Werk & Studie alle pijlers

Collega wil iets?

27-05-2014 20:03 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje geleden iets meegemaakt wat ik vreemd vond en niet weet wat ik ervan moet denken. Misschien dat iemand hier mij kan helpen.

Tijdens een uitje met het werk, waar ook de partners bij aanwezig waren, komt een vrouwelijke collega tegen mij aanstaan. Zo dicht dat ik me steviger moest vastzetten. Ze praatte over koetjes en kalfjes en bleef maar tegen mij aan staan. Haar man en mijn vrouw waren vlak bij ons en ik was zo verbouwereerd dat ik niet wist wat te doen.

Nu komt ze wel eens gezellig kletsen of werkgerelateerde praatjes maken maar ze is niet aan het flirten, zover ik dit merk.

Waarom zou ze dit gedaan hebben?
Zaten jullie in een overvolle bus?
hoe moeten wij dat weten zeg?

vraag het haar, zij weet het antwoord
hahaha, nee niet in de bus.

Nee, ze had genoeg ruimte om gewoon naast mij te gaan staan.
Waarom vraag je je dit af?
quote:itsme1973 schreef op 27 mei 2014 @ 20:09:

hoe moeten wij dat weten zeg?

vraag het haar, zij weet het antwoord

Nou zeg, gebruik je fantasie een beetje!

Kan ze geen diepte zien zodat ze afstanden verkeerd inschat?
quote:StoraHuntur schreef op 27 mei 2014 @ 20:12:

[...]

Nou zeg, gebruik je fantasie een beetje!

Kan ze geen diepte zien zodat ze afstanden verkeerd inschat?

ze kan erg slecht zien en dacht dat ze tegen haar man aan leunde?

ze voelde zich wat draaierig en zocht houvast bij TO?
quote:itsme1973 schreef op 27 mei 2014 @ 20:13:

[...]

ze kan erg slecht zien en dacht dat ze tegen haar man aan leunde?

ze voelde zich wat draaierig en zocht houvast bij TO?

That a girl!

Waren jullie in Siberie en probeerde ze middels lichaamswarmte op temp. te blijven?
Mijn vraag stel ik omdat ik niet snap dat ze dit doet en vervolgens niet flirt en dus niet iets van mij zou willen, volgens mij.

itme1983, wat betekent TO?
Jouw collega zag jouw goed gevulde portemonnee uit jouw borstzakje steken. En probeerde op slinkse wijze jouw zak te rollen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
TO is topic starter (jij dus)

Ik denk dat jouw collega een cursus manieren wil. Ik vraag (man of vrouw) die te dicht bij me staan of ze alsjeblieft even niet zo dicht op me willen zitten. Kan daar niet tegen. Jij wel?
quote:charlybleu schreef op 27 mei 2014 @ 20:20:

Mijn vraag stel ik omdat ik niet snap dat ze dit doet en vervolgens niet flirt en dus niet iets van mij zou willen, volgens mij.

itme1983, wat betekent TO?Alleen zij snapt waarom ze dit deed. De vraag blijft waarom jij dit zo graag wilt weten. Ik zou bijna zeggen dat je HOOPT dat ze met je geflirt had. Wees voor jezelf duidelijk dan hoef je ook niet zo in haar hoofd te koekeloeren of hier navraag te doen of wij wel weten waar haar bedoelingen waren.
Had je Axe op?
quote:charlybleu schreef op 27 mei 2014 @ 20:20:

itme1983, wat betekent TO?wat scheelt het jou, jullie hebben beiden een partner dus het zou het alleen maar lastig maken als ze iets van jou zou wilen
Wanneer hij/zij niet stinkt heb ik er niet zoveel problemen mee dat iemand dicht tegen mij aanstaat. In een kroeg zou het zijn omdat je anders elkaar niet kunt verstaan.

Maar was zo verbouwereerd en vraag me nu af wat ze wil. Als ze zou flirten snap ik het, ze heeft me flink van mijn stuk afgebracht.

Zeker als je je bedenkt dat mijn vrouw vlak bij stond. Waar ik nu bang voor ben is dat ze nog eens zo'n 'verrassing' krijg.
Flink van je stuk gebracht. Ok. Dat kan.

Die verrassingsaanval van haar...hoop je daar op of zie je er tegenop? Waarom wel/niet?
itme1973: wanneer wij met elkaar aan het flirten zouden zijn zou dit een goeie vraag zijn, maar ik doe dat niet. Daarom vraag ik me af wat ze wil. Krijg het idee dat het zo'n stomme vraag is, maar ik weet echt niet wat ik er mee moet.

Sensy12: Ze flirt niet en ik wil ook niet dat ze dat doet. Voor mij is dit hetzelfde als wanneer je ineens een klap in je gezicht krijgt, totaal onverwachts en er is geen reden toe. Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. En ja, alleen zij weet waarom ze dit deed, zal het dus nooit weten.
Haar intentie was jou vrouw of haar man jaloers maken. Ze durft wel, dat Bi***
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Aangenaam verrast of onaangenaam? En wat vond je vrouw ervan?
quote:charlybleu schreef op 27 mei 2014 @ 20:33:

Sensy12: Ze flirt niet en ik wil ook niet dat ze dat doet. Voor mij is dit hetzelfde als wanneer je ineens een klap in je gezicht krijgt, totaal onverwachts en er is geen reden toe. Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. En ja, alleen zij weet waarom ze dit deed, zal het dus nooit weten.Daar heb je je antwoord. En voor wat betreft een mogelijk volgende aanval: zeggen dat je het niet op prijs stelt als ze zo dicht tegen je aan komt staan.
Misschien was ze een beetje teut.
verba volant, scripta manent.
Het vreemde is dat haar radar waarschijnlijk uitstond. Normaal gesproken voelt zij dat soort dingen aan en bespreek ik dit met haar. Omdat het een collega is en ik niet wil dat mijn vrouw zich druk gaat maken wanneer ik op mijn werk ben wil ik het niet met haar bespreken. Daarom zit ik hier ook mee.

Depressief: Wanneer dit zo is neem ik meer afstand.
quote:charlybleu schreef op 27 mei 2014 @ 20:41:

Het vreemde is dat haar radar waarschijnlijk uitstond. Normaal gesproken voelt zij dat soort dingen aan en bespreek ik dit met haar. Omdat het een collega is en ik niet wil dat mijn vrouw zich druk gaat maken wanneer ik op mijn werk ben wil ik het niet met haar bespreken. Daarom zit ik hier ook mee.

Depressief: Wanneer dit zo is neem ik meer afstand.dit overkomt je vaker?
Sensy12: Dit zal ik dus, indien ik niet met mijn mond vol tanden sta, ook doen. Het is dus ook dat ik bang ben dat wanneer ze dit durft en dus iets van mij wil, ik niet weet wat ze nog meer zal doen.

Ze was niet teut, het was in de middag en we waren heel de dag al op pad met het bedrijf.
quote:charlybleu schreef op 27 mei 2014 @ 20:41:

Depressief: Wanneer dit zo is neem ik meer afstand.Jij zou werkelijk de eerste op het forum zijn die advies aanneemt van Depressief. Dat heeft een reden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven