Bang voor seks.

28-05-2014 22:09 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.

Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.

Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?

Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
Lieve meid, zelfs als je niet misbruikt was in het verleden, dan nog is dit zeer slecht gedrag van je vriend. Hij gaat over je grenzen en blijft dat doen. Jij hebt recht om boos op hem te zijn, en hij zou zich moeten schamen. Hoe moeilijk ook, breek met hem. Veel sterkte!
Dit soort mannen kan ik niet uitstaan

Hoe zouden zij het vinden als je ineens iets bij hun erin duwt, en dan daarna afgesnauwd worden dat ze zich maar moeten ontspannen
.
Been there, done that, got the T-shirt.
Weer gaat over weer misbruik. Dat heb ik toch al meerdere keren uitgelegd? Als ze nu niet ingrijpt wordt er weer misbruik van haar gemaakt. En dát laat ze dan wel gebeuren.
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 14:19:

Weer gaat over weer misbruik. Dat heb ik toch al meerdere keren uitgelegd? Als ze nu niet ingrijpt wordt er weer misbruik van haar gemaakt. En dát laat ze dan wel gebeuren.

Dan kun je je bericht het beste wijzigen in: Dan wordt ze weer misbruikt ipv ze laat zich weer misbruiken.

Dat geeft nl een hele (nare) andere boodschap weer.
Lieve ps1992.

Denk niet dat deze vriend iemand is die jou het respect zal geven waar jij recht op heeft. Zeker als hij al eerder seks heeft gehad, zal hij toch moeten weten dat je niet direct zijn penis in kan brengen op het moment dat jouw broekje uit gaat. Hij zal even zijn best moeten doen om jou ook in de stemming te krijgen.

Nu ligt er een gigantische druk op JOUW schouders. Want als de seks vandaag niet lukt, dan is dat dus hoe dan ook jouw schuld. En dat hij het dan uitmaakt is dan ook jouw schuld. Maar lieve, liever ps1992, dit is NIET WAAR!

Een vriend, een minnaar, iemand die het prettig vind met zijn vriendin te vrijen, moet ervoor zorgen dat zij het ook naar haar zin heeft. Dat het voor haar ook leuk is, een feestje, iets om naar uit te kijken.

Nu heb je een enorme spanning, nervositeit en een hopelijk gaat het me lukken... Maar HIJ moet ertoe bijdragen dat het gaat lukken. Je kunt nu eenmaal niet meteen beginnen met vrijen!

Alsjeblieft. Begin vanavond eerst met knuffelen, zoenen, strelen. Houd je broekje aan en doe hem pas uit als JIJ dat wil en als JIJ denkt, nu heb ik zoveel zin in je dat mijn broekje uit kan. Laat hem jou strelen, masseren, aanraken en doe het andersom.

Maar pas als jij je genoeg ontspannen voelt, pas dan mag JIJ het sein geven dat je broekje uit kan. EERDER NIET!

Jij hebt de macht in handen. Je hoeft niet te doen wat hij wil, je mag doen wat je zelf wil! En wil het niet, jammer dan. Zal hij moeten accepteren. En zo niet dan is HIJ de klootzak.
Ik vind dit altijd zo'n moeilijk geval.

Aan de ene kant wil ik typen, wat een lul, hopelijk wordt ie geraakt door een bus. Wat een verschrikkelijk soort man (mens).

Ik lees dat hij ook lief en geduldig kan zijn, maar misschien ziet hij het ook als een soort afwijzing. Ongeacht dat je zegt dat het niet aan hem ligt. En als hij na lang wachten toch iets minder geduld heeft naar een "gaat niet gebeuren vanavond", dan moet hij gewoon een andere meid zoeken.

Aan de andere kant ook weer, je weet hoe erg het is seksuele dingen tegen je zin te doen. Je weet dat je absoluut niet bij zo'n soort gast past. Dump hem. Er zijn zat andere mannen/jongens die beter voor je zijn. En er zullen ook heus wel genoeg tussen zitten die lang willen wachten en je de tijd en ruimte geven.

Het is een lompe gast, en jij hebt simpelweg door die nare ervaring een redelijke handleiding.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Amen!

Wat een goede post Doreia!
Wel, dat was vrij kort. Ik heb hem gevraagd of hij er nog steeds hetzelfde over dacht, hij gaf aan van wel. Hij heeft 4,5 maand op me moeten wachten, wilde ik eindelijk, en nu opeens niet meer. Ik heb het toen uitgemaakt, en ben weggegaan.

Nu heb ik tig gemiste oproepen en Whatsapp berichten. Dat het hem zo erg spijt, hij me niet kwijt wilt, hij heel veel van me houd, en we het voortaan op mijn tempo zullen doen.

Na het meerdere keren nalezen van jullie berichtjes begreep ik niet wat me bezielde. Ik ben 21, volwassen, en ieder weldenkend mens zou dit niet accepteren. Ik was gewoon zo erg blij dat hij me nog wilde, en ook nog eens lief voor me was, dat ik het er maar voor lief bijnam. In het dagelijks leven ben ik een pittig iemand die echt niet over zich heen laat lopen, studeer aan de universiteit, en kan prima logisch nadenken. Maar als het op seks aankomt is dat allemaal verdwenen. Van sommige berichten als, aanraken, strelen, masseren voelde ik de rillingen door me heen gaan. Het idee alleen al maakt me misselijk. Ik probeer mijn verstand op 0 te zetten, en niet na te denken, maar het lukt me gewoon niet meer.

Het is jammer dat het uit is, maar dit ging hem niet worden. Seks is heel erg belangrijk in een relatie, en dat kan ik nog niet waarmaken. Ik zit er dan ook aan te denken om weer in therapie te gaan.

Bedankt voor al jullie lieve berichten! Het heeft me erg geholpen om mijn gedachten op een rijtje te krijgen en weer realistisch na te denken.
Ik begrijp helaas wel wat je bezielde.

Ben niet te hard voor jezelf. Er is een goed lopend topic op dit forum waar meerdere mensen schrijven die in het verleden te maken hebben gehad met misbruik en daarvan nog steeds last hebben in het dagelijkse leven. Je bent van harte welkom om mee te schrijven en alles van je af te schrijven. Soms is het heel fijn om herkenning te vinden en niet de enige te zijn die worstelt met beaalde moeilijkheden, zonder dat er over je geoordeelt wordt.

Dit is het topic:

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/196746
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wauw TO Super goed gedaan!
Been there, done that, got the T-shirt.
Ben echt blij dat je voor jezelf opgekomen bent. Al zal het nu niet alleen maar goed voelen.
Wat ontzettend goed van je, lieve Ps1992.

Ben trots op je.
Heel sterk en krachtig ps! Supergoed gedaan. Ik gun je een superlieve man die je stap voor stap meeneemt naar iets dat heel mooi, fijn en lekker kan zijn.

Je eerste stap is gezet, je hebt voor jezelf gekozen! Pluim voor jou!
Groot applaus voor je PS!

Je gaat vast nog een man tegen komen die wel geduld heeft en die jou speciaal genoeg vindt om met kleine stapjes steeds verder te gaan op het liefdespad. Eentje die kan denken met zijn hart en niet met zijn lul zoals dit heerschap duidelijk wel deed.
Dit bericht doet me echt goed PS. En net als MrsStanleyWalker begrijpt ik wel wat je bezielde. Ik had de middelste alinea van je post een paar jaar geleden zelf kunnen schrijven. Dat dit is gebeurd is misschien een teken dat je het toch nog niet allemaal verwerkt hebt en dat weer in therapie gaan een goed idee is. Hoe dan ook kom je vast ooit een man tegen die wel begrip heeft voor je verleden en die je met respect zal behandelen. Trouwens, ook als je geen misbruik had meegemaakt was zijn gedrag belachelijk geweest want niemand hoeft tegen zijn/haar zin seks te hebben.
Goed zo to, je hebt het heft in eigen handen genomen. Ik ken je niet maar ik ben zo ontzettend trots op je! Ik zat heel erg over je in, na je bericht kan mijn dag niet meer stuk :D
Wat ben ik blij met je laatste post TO zat me helemaal op te winden hier.

Goed gedaan!
Goed zo! Slaak hier ook een zucht van verlichting.
sorry mosterd
Ben super trots op je ps1992!

Heel heel heeeel goed gedaan! Pfieuwww, pak van m'n hart...

en
Nou ja.. dat dus..
Meid, wat ben ik trots op jou! Wat een verstandige keuze,ik ben heel blij dat jouw topic ervoor heeft gezorgd dat je ogen geopend zijn en je beseft dat je dit niet verdient en dit echt niet normaal was, ook niet voor iemand die niet zo een heftig iets in het verleden heeft meegemaakt.

En daarnaast vind ik het goed van je dat je weer in therapie gaat, niet om het seks gebeuren maar om het te kunnen verwerken en je ei kwijt te kunnen.

You go girl
Wat fijn om te lezen dat je je eigen grenzen hebt bewaakt en wat ben jij een topwijf!!
Trots op je, wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen!
Wat goed meid, dat je voor jezelf hebt gekozen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven