Likdoornpleisters
vrijdag 23 mei 2014 om 19:31
Ik heb al heel lang een likdoorn op mijn voet, maar nu vond ik het tijd om er iets aan te doen. Ik had van die likdoornpleisters van de Kruidvat gekocht, en heb een stuk of vier keer die behandeling herhaalt. Nu heb ik dus gelezen dat die pleister niet nat mag worden, omdat het zuur dan uitlekt naar de rest van de huid, en dat dat zorgt voor een brandwondje. Ik heb nu dus een wit rondje op mijn voet
heeft iemand hier ervaring mee die weet of het vanzelf over gaat?
Xx Laure

Xx Laure
vrijdag 23 mei 2014 om 19:36

vrijdag 23 mei 2014 om 21:41
Zo'n pleistertje haal je gewoon bij de supermarkt of drogist maar een pedicure????? Hoe werkt dat, hoe kom je daar? Persoonlijk zou ik best een keer naar een pedicure willen gaan maar ik vind dat best ingewikkeld. Meestal doen mensen dat aan huis op afspraak. Als een pedicure in een winkelcentrum zou zitten waar je zo naar binnen zo kunnen lopen dan zou ik wel naar een pedicure gaan.
vrijdag 23 mei 2014 om 22:10
quote:benq schreef op 23 mei 2014 @ 21:41:
Zo'n pleistertje haal je gewoon bij de supermarkt of drogist maar een pedicure????? Hoe werkt dat, hoe kom je daar? Persoonlijk zou ik best een keer naar een pedicure willen gaan maar ik vind dat best ingewikkeld. Meestal doen mensen dat aan huis op afspraak. Als een pedicure in een winkelcentrum zou zitten waar je zo naar binnen zo kunnen lopen dan zou ik wel naar een pedicure gaan.
Ik laat eens in de zoveel maanden mijn voeten behandelen bij een pedicure die werkt bij een schoonheidssalon.
Type pedicure in en je woonplaats en je krijgt zo een aantal adressen.
Ik laat eens in de zoveel maanden mijn voeten behandelen bij een pedicure die werkt bij een schoonheidssalon.
Type pedicure in en je woonplaats en je krijgt zo een aantal adressen.
vrijdag 23 mei 2014 om 22:14
Dat witte laat op een gegeven moment los en daar mee verwijder je dan (een stukje van) de likdoorn. Over het algemeen moet je het een tijdje blijven behandelen om de hele likdoorn te verwijderen. Je moet het zien als een doorn. Het puntje zit dieper en moet helemaal weg. Anders groeit hij weer aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!