doucheputje verstopt
dinsdag 20 mei 2014 om 20:20
Hallo,
Het douche putje zit verstopt, stroomt haast niet meer weg, tenminste het duurt lang. Als ik 5 min douche staat het al tot de wc en de wasmachine. Ik heb het al losgemaakt en heb lang haar dus ik heb wel het een en ander eruit gehaald brr, maar het blijft toch wel hetzelfde. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem zelf kan oplossen? Voordat ik iemand ga bellen als het echt niet lukt.
Dank
Het douche putje zit verstopt, stroomt haast niet meer weg, tenminste het duurt lang. Als ik 5 min douche staat het al tot de wc en de wasmachine. Ik heb het al losgemaakt en heb lang haar dus ik heb wel het een en ander eruit gehaald brr, maar het blijft toch wel hetzelfde. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem zelf kan oplossen? Voordat ik iemand ga bellen als het echt niet lukt.
Dank
.
dinsdag 20 mei 2014 om 20:22
dinsdag 20 mei 2014 om 20:25
Ja ontstopper had ik erin gegooid, van die korrels en daarna heet water maar dat werkt dus ook niet. Ik probeer het eens met soda dan, of zo'n plopper wat dat ook mag zijn. Het is een heeel klein putje , heb alles eruit gehaald wat ik zag maar verder kan ik niet. Het is ook niet diep want ik had er al iets ingestopt om te voelen.
.
dinsdag 20 mei 2014 om 20:30
quote:himalaya schreef op dinsdag 20 mei 2014 20:28 Dit is een ouderwetsche maar oh zo effectieve plopper.
En volgende keer je putje wat vaker schoonmaken.
Huh maar mijn putje is echt heel klein, kan dat gewoon met zo'n ding dan? Nooit gebruikt dit. Ik probeer wel soda en anders dit ding.
En inderdaad, moet het vaker schoonmaken en troep eruit halen.
En volgende keer je putje wat vaker schoonmaken.
Huh maar mijn putje is echt heel klein, kan dat gewoon met zo'n ding dan? Nooit gebruikt dit. Ik probeer wel soda en anders dit ding.
En inderdaad, moet het vaker schoonmaken en troep eruit halen.
.
dinsdag 20 mei 2014 om 20:32
dinsdag 20 mei 2014 om 20:44
Voor je zelf een ontstoppingsdienst belt: als je je woning huurt kan het zijn dat de verhuurder afspraken heeft met een bepaald bedrijf. Vaak betaal je dan via servicekosten een bijdrage daarvoor. Zou zonde zijn als je het verkeerde bedrijf belt en met de rekening blijft zitten terwijl het via de verhuurder kan zonder extra kosten voor jou.
dinsdag 20 mei 2014 om 21:03
Het rode deel van de plopper zet je over je doucheputje. Dan een paar keer indrukken (dan trekt de boel vacuüm) en weer lostrekken. Daardoor breng je de prut in beweging.
*moet stiekem wel lachen dat er blijkbaar een generatie is die de plopper niet kent*
*moet stiekem wel lachen dat er blijkbaar een generatie is die de plopper niet kent*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 20 mei 2014 om 21:21
dinsdag 20 mei 2014 om 21:32
quote:himalaya schreef op 20 mei 2014 @ 20:28:
En volgende keer je putje wat vaker schoonmaken.Wij maken ons putje vaak schoon, maar dat ding blijft verstopt zitten. De loodgieter zette hem vast met cement en er is iets in gekomen. Soda in laten trekken helpt het beste bij ons. Daarna goed doorspoelen. Glibberig spul als het nat word.
En volgende keer je putje wat vaker schoonmaken.Wij maken ons putje vaak schoon, maar dat ding blijft verstopt zitten. De loodgieter zette hem vast met cement en er is iets in gekomen. Soda in laten trekken helpt het beste bij ons. Daarna goed doorspoelen. Glibberig spul als het nat word.
Niets hoeft, paarden wel