Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Misschien ben ik wel te pessimistisch dan, dat zou heel prettig zijn. Het is ook meer mijn idee dan dat het op ervaring gestoeld is, dus ik ga het afwachten.
Holy High, je hebt zojuist de Hongaar verslagen met je selfie
Alle reacties Link kopieren
Anouk, vrouwen moeten niets hebben van mijn 3dagenstoppelkin.

Hoeveel mannen heb jij nu?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Nouk! Lekker! Date met potentiële nr3. En puzzled die berichtjes krijgt en ook van jongere gasten... haha vijver was toch redelijk leeg las ik laatst? Vandaar die jonge viskes natuurlijk.

Ik sluit me aan bij high. Irl past denk ik ook beter bij mij dan via een site. Zou trouwens hier echt niet zo vaak en onverwachts weg kunnen voor een date.

Maar zeg nooit nooit. En heerlijk om met jullie over jullie ervaringen mee te lezen!

Nr2 doet hier trouwens wel zn best.. misschien toch de hint opgepikt? Maandagavond de hele avond voor me vrijgehouden ineens. Virtuele date. Ook leuk en lekkerrrr... Jane, leuk dat je er weer bent!! Hoe is t contact nu met jager? Ook weer gewoon van beide kanten? Dacht trouwens dat je ook pas in juni ging daten, maar morgen al! Was dan annabel, die ook in juni een date heeft staan. Zoetje, zit jij ook op sf of wat? Of ook beter irl? Alhoewel, en nu spreek ik mezelf waarschijnlijk weer tegen, loop je irl ook niet zo 1, 2, 3 iemand tegen t lijf, waar het en mee klikt, en die beschikbaar en/of in is voor zoiets.
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 13:14:

Anouk, vrouwen moeten niets hebben van mijn 3dagenstoppelkin.

OMG! als je ook nog blauwe ogen hebt glij ik echt van mijn stoel (verwacht nog steeds een klein pezig mannetje met blonde stekeltjes en puntknieen)
Hey lotje! Nee ik zit niet op sf of sl of iets. beter of slechter IRL vind ik ook niet maar als iets komt dan komt het wel. Ik denk dat je er zat tegen het lijf loopt waar het mee kan klikken en die in zijn voor... Alleen kom je niet snel zover met iemand ;-}
koekies zijn lekker
Oranje, ook jou moet ik teleurstellen als hapje zijnde.

Ik lijk niets op jouw pezige droommannetje met blauwe oogjes,

blonde stekeltjes en puntknietjes.

Heb je al eens tussen de tuinkabouters naar hem gezocht?
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 12:58:

Roos, ik weet nu al dat mijn 2 mtr, zwarte krullen,

groene ogen en rollende spieren jou koud laat.

Bovendien ben ik met 48 veel te jong voor jou. Jaja, maar in werkelijkheid ben je een kalend ambtenaartje met z'n broek tot aan z'n oksels opgetrokken. Pics or it ain't true!
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 12:20:

[...]

Gevonden en verzonden;) Geboortejaar in je mailadres Lookie?

Ieuw... Nee, niet mijn ding...

Ja! Blomke nog he?
quote:zoetjerminder schreef op 21 mei 2014 @ 12:09:

[...]

Als je niet te hard hapt dan wel Lookolook!

Kan niks beloven, Rooss is een wilde hoor!
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 12:14:

[...]

Jij kent een aantal van mijn hapjes toch? Volgens mij liggen we niet helemaal op één lijn op dat gebied.

En Noeks en ik ook niet heb ik geconstateerd. Zij zoekt een ander tintje Nope. En ik heb ook niks met die van Nouk. Damn, moet ik ze toch zelf gaan zoeken...
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 13:40:Jaja, maar in werkelijkheid ben je een kalend ambtenaartje met z'n broek tot aan z'n oksels opgetrokken. Pics or it ain't true!

Nog een reden waarom ik niet op een datingsite zit.

Irl naar elkaar kunnen kijken is leuker dan staren naar foto's.
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 13:43:

[...]

Kan niks beloven, Rooss is een wilde hoor!Soms moet je een gokje wagen toch? ;)
koekies zijn lekker
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 13:47:

[...]

Nog een reden waarom ik niet op een datingsite zit.

Irl naar elkaar kunnen kijken is leuker dan staren naar foto's.

Het een sluit het ander niet uit...

Ik doe liever allebei
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 13:37:

Oranje, ook jou moet ik teleurstellen als hapje zijnde.

Ik lijk niets op jouw pezige droommannetje met blauwe oogjes,

blonde stekeltjes en puntknietjes.

Heb je al eens tussen de tuinkabouters gezocht?Kunnen we je daar vinden? Dat verklaart veel, bijna alles ...
Klopt Lookolook, als ik irl een interessante dame tref heb ik ook

geen bezwaar tegen erotische foto's van haar.

Als amuse.
quote:oranjexx schreef op 21 mei 2014 @ 13:53:

[...]

Kunnen we je daar vinden? Dat verklaart veel, bijna alles ...

He, heerlijk.
Alsof ze het ruiken! Nu weer een hele lekkere ex, hij appte dat hij tegenwoordig whatsapp heeft en mijn nummer tegenkwam. Hoe het met me is?

Nou, boek een kamer, dan vertel ik je dat graag
quote:oranjexx schreef op 21 mei 2014 @ 13:55:

Alsof ze het ruiken! Nu weer een hele lekkere ex, hij appte dat hij tegenwoordig whatsapp heeft en mijn nummer tegenkwam. Hoe het met me is?

Nou, boek een kamer, dan vertel ik je dat graag Jij gata ook lekker oranjexx!
koekies zijn lekker
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 13:54:

Klopt Lookolook, als ik irl een interessante dame tref heb ik ook

geen bezwaar tegen erotische foto's van haar.

Als amuse.De volgorde andersom is ook best leuk hoor.
Jaja high...Op die sites blijf je maar naar foto's staren, wordt nooit irl

Look en Roos: mooi! Dan kan ik de gespierde donkerharige exotische hapjes fijn alleen opeten. Al halen ze het niet bij mijn heerlijk Hollandse nummer 2...Maar altijd biefstuk is ook een beetje saai nietwaar.
Aloha Oranje!

Mijn trio mannen vonden het toch minder leuk zonder mij. Of ik nog een keertje meedeed..
quote:oranjexx schreef op 21 mei 2014 @ 13:55:

Nou, boek een kamer, dan vertel ik je dat graag Mooi he, de lente.
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 13:59:

Aloha Oranje!

Mijn trio mannen vonden het toch minder leuk zonder mij. Of ik nog een keertje meedeed..Stuur jij daar eens ff een fotootje van Look.
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 13:59:

Jaja high...Op die sites blijf je maar naar foto's staren, wordt nooit irl

Look en Roos: mooi! Dan kan ik de gespierde donkerharige exotische hapjes fijn alleen opeten. Al halen ze het niet bij mijn heerlijk Hollandse nummer 2...Maar altijd biefstuk is ook een beetje saai.

Ho! Dat zei ik niet! Ik heb heerlijke chocolade gehad.. Ik ben niet vies van een kleurtje hoor.

Het is meer de manier waarop hij op de foto staat. Glijer.. Brrr... Ik zie ze liever eerst in pak ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven