Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nu kom ik deze tegen, had ik die al eens gespamd?

De acrobaat:

En: hoe draai ik een rondje in mijn tunnel?

(terwijl mijn poot wel naar buiten blijft steken, op dezelfde plek)

uitsloverT
Sneu van Konijn Tonks Wil je niet zelf een nieuwe erbij?

En Sammi is leuk Heerlijk hoe hij speelt.
En naar aanleiding van een aantal whats appjes over zomervakantie net ben ik maar weer eens gaan googelen naar een reis.

Had al bedacht dat rondreis Sicilië te warm is eind juli.

Nu gekeken naar Madeira en Kefalonia.

Iemand nog een goede tip? (mag ook iets heel anders) We willen wel graag wat zien (dus auto daar huren maar liever nog fly-drive, auto klaarstaan op vliegveld)

Maar ook zon en zee/meer.
Zal ook ZM en oude dame even spammen.

ZM heeft tegenwoordig een snoer
Handig, misschien kan De Oude Dame hem ook af en toe gebruiken om op te laden?

Grappig trouwens: die spitse statige kop van ZM en dan dat ronde bolletje van Bibi. Wel een heel verschil. ZM is inderdaad slank nu zeg!

Sammi heb ik vanochtend weer even gewogen en hij is 8 ons kwijt! Hij zit nu op 6,2 kilo ipv 6,8. Gaat de goede kant op!
Oh, ik zit nu trouwens ook vakanties te bekijken. Niet om te boeken, maar om weg te dromen.

Heb je al eens bij Eliza was here gekeken Bieb? Die leek me altijd best prijzig, maar er zit bijna altijd standaard een auto bij de prijs inbegrepen. Hm, als ik het zo bekijk, is het ook echt wel prijzig.....

Voor hoe lang is het?

La Palma schijnt erg mooi te zijn, volgens mij met een vrij constante temperatuur van rond de 25 graden. Maar dan moet je wel aan de goede kant van het eiland zitten. En ik weet niet welke kant dat is.

En verder lijkt me ook leuk: Corsica, Sardinië en van alles wat met Griekse eilanden te maken heeft natuurlijk. Gaan jullie met z'n 2tjes?

Wat mij ook leuk lijkt (geen idee van prijzen): Goma
En natuurlijk Spanje. Ons plekje in Arenys de Mar vind ik nog altijd heerlijk. Een rustig dorp, qua toeristen dan, er is wel een lekkere ramblas met terrasjes en restaurantjes en veel levendigheid van de bewoners zelf. Daar heb ik wel een mannetje die particuliere appartementen verhuurt voor weinig. En je zit met een half uur in Barcelona en als je de andere kant opgaat kom je bij die feestvakantieplaatsen als Lloret en Blanes en Tossa enzo.
Alle reacties Link kopieren
Konijn was uit juni 2008, bijna zes dus. Helemaal niet oud.

Ik wil geen nieuw konijn meer. Ik had het konijn waar ik mee begon als oppaskonijn en die is nooit meer opgehaald door de eigenaar. Een konijn alleen is zielig dus nam ik nog een konijn. Alleen toen kreeg ik twee extra konijnen en ging de eerste waar het allemaal om begon dood.

Ik neem deze nu tijdelijk binnen dan kijk ik even hoe dat gaat en anders wil ik haar teruggeven aan de kinderboerderij.
Het Viva forum is papaja.
Zeker leuke terrasje bij jou in de de buurt Splint.

Het was gister zo gezellig, dat ik bij iemand op de bank (jaja) ben blijven slapen

Vanmorgen een korte toer door de stad gehad en nog even koffie in de zon gedronken, toen richting huis.

Ik gok dat ik vaker daar te vinden ben

Bieb, ik zag het later ja!

Wat sneu Tonks, voor nijn.
Ghe Tonks, je weet hoe het gaat met konijnen hè, ze vermeerderen waar je bij staat.

Plou, we moeten dan maar eens op een terrasje afspreken. Dan kan ik je gelijk dat voerding voor de poekels geven.

De stad is leuk hè, zo in de ochtend in het zonnetje.
Ja, we hebben op het trapje gezeten, voor bij 'de winkel van sinkel'.

Goed idee van dat terrasje
Gaan we dan snel afspreken.

Pfff, ik ben al meer dan een uur bezig met mijn ziektekostenverzekering en de kosten die extra zijn gemaakt door het afbreken van mijn kies. Niet verkeerd om daar eens goed naar te kijken, want niet alles klopt toch hoor. De endodontoloog heeft 2 codes gedeclareerd die helemaal niet samen kunnen, hij declareert dubbelop. En de data van de behandelingen kloppen ook helemaal niet op de nota's. Ik snap ineens hoe er zo makkelijk gefraudeerd kan worden met de kosten. Althans, wie kijkt dat nou helemaal in detail na?

Stomme klus.
Die codes die niet samen kunnen moet je zorgverzekering er wel uit filteren Splint.

Bij ons gebeurt dat iig wel.

Behandeldata is wat lastiger
Pfff ik google me gek!

Corsica lijkt mij ook wel wat. MO is er nu niet om te overleggen maar we kwamen net beide al met Madeira aan.

Daar maar even op voortborduren eerst.

Als dat niet lukt..Corsica of Sardinië.
Leuk hè, vakanties zoeken.

Althans, in het begin wel en daarna krijg je vierkante ogen en weet je het niet meer. Madeira klinkt ook goed. Hips.

Ohra had die fout ook gezien Bieb, alleen had ik dat niet goed gelezen. En omdat het een rekening is die zij niet (meer) betalen, moet ik dat zelf uitvechten met de arts. Of de tandarts mag dat doen, want zij moet het betalen.

Ik snap geen bal van die codes, dat kun je als leek toch niet weten? Of is dat wel de bedoeling?
Ik ben trouwens ook aan het kijken in Frankrijk naar een leuke streek die niet te ver weg is, om te kamperen. Zit nu in Franche-Comte te kijken, in het oosten. Of het Loire-gebied, maar dat is verder weg en man houdt er niet van om ver te moeten rijden. Hm.
Welke codes heb je?
L codes neem ik aan?
C13: probleemgericht consult

E86: gebruik operatiemicroscoop bij wortelkanaalbehandeling.

En die C13 zou ook al bij E86 in zitten.

Ofzeau.
Eau

Ik weet het ook niet. Wat je kunt doen is morgen even bellen met het Tandheelkundig informatiepunt, oftewel TIP

TIP tel:0900-202 5012
Thanks, ga ik doen. Donderdag. Ben al lang blij dat ik het nu uitgezocht hebt.

En dan moet ik ook nog bellen met Otto, die vindt dat ik te weinig heb betaald. Maar ik heb gebeld hoeveel ik moest betalen (er stonden nl 3 bedragen: 1 op mijn online rekening, 1 op de bon en 1 die ik zelf had berekend) en dat wat de telefoonmevrouw zei, heb ik overgemaakt.

Ik heb daar toch altijd zo'n hekel aan hè.
Het slechte nieuws is..... dat het weekend weer bijna voorbij is.

Het goede nieuws is......dat ik na 3 dagen werken alweer weekend heb! Dank u, Hemelvaart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven