help, vader issues

23-05-2014 22:28 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou.... ik weet sinds 17maart dat ik zwanger ben, tot nu toe is alles nog goed maar dit is mijn probleem.

Ik was sinds januarie met een jonge, we hadden geen relatie maar een friends with benefits... ondanks dat hij elke dag bij me sliep begon na een tijdje al het gevoel dat er iets niet klopte... hij kwam een paar dagen niet met smoesjes... nouja prima toch we hebben immers geen relatie...

U heb ik in de dagen dat hij niet kwam contact gezocht met een oude lover... omdat ik nogal vaak over hem droom en ik was benieuwd hoe het gevoel nou zat.... ik weet dat ik beter had moeten weten..., maar tegen mijn verwachtingen in hapte hij en kwam hij direct langs... dit eindigde in bed. Nu heb ik het met hem ook zonder gedaan maar gelukkig niks aan opgelopen.... nou dit is dus het probleem.

12feb heb ik mijn laatse ong gehad. Volgens de echo is de kleine iets groter wat kan kloppen aangezien ik normaal de 15e ongesteld word.

Dit is verschoven omdat ik met de pil zat te kloten....

(Eerder gebruikte ik dit niet, maar vanaf oud en nieuw besloten geen jonge moeder wil zijn zonder vriend of goeie opleiding)

Nu is mijn friend with benefits 20ste geweest en 24ste niet in mij klaargekomen.. de 25ste kwam mijn ex lover .... en de 28 de friends with benefits maar heb ik hem een condoom omgedaan.... de volgende dag kwam hij weer maar is hij niet in mij klaargekomen ( hij wou geen condoom om en had nog niet het lef om te vertellen dat.... )

Nu wil ik geen risico's nemen voor een vroege test door mijn stomiteiten... maar ik zit er echt mee in me hoofd.

Wat denken jullie?
Het snijdt dus wel, want op diezelfde manier kunnen ze dna van de baby krijgen en vergelijken.

Nee het is geen tweeling bij mijn laatste echo was alles in orde en zagen we echt maar 1 baby.

Bijde zij 26...
Hoe oud ben je Argentina?

21?
Oh dus je vroeg over test op Down ivm vaderschapstest. Ok. Volgens mij doen ze over het algemeen vaderschapstesten na de geboorte maar ik weet het niet zeker.

Vraag me wel af hoe je een vaderschapstest wil laten doen als je de mogelijke vader niet durft te vertellen dat je mogelijk zwanger van hem bent. Hij zal zelf ook DNA moeten afstaan natuurlijk.
quote:argentina93 schreef op 24 mei 2014 @ 00:21:

Het snijdt dus wel, want op diezelfde manier kunnen ze dna van de baby krijgen en vergelijken.

Nee het is geen tweeling bij mijn laatste echo was alles in orde en zagen we echt maar 1 baby.

Bijde zij 26...dat is dan toch niet een hele jonge?
quote:argentina93 schreef op 23 mei 2014 @ 23:47:

.. terwijl daarvoor de jaren ik elje maand wel testen kocht ( en dan hield ik het bij een!!)

Hier schieten woorden bij tekort.

Beëindig die zwangerschap. Er is nog geen kind en dan heb je nog een kans iets beters van je leven te maken dan die van kansloze bijstandsmoeder met 1, 2, 3 kinderen zonder vader in beeld.
quote:Amand schreef op 24 mei 2014 @ 00:19:

En een geheel nieuwe lijn van bijstandstrekkers is geboren. Ik hoop van harte dat je geen dochter krijgt, want die cirkel is vaak lastig te doorbreken.Dan hoop ik maar dat de ex-in-de-bijstand-wat-extra-geven-of-niet de moeder van jouw zoon is en niet de moeder van jouw dochter met deze uitspraak...
Armand, wat is er met je foto? Wat een bizar charmeoffensief
quote:argentina93 schreef op 24 mei 2014 @ 00:16:

Miffy ik denk 2014... anders was de topic nogal overbodig als mijn kindje er ak zou zijn..,..

Al denk ik dat die zowiezo overbodig is... omdat ik nu begrijp sat jullie helaas geen helderziende zijn... :(In 2014 was er geen 29 februari
quote:argentina93 schreef op 24 mei 2014 @ 00:13:

Joyce 48: Ja dat heeft ze wel verteld maar nuet over de vaderschaps test omdat dat bij ons in het ziekenhuis niet word gedaan.Tja, een vaderschapstest is in de meeste gevallen nu eenmaal niet het eerste waar een verloskundige aan denkt.
quote:lemoos2 schreef op 24 mei 2014 @ 00:26:

[...]

Dan hoop ik maar dat de ex-in-de-bijstand-wat-extra-geven-of-niet de moeder van jouw zoon is en niet de moeder van jouw dochter met deze uitspraak...Want? Dat verandert iets aan het principe ofzo?
quote:Miffy schreef op 24 mei 2014 @ 00:08:

[...]

29 feb 2012 of 2016?Scherp
quote:Amand schreef op 24 mei 2014 @ 00:34:

[...]

Want? Dat verandert iets aan het principe ofzo?Misschien niets aan jouw principe maar wel aan de toekomstverwachtingen van jouw dochter...
Indd maar ook word dat hier niet gedaan voor die reden, ik heb ook verhalen gelezen over vrouwen die vreemdgaan en het willen weghalen als het niet van hun man is.... ik zou alleen graag mezelf en 1 van de vaders met zekerheid willen zeggen hoe en wat, het is ook deels hun fout maar bij hun staat er beide genoeg op het spel.

Maargoed niet met het risico op een miskraam.

Ik ben 20, ik begrijp dat ik aan me toekomst kan werken... maar mijn keuze is om voor beide te gaan. Genoeg opties tegenwoordig. De weg duurt alleen iets langer.

En over de "bijstand" ik zie genoeg gezinnen en alleenstaande moeders die zich rot werken. En heel weinig tijd hebben voor het kind, ook daar zijn genoeg voorbeelden van hoe dat mis kan gaan. Het is nooit rozengeur en manenschijn. Zelfs in het perfecte plaatje niet. ( nee dut is geen excuus om daarin te blijven maar als ik een goeie baan zou krijgen vast en zeker niet harder ga werken voor ietjes meer)
Ik ben zo benieuwd hoe Amand er in het echt uit ziet!
quote:Louise70 schreef op 24 mei 2014 @ 00:49:

Ik ben zo benieuwd hoe Amand er in het echt uit ziet!ik denk dat je de enige bent
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 mei 2014 @ 00:50:

[...]

ik denk dat je de enige bent
Ik vrees dat je jou kind niets te eten kunt geven, bijstand is vanaf 21 jaar.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:argentina93 schreef op 24 mei 2014 @ 00:48:

Indd maar ook word dat hier niet gedaan voor die reden, ik heb ook verhalen gelezen over vrouwen die vreemdgaan en het willen weghalen als het niet van hun man is.... ik zou alleen graag mezelf en 1 van de vaders met zekerheid willen zeggen hoe en wat, het is ook deels hun fout maar bij hun staat er beide genoeg op het spel.

Maargoed niet met het risico op een miskraam.

Ik ben 20, ik begrijp dat ik aan me toekomst kan werken... maar mijn keuze is om voor beide te gaan. Genoeg opties tegenwoordig. De weg duurt alleen iets langer.

En over de "bijstand" ik zie genoeg gezinnen en alleenstaande moeders die zich rot werken. En heel weinig tijd hebben voor het kind, ook daar zijn genoeg voorbeelden van hoe dat mis kan gaan. Het is nooit rozengeur en manenschijn. Zelfs in het perfecte plaatje niet. ( nee dut is geen excuus om daarin te blijven maar als ik een goeie baan zou krijgen vast en zeker niet harder ga werken voor ietjes meer)

Jij en een goeie baan?

Ik vrees dat die kans heel klein is.

Bijstand wordt het en tegen de tijd dat de eerste 5 jaar wordt, komt er een tweede wondertje "dwars door de pil heen".
quote:gisellecarterx schreef op 24 mei 2014 @ 00:54:

Ik vrees dat je jou kind niets te eten kunt geven, bijstand is vanaf 21 jaar.

Borstvoeding

Maar even zonder dollen, wat een treurnis, deze zaak.
quote:yasmijn schreef op zaterdag 24 mei 2014 00:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gisellecarterx in "help, vader issues"" class="messagelink">gisellecarterx schreef op 24 mei 2014 @ 00:54</a>:</b>

Ik vrees dat je jou kind niets te eten kunt geven, bijstand is vanaf 21 jaar.</div></blockquote>

Borstvoeding

Maar even zonder dollen, wat een treurnis, deze zaak. En luiers dan? En na een maand of 6 wil hij/zij vast wel een potje fruit, verder ben ik het met je eens dat dit een zeer trieste zaak is, maarja berouw komt na de zonde.
ik bespeur weinig berouw
Dubbeltje ik hoop dat jij je leven wel picobello op orde hebt.

En zodra je een kind krijgt heb je ook direct recht op een uitkering van een 21 jarige, zelfde geld voor een woning... met kind hrb je dezelfde rechten als die van een 23 jarige... tot die tijd moet je zien te overbruggen of met geluk een woning vinden onder de 390,- met 2 slaapkamers.

Niemand hoeft in NL honger te hebben. Zeker de kinderen niet.
quote:argentina93 schreef op 24 mei 2014 @ 00:13:

Joyce 48: Ja dat heeft ze wel verteld maar nuet over de vaderschaps test omdat dat bij ons in het ziekenhuis niet word gedaan.

Amand heel erg bedankt voor je mening al is dat totaal niet mijn vraag. Denk je nou echt dat ik zo verder zou leven als ik toch het mooiste geschenk in mijn leven heb gekregen.

De start is undd niet fijn & zoals het " hoort " maar ik sta er niet alleen voor en zal er dan ook alles aan doen om mijn zoon of dochter een goede toekomst te bieden.Hoop dat dat kind er ook zo over kan denken, dat zijn/haar moeder het mooiste geschenk is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
En verder wel gelijk een spannende binnenkomer, je eerste dag op het forum, wees vooral welkom
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dat je daar na je bevalling recht op hebt is nu niet aan de orde je bent nu zwanger en hebt dus nú geld nodig voor kleertjes,badje,bedje ed, hoe wil je dit gaan bekostigen? En wil je écht een tbm worden? Die 4 muren daar heb je het behang na een half jaar wel afgekeken hoor. Of ga jij je kind straks bij oma dumpen om uit te gaan met je vriendjes, zodat je over een paar maanden weer een soortgelijk topic kunt openen, god wat ben ik blij dat ik me altijd aan een slimme meid is op alles voorbereid heb vast geklamd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven