'ze heeft randjes'

07-07-2008 11:50 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een hele rare vraag.

Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".

De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.

Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.

Heeft er iemand n idee / wild guess?

Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
Er zijn van die momenten waarop ik me voor de zoveelste keer realiseer hoeveel ik van dit forum hou. Dit is er 1.

Los daarvan, ik heb niets zinnigs toe te voegen want ranzig vind ik weer wat anders. Maar misschien heeft randjes hebben daar meer mee te maken dan ik dacht.

Trouwens die snottebel.... geweldig .
quote:Bronny schreef op 07 juli 2008 @ 13:17:

Als de heren je weigerden uit te leggen wat ze met randjes bedoelen dan kan je er van uit gaan dat het te ranzig voor woorden is...Als je hier van uit gaat, zou het dan kunnen zijn dat het zoiets is dat je een ex kunt hebben waardoor je zeg maar "damaged goods" wordt?
Of idd een soort sex appeal dat ontbreekt.

Best mooie vrouwen, maar er mist iets in de aantrekkelijkheid. Sarah Kroos is daar idd een mooi voorbeeld van.

(ik hoop maar dat de BN'ers dit topic overslaan )
quote:Feliciaatje schreef op 07 juli 2008 @ 13:39:

Er zijn van die momenten waarop ik me voor de zoveelste keer realiseer hoeveel ik van dit forum hou. Dit is er 1.

En wij zitten als een stel schaapjes te wachten tot het 15.00 uur is en de Verlosser ons komt vertellen wat het dan wel is

Sophie en Daphne zijn 'net niet' vrouwen, te gewoon en teveel 'girl next door'. Niet lelijk maar wel te weinig glamour. Daphne heeft daarbij ook een wat ongezonde uitstraling.

Anouk vind ik trouwens geen randjes hebben, die heeft juist iets inherent Haagse kakkerigs. Net zoals Femke Halsema, zij heeft ook geen randjes.
quote:yoyo2 schreef op 07 juli 2008 @ 13:41:

(ik hoop maar dat de BN'ers dit topic overslaan )Zat ik ook al te denken, lijkt me zo lullig dat je dit leest als je hierin genoemd wordt en er verkondigd wordt dat je ranzig bent, geen sex appeal hebt and worst of all, randjes hebt.
quote:Banba schreef op 07 juli 2008 @ 13:34:

[...]

Herman Heinsbroek?!

Ja! Herman Heinsbroek is rechts maar heeft overduidelijk randjes.

(vermoed dat hij in het weekend een flinke blow rookt)
Is het niet meer iets dat je 'teveel hebt' ipv iets dat onbreekt. Als in; ' ze zou best lekker zijn als ze geen..........had'.
The time is now
Miss, nieuw licht op de randjes materie....

je verleden werpt een randje op

als de boterham-op-aanrecht-theorie klopt heb ik ook zeker een randje (en in mijn studententijd een hoog opgeworpen wal)
Hans Teeuwen?
Hans Teeuwen valt gewoon onder ranzig.. das geen randje..
It's a fine line
quote:Net zoals Femke Halsema, zij heeft ook geen randjes.

Die heeft juist mega-randen!

Heel veel van die linksige grachtengordeltypes hebben randjes.

Oeh, een man met randjes: Beau van Ervendorens.

Echt, mega randen!
Ik denk dat 15:00 een enorme anti-climax gaat worden na alle interessante speculaties. Mooie is dat we altijd nog kunnen zeggen dat het Costello's persoonlijke visie is en wij er een ander idee bij mogen hebben .
quote:Banba schreef op 07 juli 2008 @ 13:44:

Is het niet meer iets dat je 'teveel hebt' ipv iets dat onbreekt. Als in; ' ze zou best lekker zijn als ze geen..........had'.Hoe bedoel je?
quote:Feliciaatje schreef op 07 juli 2008 @ 13:48:

Ik denk dat 15:00 een enorme anti-climax gaat worden na alle interessante speculaties. Mooie is dat we altijd nog kunnen zeggen dat het Costello's persoonlijke visie is en wij er een ander idee bij mogen hebben .Jaaa, dat denk ik ook! Bovendien had Costello ook nog nooit gehoord van het fenomeen, heeft ook maar een vermoeden..
quote:elodita schreef op 07 juli 2008 @ 13:45:

als de boterham-op-aanrecht-theorie klopt heb ik ook zeker een randje (en in mijn studententijd een hoog opgeworpen wal)

Maar misschien zie je er niet uit alsof je je boterham recht op het aanrecht smeert. Dan heb je dus geen randjes.

Het gaat om je uitstraling, niet om je gedrag.

Een baby van twee weken oud kan randjes hebben. Je weet wel, zo'n smoezelijge baby met een lichtgrijze uitstraling en rode vlekjes.
quote:Banba schreef op 07 juli 2008 @ 13:44:

Is het niet meer iets dat je 'teveel hebt' ipv iets dat onbreekt. Als in; ' ze zou best lekker zijn als ze geen..........had'.Nou, bij Daphne kan dat wel opgaan. Dat ze bloedmooi zou kunnen zijn als ze er anders uit had gezien
Ik zal hier onder de mannen eens rondvragen wat zij er onder verstaan... ben alleen bang dat de verwarring daardoor alleen maar groter wordt!
Volgens mij gaat het juist om mooie vrouwen (of mannen) die een randje hebben.

Niet gewoon onaantrekkelijke of vieze typjes..
Ik stond zojuist nog een boterham op het aanrecht te smeren, heb wél vanmorgen nog de hele keuken gepoetst maar ja.. Ik heb dan dus randjes.

Ik denk sowieso dat ik ze heb, het valt me nu op dat ik makkelijk me heel mooi en verzorgd kan voordoen. Ook erg gericht ben op uiterlijk maar net zo goed tegelijkertijd een gat in mijn sok heb kunnen zitten. (noem maar een voorbeeld)

Is dat een randje? Ja he...? Shit.

Nog iemand met randjes hier? En die daar dan voor durft uit te komen?
quote:absoluteEinstein schreef op 07 juli 2008 @ 13:48:

[...]

Die heeft juist mega-randen!

Heel veel van die linksige grachtengordeltypes hebben randjes.

Oeh, een man met randjes: Beau van Ervendorens.

Echt, mega randen!

Beau ben ik het mee eens. Maar Femke niet hoor, geen randje te bekennen.

Costello, help!
quote:75twinkel schreef op 07 juli 2008 @ 11:50:

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)Trouwens, wie zei er nog dat het niet om karakter kan gaan? Ik ga terug naar de mooie vrouw die zich ontpopt tot ietwat arrogante zeurmiep, naar 'op zijn knietjes in de zonsondergang op een caribisch strand zitten, en dat zij dan zegt dat ze de ring niet mooi vindt'.
anoniem_62055 wijzigde dit bericht op 07-07-2008 13:54
Reden: oh, wat een afschuwelijke spelfout!
% gewijzigd
quote:yoyo2 schreef op 07 juli 2008 @ 13:51:

Volgens mij gaat het juist om mooie vrouwen (of mannen) die een randje hebben.

Niet gewoon onaantrekkelijke of vieze typjes..

Ja, maar die bespreek je ook niet. Die vallen meteen al af, zeg maar.

Het zijn de aantrekkelijkere personen waar je nog over kunt twijfelen of ze, ondanks hun randjes, nog te doen zijn.
Mocht het anders zijn dan het 'wel fris-maar toch smoezelig' dan wil ik daar ook een benaming voor!!!

Ik kon dat namelijk nooit echt onder woorden brengen maar ik lees hier toch dat meer mensen hetzelfde bedoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven