niet, hoor.
donderdag 22 mei 2014 om 18:44