'ze heeft randjes'

07-07-2008 11:50 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een hele rare vraag.

Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".

De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.

Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.

Heeft er iemand n idee / wild guess?

Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juli 2008 @ 12:44:

[...]

@ hekate Dankje MMP. Ik zit mij nu af te vragen of ik ook randjes heb. Maar ik lijk niet op één van de hier genomden, dus ik denk het niet.
Wees blij!
Zoals ik het voel (ja verder dan dit kom ik niet in deze discussie want duidelijke omschrijving mist nog, je bent een eikel Costello ) is het niet viezig. Want dat vind ik weer wat anders. Da's gewoon viezig, dat is niet zo vaag als randjes hebben.

Die gast van Kane heeft iig voor mij wel randjes. Johnny Depp daarentegen weer niet alhoewel hij het wel goed doet op het randje . Maar da's weer heel wat anders haha.

Aaaarg. Iig fijne afleiding, dit topic.
Wie heeft er dan zeker géén randjes (onder de mannen)
The time is now
Ruben Nicolai en eigenlijk de hele BNN-clan hebben ook wel een beetje een randje.

Georgina Verbaan ook
Heleen van rooyen ook
Ik begon me ook al zorgen te maken over die randjes.

Maar toen heb ik gewoon mijn gele zonnebril opgezet en toen was het over!

Toch denk ik dat Ewqeqeqe het hebben van randjes uitsluit, dus maak je niet teveel zorgen.

Edit: dit was gericht aan Hekate, jullie posten allemaal te snel
quote:zomerfreak schreef op 07 juli 2008 @ 13:06:

Heleen van rooyen ookJa dat is een uber-rand!!!
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juli 2008 @ 13:07:

Ik begon me ook al zorgen te maken over die randjes.

Maar toen heb ik gewoon mijn gele zonnebril opgezet en toen was het over!

Toch denk ik dat Ewqeqeqe het hebben van randjes uitsluit, dus maak je niet teveel zorgen.

Gelukkig dat is dan één zorg minder!!

Wees blij!
Is het dan een combinatie tussen iets licht viezigs en een snufje labiel?
Ja dat klopt. Voor een baan bij BNN is het hebben van randjes volgens mij een vereiste.Denk maar aan Patrick Lodiers en Katja Schurman.
The time is now
Ron Brandsteder en zoon,

Maar dat valt meer onder de categorie zwaar onaantrekkelijk!
Ohw en die zoon is ook gewoon eng!
The time is now
Haha, wat een leuke discussie!

Zelf denk ik niet aan viezig, maar eerder aan 'edgy'. In modellenprogramma's komt deze term toch veel voor?

Dus iemand die wel mooi en zeer fotogeniek is, iemand die 'iets' heeft maar niet voldoet aan het standaard 'mooie' ideaal.

Edgy dus
Ha! Iemand die het licht komt schijnen zodat we niet op costello hoeven te wachten! Om even bij de modellenprogramma's te blijven, dan zouden uit de laatste HNTM dus Ananda en Yvette randjes hebben?
Hmm nee ik denk dat Edgy dus echt weer wat anders is ..
quote:Banba schreef op 07 juli 2008 @ 13:05:

Wie heeft er dan zeker géén randjes (onder de mannen)

ehm..

Marco Borsato

Angela Schijf

Martijn krabbé

Anita Witzier

Bas Muijs

Alain Clark

Maar bijvoorbeeld Manuela Kemp weer wel!
quote:elev schreef op 07 juli 2008 @ 13:13:

dan zouden uit de laatste HNTM dus Ananda en Yvette randjes

hebben?Ananda wel, Yvette niet
Ja die Amanda ja, die was uitermate viezig. Ik heb me de hele serie mateloos aan haar geïrriteerd, maar weet nog steeds niet waarom (zouden dat nou randjes zijn??)
The time is now
quote:Soundpost schreef op 07 juli 2008 @ 13:11:

Dus iemand die wel mooi en zeer fotogeniek is, iemand die 'iets' heeft maar niet voldoet aan het standaard 'mooie' ideaal.

Edgy dus Volgens mij voldoet daphne bunskoek daar dan weer wel aan..
Ik vind het heel grappig dat we het (over het algemeen) volkomen eens zijn over wie 'randjes hebben', maar niemand echt uit kan leggen wat het nou eigenlijk is...
The time is now
Als de heren je weigerden uit te leggen wat ze met randjes bedoelen dan kan je er van uit gaan dat het te ranzig voor woorden is...
En Marco Borsato vind ik wel viezig..

Maar als het vooral op vrouwen slaat, zou het toch niet 'viezig' zijn? Mannen zijn toch sneller viezig dan vrouwen? Misschien denken we teveel in randjes=ranzig
het blijft een misterie tot 15 uur

alles gelezen hebbende denk ik dat wat Elev (? of een ander) postte

"zo'n vrouw die zittende op je knieen op het Caraibische strand zegt dat ze de ring niet mooit vindt"

waarschijnlijk het meest in de buurt komt van de definitie
Een vriend van me zegt ook vaak dat een vrouw randjes heeft maar dan bedoelt hij dat ze er arrogant uitziet
Ik denk niet in de term viezig van niet-fris en bruine tanden, maar toch is er idd iets met Sophie Hilbrand...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven