Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Mijn minnaar heeft een heel gewoon lijf, knalblauwe ogen en een sexy lach. En oh yes dat ik daar van ga glijen. Nemen jullie de oppervlakkige sexy hunks maar, dan doe ik de ietwat mysterieuze, arrogantige, spannende mannen wel
Look, wat een armoe trouwens zeg. Zelf geen fotootjes om door te sturen? You chicken.
geen rughaar, ik wist niet dat ik dat zo fijn zou vinden he, mjammie!
quote:Lookolook schreef op woensdag 21 mei 2014 15:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="dymo9 in "Minnaar deel 23."" class="messagelink">dymo9 schreef op 21 mei 2014 @ 15:37</a>:</b>

[...]

Nee hij lijkt er helemaal niet op, enige overeenkomst is een hele kleine zachte G geloof ik </div></blockquote>Mail maar door! Ja, kom op met die mail!
Ja! Bootsman is een alfamannetje, heerlijk!
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 15:48:

Mijn minnaar heeft een heel gewoon lijf, knalblauwe ogen en een sexy lach. En oh yes dat ik daar van ga glijen. Nemen jullie de oppervlakkige sexy hunks maar, dan doe ik de ietwat mysterieuze, arrogantige, spannende mannen wel Omg, jouw Look-marketing is verbluffend! Van lekkerste kutje tot meest interessante mannen..
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 15:49:

Look, wat een armoe trouwens zeg. Zelf geen fotootjes om door te sturen? You chicken. Echt.. Ik val op karakter.. Oh, en op dikke lullen. Die hebben dan maar?
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 15:52:

[...]

Omg, jouw Look-marketing is verbluffend! Van lekkerste kutje tot meest interessante mannen.. I know.. I'm amazing...
Oranje, zal jou ik jou ook nog even mail-updaten? Of heb je al pics via via;)
quote:oranjexx schreef op 21 mei 2014 @ 15:50:

[...]

Ja, kom op met die mail!kan je e-mail adres nergens vinden doe mij maar ff mailen, dan antwoord ik je wel
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 15:55:

Oranje, zal jou ik jou ook nog even mail-updaten? Of heb je al pics via via;)ikke wil ze ook nog graag, Loek heeft niets doorgestuurd hoor...
quote:dymo9 schreef op 21 mei 2014 @ 15:57:

[...]

ikke wil ze ook nog graag, Loek heeft niets doorgestuurd hoor... Nope, ik ben net Zwitserland. What happened in Rome, stays in Rome. Ik zend niks door zonder toestemming
Jouw vorige nick @ hotmail..Dymo ik niet weet niet

En lady Orange, where art thou?
en Look, weet ik, daarom is t ook zo vertrouwd om jou dingen te sturen
anoniem_177046 wijzigde dit bericht op 21-05-2014 16:10
Reden: e-mail verwijderd
% gewijzigd
Lookie zie nu pas je mail..

Kennelijk wil de NL gebonden vrouw het liefst met Humberto Tan de horizontale tango dansen. Maar die is jou niet arrogant genoeg vermoed ik
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 16:04:

Lookie zie nu pas je mail..

Kennelijk wil de NL gebonden vrouw het liefst met Humberto Tan de horizontale tango dansen. Maar die is jou niet arrogant genoeg vermoed ik Ik mail je zijn arrogante lookalike wel even
quote:dymo9 schreef op 21 mei 2014 @ 16:03:.....

en Look, weet ik, daarom is t ook zo vertrouwd om jou dingen te sturen Glijden maarrrr..
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 16:08:

[...]

Glijden maarrrr..Jij ook! Vind ik dan.. (ja, is ander mailadres maar it's me!)
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 16:08:

[...]

Glijden maarrrr..en ontvangen, thnx!
F*ck me zeg, wat een lekkers stroomt daar binnen in de mail...Oranje, ik zie mogelijkheden met dames en (meegebrachte) heren voor een heerlijk dansavondje op dat jacht
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 16:01:

En lady Orange, where art thou?Die schijnt te moeten werken. Heel suf..
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 16:14:

F*ck me zeg, wat een lekkers stroomt daar binnen in de mail...Oranje, ik zie mogelijkheden met dames en (meegebrachte) heren voor een heerlijk dansavondje op dat jacht

Als ik mijn lekkere hapje mee moet nemen, moet ik hem eerst in laten vliegen. Er zit een fucking oceaan tussen

Misschien toch weer eens wijn gaan drinken met Rooss
Aan wie geef ik mijn mailadres door voor al die lekkere hapjes dan??

Want mijn inbox hier blijft wel heeeelll leeg zo....
Je mag mij wel even mailen hoor, dan mail ik, met toestemming, alles door. Is ook zo sneu he?
Hebt toestemming Look;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven