Ligbed huren Scheveningen
dinsdag 20 mei 2014 om 11:38
Hallo Allemaal,
Ik ben op het punt om lekker in mijn eentje een dag naar het strand te gaan. Vriendinnen moeten helaas allemaal werken enz. dus dan maar lekker met een boekje alleen van mijn vrije dag genieten.
Maar ik hou er niet zo van om op het zand te liggen en wil graag een ligbed huren met een windscherm enz. deze staan net achter de beachclubs.
Heeft iemand enig idee hoe dit werkt? Ga ik gewoon liggen, en komt er dan vanzelf iemand om af te rekenen? Of moet ik eerst die strandtent in (als het er al bij hoort).
Ik hoor het graag zodat ik lekker aan mijn dagje strand kan beginnen.
Dankjewel!!
Ik ben op het punt om lekker in mijn eentje een dag naar het strand te gaan. Vriendinnen moeten helaas allemaal werken enz. dus dan maar lekker met een boekje alleen van mijn vrije dag genieten.
Maar ik hou er niet zo van om op het zand te liggen en wil graag een ligbed huren met een windscherm enz. deze staan net achter de beachclubs.
Heeft iemand enig idee hoe dit werkt? Ga ik gewoon liggen, en komt er dan vanzelf iemand om af te rekenen? Of moet ik eerst die strandtent in (als het er al bij hoort).
Ik hoor het graag zodat ik lekker aan mijn dagje strand kan beginnen.
Dankjewel!!
dinsdag 20 mei 2014 om 11:57
dinsdag 20 mei 2014 om 12:08
quote:SpringDing schreef op 20 mei 2014 @ 11:59:
Je kan beter op een terras gaan zitten en evenveel kwijt zijn aan drankjes..
En sowieso zou ik niet naar Scheveningen gaan.
Dat is natuurlijk maar net waar je van houdt hé
Als ik alleen zou zijn zou ik liever op een ligbedje liggen met wat te lezen.
Drinken en wat lekkers kan ze ook prima zelf meenemen als het om de kosten gaat.
Je kan beter op een terras gaan zitten en evenveel kwijt zijn aan drankjes..
En sowieso zou ik niet naar Scheveningen gaan.
Dat is natuurlijk maar net waar je van houdt hé
Als ik alleen zou zijn zou ik liever op een ligbedje liggen met wat te lezen.
Drinken en wat lekkers kan ze ook prima zelf meenemen als het om de kosten gaat.