uitvaart muziek
vrijdag 23 mei 2014 om 23:55
Toch maar een nieuw topic gestart, ivm de herinnering die het oproept als ik in een oud topic verder ga.
Ik ben opzoek naar een nieuw liedje voor een uitvaart, dus niet de muziek die al 20 jaar in de top 10 staat.
Of het moet een hele mooie nieuwe cover zijn
En ik heb een kleine voorkeur voor Nederlandstalig.
Ik zit al uren op het internet te zoeken, maar ik kan niks vinden wat ik leuk vind.
Hebben jullie misschien ineens een goed idee?
Ik ben opzoek naar een nieuw liedje voor een uitvaart, dus niet de muziek die al 20 jaar in de top 10 staat.
Of het moet een hele mooie nieuwe cover zijn
En ik heb een kleine voorkeur voor Nederlandstalig.
Ik zit al uren op het internet te zoeken, maar ik kan niks vinden wat ik leuk vind.
Hebben jullie misschien ineens een goed idee?
vrijdag 23 mei 2014 om 23:57
zaterdag 24 mei 2014 om 00:10
Maaike had ik inderdaad gevonden. Wel erg mooi, maar ik zoek toch nog even verder.
Boeken betekende veel meer voor hem En verder stond de radio aan.
Veel oudere liedjes heb ik al op een eerdere begravenis gehoord. Ik wil niet aan een ander denken op het moment dat ik op zijn begravenis zit. Daarom dan liever een mooie cover.
Boeken betekende veel meer voor hem En verder stond de radio aan.
Veel oudere liedjes heb ik al op een eerdere begravenis gehoord. Ik wil niet aan een ander denken op het moment dat ik op zijn begravenis zit. Daarom dan liever een mooie cover.
zaterdag 24 mei 2014 om 00:10
quote:Maryssa schreef op 23 mei 2014 @ 23:57:
Maaike Ouboter-dat ik je mis
http://www.youtube.com/watch?v=ObGlgJPCZj4Die hoor je op elke uitvaart....
Maaike Ouboter-dat ik je mis
http://www.youtube.com/watch?v=ObGlgJPCZj4Die hoor je op elke uitvaart....
zaterdag 24 mei 2014 om 00:34
Ik ben naar heel veel musicals met hem geweest! Ga ik ook over nadenken. Bedankt fashionvictem.
Jullie geven me nu al veel nieuwe inspiratie, ik zie het nu weer positief. Ik werd er net zo depri van, maar nu ben ik weer blij.
Dit gaat goedkomen!
Overige goede ideeën zijn natuurlijk nog steeds welkom, maar ik wilde even uiten dat ik nu al zo blij ben met jullie.
Jullie geven me nu al veel nieuwe inspiratie, ik zie het nu weer positief. Ik werd er net zo depri van, maar nu ben ik weer blij.
Dit gaat goedkomen!
Overige goede ideeën zijn natuurlijk nog steeds welkom, maar ik wilde even uiten dat ik nu al zo blij ben met jullie.
zaterdag 24 mei 2014 om 00:37
Stef Bos heeft mooie muziek gemaakt. Bijv. deze http://m.youtube.com/watch?v=Y-cRLUcOM4o , Tijd om te gaan.
zaterdag 24 mei 2014 om 02:23
zaterdag 24 mei 2014 om 07:10
quote:whopper schreef op 24 mei 2014 @ 00:10:
[...]
Die hoor je op elke uitvaart....
Ik heb het nog niet gehoord, maar ik ben ook nog niet veel op uitvaarten geweest
En wat dan nog? Ik heb dit nummer (samen met die van Claudia de Breij) ook op mijn lijstje staan. Als ik en mijn nabestaanden het maar mooi vinden, boeit het toch niet of het op 100 andere uitvaarten al gedraaid wordt?
[...]
Die hoor je op elke uitvaart....
Ik heb het nog niet gehoord, maar ik ben ook nog niet veel op uitvaarten geweest
En wat dan nog? Ik heb dit nummer (samen met die van Claudia de Breij) ook op mijn lijstje staan. Als ik en mijn nabestaanden het maar mooi vinden, boeit het toch niet of het op 100 andere uitvaarten al gedraaid wordt?
zaterdag 24 mei 2014 om 07:23