Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Hey oranjexx, hoe doe jij zoiets? Stel je merkt dat het geen seks wordt met iemand, zeg je dat dan direct? Lomp en eerlijk enzo? En werkt dat meestal een beetje? Reageren die kerels daar goed op?
Oranje, die ene was 1,5 neem ik aan. Maar sindsdien liet automan je ook niet onberoerd toch?

Heb jij eigenlijk helemaal geen contact meer met 1,5, ook niet via-via?
quote:ano*k schreef op 27 mei 2014 @ 15:51:

Oranje, die ene was 1,5 neem ik aan. Maar sindsdien liet automan je ook niet onberoerd toch?

Heb jij eigenlijk helemaal geen contact meer met 1,5, ook niet via-via?

Automan liet het wel een beetje kriebelen, dat klopt. Maar veel meer ook niet.

Met die ene, 1,5 heb ik nog gewoon rechtstreeks contact. Vaak over praktische zaken en soms even een terugblik op een leuke date als dat toevallig voorbij komt. Ik zal hem niet meer om een date vragen (oh my god, waar zou ik de tijd vandaan moeten halen? Nee hoor, na morgen staat nog een x-je in mijn agenda en dan is het misschien tot na de zomer wel gewoon stil), maar wat er nu is wil ik graag koesteren, een dierbare vriendschap. En van een berichtje op mijn telefoon, ook al gaat het over een e-reader, kriebelt het nog steeds. Zucht.
quote:misslexie schreef op 27 mei 2014 @ 15:51:

Hey oranjexx, hoe doe jij zoiets? Stel je merkt dat het geen seks wordt met iemand, zeg je dat dan direct? Lomp en eerlijk enzo? En werkt dat meestal een beetje? Reageren die kerels daar goed op?Lomp? Ik? Tuurlijk nie he. Maar wel duidelijk. Gewoon zeggen, net als een slecht nieuwsgesprek. En ze reageren er eigenlijk vaak verrassend goed op. Soms lichtelijk teleurgesteld, soms denken zij er net zo over (maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ze zich niet gedumpt willen voelen ). Daarna blijven ze wel allemaal mailen omdat dat zo leuk is met mij, totdat ik ook daar klaar mee ben en het ze weer eerlijk zeg. Dan sturen ze alleen nog een e-card met kerst of valentijn...
Depressief van een relatie? Of in elk geval zo'n gevoel? Dan gooi je dus onmiddellijk een stuk van jezelf in de kliko als je je hart kwijt bent, daar ben je toch echt zelf bij, het hoeft helemaal niet zo te gaan.

Een kind in je up krijgen is ongelooflijk zwaar maar dat is een andere discussie.

Je bent 32.. maar ik snap dat je jonger geschat wordt. Je klinkt ook wel een tikje alsof je nog groot en volwassen moet worden

Als seks er niet in zat en ook niet heel veel anders dan zei ik dat inderdaad gewoon. Het moet er wel zijn.
quote:Lookolook schreef op 27 mei 2014 @ 12:21:

[...]

Wij noemen dat hier 'de overgebleven meisjes' .Ieuw... waar gebruiken ze nu nog zo'n uitdrukking om vrouwen te omschrijven? Wordt er daar ook over 'de achtergebleven jongens' gesproken?
quote:Rooss4 schreef op 27 mei 2014 @ 15:18:

Quievieve ofzo. Toch?

Lotje, ik vind dat wel heftig moet ik heel eerlijk zeggen, liegen tegen je kinderen. Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt in de tijd dat ik wekelijks bij mijn minnaar sliep, vond dat ook het meest afschuwelijke van die periode. Ik had ze het liefst de waarheid verteld maar dan had ik hen met een geheim opgezadeld en dat vond ik nog erger. Ik ben wel echt serieus blij dat dat voorbij is.

Madame, lekker! Ben ook heel benieuwd wat het gaat worden. Heb je met hem al gesekst?

Dat liegen tegen hen. Dat is echt gewoon k*t. Maar net wat jij zegt, ik kan hen niet in vertrouwen nemen, niet mee opzadelen. Ook al is de verleiding soms groot! Nee. Beter niet. Beter maar voorzichtig zijn en meestal app of mail ik niet als ze in de buurt zijn. En heel goede oren, alles afsluiten als ik wegloop, op de computer via inprivate. Op de mail en in de telefoon een codenaam. Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Oranje!! Spannend!! We lezen morgen graag mee allemaal Alvast heel veel plezier!!!!
quote:oranjexx schreef op 27 mei 2014 @ 15:13:

Was ik een tres petite peu ongenuanceerd? Excusez moi

Nee hoor Oranje. Weet dat je het goed bedoelt! En helaas heb je gelijk. Ook zij ziet hoe hij is. Ze had vanmorgen nog een kleine discussie met hem dat hij niet zo zielig moet doen, en dat hij nog niet oud is en dat opa veel ouder was maar meer deed. Dus. Is ook wat dat betreft niet blind..
quote:seringetje schreef op 27 mei 2014 @ 16:23:

[...]

Ieuw... waar gebruiken ze nu nog zo'n uitdrukking om vrouwen te omschrijven? Wordt er daar ook over 'de achtergebleven jongens' gesproken?Nee. Die term wordt enkel gebezigd als je je kind in de trein vergeten bent.
Dat ik nog volwassen moet worden? Hehe.

Ach, geen idee. Ik ben veel volwassener dan tien jaar geleden. Veel zelfverzekerder, ik weet wat ik wil, ik werd hard, heb eindelijk mijn financiën onder controle, ik doe dingen die ik eng vind, ik neem verantwoordelijkheid voor wat ik doe, ik durf steeds meer te gaan voor wat goed voelt, los van wat anderen daar mogelijk van denken en ik kan beter tegen kritiek dan vroeger. Maar er valt ook vast nog veel te leren.
quote:seringetje schreef op 27 mei 2014 @ 16:23:

[...]

Ieuw... waar gebruiken ze nu nog zo'n uitdrukking om vrouwen te omschrijven? Wordt er daar ook over 'de achtergebleven jongens' gesproken?

Nee, die heten gewoon kneuzen

Heb het niet zelf bedacht hoor, is van een cabaretier. Had Theo Maassen het niet over overgebleven meisjes? Ik vond het wel een goede term eigenlijk
quote:Rooss4 schreef op 27 mei 2014 @ 16:32:

[...]

Nee. Die term wordt enkel gebezigd als je je kind in de trein vergeten bent.
Ah Theo Maassen. Dat verklaart een hoop.

PS. Een veel interessantere term van hem is meemaakslet. Daar zal toch menigeen hier zich in herkennen.
Rent naar google voor Theo Maassen en de meemaakslet
Lees dit maar even

Theo en de meemaakslet
Vond ik inderdaad ook een hele goede (en een zeer sneue reactie van Madame Victoria). Voel jij je daardoor aangesproken Nouk? (Niet lullig bedoeld, oprechte interesse).
Ja natuurlijk! Want ga nu naar de indoorpiste met mijn skileraar woohoooo!

Enjoy!
Hoe was je date Anouk??

Ik vanmiddag afscheidsdate met 2, daarna zien we elkaar bijna 2 wk niet. Zie er vreselijk tegenop want God wat ga ik hem (en ons samenzijn) missen... Verstand zegt dat het juist heel goed is om even afstand te nemen. Zitten er veel te diep in.
Magic.
Haha Anouk, dat nummer heeft voor mij dezelfde lading

Lees (en leef) nog steeds dagelijks mee hier. Fijn die herkenning....

Het lijkt wel of de vreemdgangers (waaronder ik dus) wat meer worstelen met hun gevoelens dan de open relatie mensen.

Moet wel lachen om jou, Anouk, met je spreidingsbeleid. Is ook een manier, maar ik zou er geloof ik alleen maar verwarder van raken!

Hier gaat het behoorlijk goed. Zien elkaar om de 1 a 2 weken. Af en toe moet er even aan de rem getrokken worden en daar wisselen wij elkaar aardig mee af.

Ook bij ons komen de vakanties eraan. Dat betekent in ieder geval twee weken geen contact. Pffff ben wel benieuwd hoe dat gaat! Wie weet wel helemaal afgekicked daarna
Ha Merel, leuk dat je blijft meelezen! Je klinkt wel in control, een beetje balans gevonden dus?

Ja Magic...mijn nr. 2 is een gevoelsmens maar nogal nuchter in zijn "liefdesbetuigingen" - dus als er dan iets komt is het wel speciaal. Zo droeg hij dit een tijdje geleden aan me/ons op;) En afgelopen nacht was weer verrukkelijk. Twee passende puzzelstukjes, nu ook glashelder door hem benoemd. Het klopt aan alle kanten.

Oh nee, we zijn allebei met een ander getrouwd

En dat spreidingsbeleid is tot op de dag van vandaag theorie hè. Was in gesprek met een vijftal(!), heb er alweer twee uitgezwaaid, er staat een lunchdate voor vrijdag met een spierbundel-met-brains en de piloot loopt warm langs de zijlijn. Oh ja en de Hongaar heeft geestige berichtjes gestuurd, die ziet toch een bijzondere match aan de horizon haha.

Ik ga het allemaal uitproberen maar als dit rijtje (ook) niks wordt dan trek ik mijn conclusies. Dan ligt het dus aan mij en saboteer ik het zaakje.

Kom op mikmakk, een break is gezond! Waar ben je bang voor?

Oranje: how is da mood??
Orange is hot and steamy! Oh nee, dat is haar auto, waar ze in zit te wachten. Dat steamy komt door de regen, die boswandeling gaat het niet worden nu...

Vanochtend de bootsman tijdelijk telefonisch uitgezwaaid, die heeft het even heel druk de komende tijd, dus ik verwacht weinig tot zeer weinig contact.

En gisteravond nog geleerd dat 1,5 en ik ook heel goed worden in leuk platonisch contact, gezellig geappt, heel open over van alles en nog wat gesproken en dat vind ik fijn. Het wachten op ruimte voor een date zorgde voor druk en wrijving en dat is nu weg.
Wat is toch een gevoelsmens? En wat is daar dan de opposite van?

Ik gebruik mijn gevoel. En ik gebruik mijn verstand. En soms gebruik ik ook nog hele andere zaken. Wat ben ik dan?

Mikmakk, ik dacht dat jij er ook wel over uit was dat een frietseltje minder contact de boel weer een beetje recht zou trekken?

Whats the drama?

Anouk, Schwarzenegger mag je anders wel doorschuiven hoor. Hoewel... als jij zijn type bent ben ik dat zéér zeker niet!!

Madame, zit een date met 1,5 er nog in dan? Automan is nu exit, Bootsman pas op de plaats. Wie was er nu nog over?
De Twent zie ik straks. Als dat leuk is, is de volgende date al gepland.

1,5 en daten? Dat past vooral in de categorie 'zeg nooit nooit'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven