Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Alle reacties Link kopieren
Jennie
ieuw dit is wel heel erg ranzig.
That backfired. Tijdens het zoeken naar bovenstaande GIF werd ik namelijk hierop getrakteerd. Bedankt Google.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:jennie77 schreef op 26 mei 2014 @ 18:14:

Dit is best wel een flater of niet dan?

[afbeelding]Omegot wat errug!
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:jennie77 schreef op 02 januari 2015 @ 15:43:

[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... b6033ff0c9[/img]Normaal gesproken ben ik van de vrijheid blijheid... maar déze
Dat heeft met mode of modeflaters niets meer te maken. Dit is een heel zielig persoon die niet meer weet wat of wie ze is.
Het lelijkste vind ik als mensen zich te jong kleden. Het staat nooit, het oogt nooit jeugdig (integendeel) en ook al heb je nog best een aardig figuur, het soort spijkerbroek en shirt wat geweldig stond toen je 20 was, ziet er op je 40-jarige lijf al een stuk minder leuk uit - laat staan als je 50 of ouder bent. Er is zo veel mooie kleding te koop voor elke leeftijdscategorie, en tja, dan moet je misschien even die drempel over dat je écht al 40 bent en dat de kleding van Cool Cat of dergelijke boetiekjes misschien niet meer echt bij je past, maar je ziet er wel een stuk beter uit in kleding die past bij je leeftijd en het leuke is dat je dan vaak zelfs jonger wordt geschat dan wanneer je overdreven jonge kleding draagt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
quote:lizlotte schreef op 02 januari 2015 @ 21:34:

[img]http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... dde941.jpg[/img]Hier moest ik even over nadenken.
Dit is een van mijn favoriete topics vandaar dat ik hem weer even naar boven haal
Hahaha, dit was inderdaad echt een leuk topic.
quote:lizlotte schreef op 02 januari 2015 @ 21:34:

[afbeelding]hoe blijft dit zitten???
quote:Starshine schreef op 03 februari 2016 @ 01:04:

[...]

hoe blijft dit zitten??? Gemaakt van ductape?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Leuk topic.. maar kennelijk ben ik erg fout want ik ben gek op KL jurkjes. Geen spijkerjasje of witte legging erbij maar kennelijk toch fout. . Boeit mij eigenlijk niks want ze staan mij erg leuk. Leve King Louie!
Krulliebollie73, eens! Ik hou ook van King Louie. Waar ik woon dragen niet veel vrouwen het merk en maak ik er mooi de blits mee.
quote:noaber schreef op 03 februari 2016 @ 12:20:

Krulliebollie73, eens! Ik hou ook van King Louie. Waar ik woon dragen niet veel vrouwen het merk en maak ik er mooi de blits mee.

Gezien je Nick kom je uit Salland/Twente

Daar is ook nog niet een echte bakfietsmoeders met king louie jurkjes-bende opgestaan.
Het schijnt komend seizoen weer te mogen, denim met denim maar voor mij blijft het een no-go.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven