The Roses - het kletstopic

06-07-2008 19:10 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier is alvast een topic, ik zal jullie zometeen ook even mailen met ideeën voor de volgende keer. Ik vond het erg gezellig!
Wauw! We zijn nu officieel Een Groepje!

Ik vond het ook erg gezellig!
Peas on earth!
Hey Spammie!!

Ik vond het ook gezellig!! En leuke naam trouwens, The Roses!!!

Tot mails en tot de 27e!!

Ja, van Rose's Lounge he. Leek me wel toepasselijk.

Nu durf ik alleen niet te zeggen wie jij bent Erwtje.
* breekt bruut in *

Erwt is degene die zwanger is!

(Zo, ga dat maar eens uitleggen, Erwteke . en leuk dat jullie zo'n leuke middag hebben gehad samen! )
Loretta is De Mol. Punt.
Ohhh sniekie Kess!

Punt 1: dit is geen topic op de kinder-klus-beeb-hubbie-pijler

Punt 2: euhm... nouja... geen idee...

Maar voordat de Roses-meisjes denken dat ik zwanger ben: neehoor... Kess hoort thuis in een ander klets-topic, waar men nog net geen poll heeft geopend om te bedenken hoe lang na het samenwonen ik zwanger ga raken
Peas on earth!
quote:Spammie schreef op 06 juli 2008 @ 20:17:

Ja, van Rose's Lounge he. Leek me wel toepasselijk.

Nu durf ik alleen niet te zeggen wie jij bent Erwtje. Erwtje is degene die is gaan samenwonen met een Viva-man

voldoende herkenningspunten, of heb je nog meer tips nodig ?
Peas on earth!
*is herkennningspunt 2*
Nee hoor, dit is genoeg. Ik heb wel een beeeetje opgelet vanmiddag.
Hej wat leuk zo'n forumgroepje!

Was er helaas niet bij gisteren maar ga proberen er de 27e wel bij te zijn.

Susan
Hoi Susan! Zou leuk zijn als je er de 27e bij kunt zijn!

Ik ontdekte trouwens gisteravond dat ik één bruine (of eigenlijk: roodbruine ) arm had... hadden we op het terras tóch moeten wisselen, want nu heb ik maar met één kant in de zon gezeten!
Peas on earth!
Hahahaha!! Nou ik heb vanmiddag ontdekt waar de regen zich verstopt had. Sodeju! Ik kon gewoon bijna niet meer zien waar ik fietste. En stilstaan had ook geen zin, want het bleef toch wel doorgaan met regenen. Ik kon het water thuis uit m'n muiltjes gieten alsof het een beker water was.
Het loopt nog niet erg storm hier he? Ik ben vandaag en morgen weer lekker vrij dus heb genoeg tijd om het topic te vullen. Haha!

Wie gaan er morgen eigenlijk allemaal naar Mamma Mia?
Hey meiden,

Het loopt idd niet storm. Afgelopen woensdag met z'n drieën naar Mamma Mia gegaan. S.K. was er ook met een vriendin. In het begin vond ik het maar een maffe film, maar werd uiteindelijk prettig maf! Ik heb ervan genoten, een heerlijke feel-good movie!

doeg!

R.
heeej,

hehe, ook ik heb het topic hier op het forum gevonden.. :-)

koste me enige moeite, maar dan heb je ook wat (oja,.en ik kwam er dus net pas achter dat spammie het ook duidelijk in de mail gezet had.. tja hahah .. ) maar hoe is het met iedereen?

trouwens fitterdefit.. mamma mia was inderdaad een erg prettige maffe film.. alleen heb ik nu nog last van naweeen.. dat ik de afwas aan het doen ben.. en m'n vriend me betrapt op : mama mia.. here i go again.. hahah! Heb er inderdaad ook erg van genoten!

Trouwens nog leuke ideetjes ontstaan voor de 27ste? high tea lijkt me ook erg leuk om eens te doen :-)

haije!
Ik heb net de mail verstuurd. Fijn dat mamma mia leuk was!

Vannacht een korte nacht en vandaag een lange dag gehad, dus ik duik nu lekker snel m'n bed in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven