Bang voor seks.

28-05-2014 22:09 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.

Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.

Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?

Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
Cerulli iedereen ervaart het anders blijkt maar weer. Ze moet zich echt niet laten chanteren. Als die jongen ook maar iets om haar gaf zou hij dit niet doen. Zeker niet met in het achterhoofd wat zij allemaal heeft meegemaakt.
Ik ben geen agressief persoon maar zou die "vriend" van jou nu eens flink op zijn bek willen timmeren. Wat een chanterende egoïst zeg!!!

TO, jij bent bang en wil eigenlijk niet als het op deze manier moet. Doe het dan ook niet!!

Als een man zijn penis bij jou naar binnen wil laten gaan en jij bent gespannen, dan trekken je bekkenbodemspieren zich aan. Die zijn heel sterk en kan je ook onbewust gaan aanspannen, vooral na eerdere negatieve ervaringen. Dan gaat het echt niet meer lukken. De enige manier om te ontspannen is samen met iemand waar jij je vertrouwd mee voelt, die er voor zorgt dat jij opgewonden bent en waarbij je kan ontspannen. Die spieren hebben een soort "herinnering". Als jij je nu door die droplul onder druk laat zetten om tegen heug en meug op toch maar te neuken zal het de volgende keer waarschijnlijk nog moeilijker gaan. Lieve TO, luister naar je lichaam! Pas als jij opgewonden bent, vochtig bent, kan ontspannen, dan mag een man proberen er zachtjes in te gaan. En dan nog heb je het volste recht om te willen stoppen als het toch pijn doet! Een man die echt om jou geeft zal dat respecteren.
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 10:09:

En wat kan daar niet aan Catacarax? Als dit al waar is is TO hoogstwaarschijnlijk 22 jaar, een volwassen vrouw dus. Als volwassen vrouw laat je zo niet met je omgaan. Schijnbaar mag hij wel lul genoemd worden (terwijl we werkelijk geen idee hebben wie deze jongeman is en wat zijn kant van het verhaal is) en zij moet buiten schot blijven?

Ik ben het met Annelaure eens.Vind je het raar dat mensen van 22 of nog ouder andere besluiten nemen na misbruik? Kan je niet indenken dat mensen anders gaan denken na misbruik?
Lekker makkelijk? Moet ze zich wel zo laten behandelen dan?
Catarax ik snap niks van je. Ze moet zich niet zo laten behandelen.
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 10:17:

Lekker makkelijk? Moet ze zich wel zo laten behandelen dan?Wat vreselijk flauw.
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 10:18:

Catarax ik snap niks van je. Ze moet zich niet zo laten behandelen.Nee natuurlijk niet!
quote:eldorado schreef op 29 mei 2014 @ 10:14:

[...]

Jij bent ook meerderjarig en reageert toch extreem dom en zonder inlevingsvermogen, wat aantoont dat volwassenheid niet hetzelfde is als meerderjarigheid.Werkelijk? En wat is er precies extreem dom aan mijn reactie?
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 10:17:

Lekker makkelijk? Moet ze zich wel zo laten behandelen dan?

Natuurlijk niet. Dat heb ik niemand zien beweren.

Maar misbruik doet iets met je. Het zorgt ervoor dat je zodanig beschadigd raakt dat je zelfbeeld aan gort ligt en je dus niet, zoals een geestelijk gezond mens, zomaar kunt besluiten dat je dit niet pikt. Natuurlijk is de enige juiste keuze die TO kan maken, het contact verbreken met deze man. Maar dat ze daar moeite mee heeft wil niet zeggen dat ze zwak is, dat ze deze situatie zo gewild heeft, of dat ze het wel best vindt zo.
quote:catacarax schreef op 29 mei 2014 @ 10:17:

[...]

Vind je het raar dat mensen van 22 of nog ouder andere besluiten nemen na misbruik? Kan je niet indenken dat mensen anders gaan denken na misbruik?Andere besluiten na misbruik? Anders gaan denken na misbruik? Ehm, sorry maar ik heb geen idee waar je op doelt. Wat voor andere besluiten precies?
Wat zeur je dan?
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 10:21:

[...]

Andere besluiten na misbruik? Anders gaan denken na misbruik? Ehm, sorry maar ik heb geen idee waar je op doelt. Wat voor andere besluiten precies?Da's dan fijn voor jou dat je geen idee hebt. Ik ga het je ook niet vertellen en dan snap je het niet.
Je doet nu net of mensen die misbruik hebben meegemaakt sukkels zijn. Ja, ook na misbruik kun je besluiten niet zo behandeld te worden. Dit gebeurt echt waar ze bij staat. Ik heb nooit gezegd dat ze zwak is. Ik wijs haar alleen op de keuzes die ze nu maakt.
Catarax, jouw manier van misbruik ervaren is niet de enige.
quote:catacarax schreef op 29 mei 2014 @ 10:23:

[...]

Da's dan fijn voor jou dat je geen idee hebt. Ik ga het je ook niet vertellen en dan snap je het niet.

Wat een licht ben je.
Weet je Annelaure, ik heb helemaal geen zin om deze discussie aan te gaan. Ik hoop dat TO luistert naar alle mensen die haar aanraden deze man nooit meer te zien. Verder heb ik mijn zegje wel gedaan.
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 10:25:

[...]

Wat een licht ben je.Blij dat je het grappig vindt allemaal.
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 10:23:

Je doet nu net of mensen die misbruik hebben meegemaakt sukkels zijn. Ja, ook na misbruik kun je besluiten niet zo behandeld te worden. Dit gebeurt echt waar ze bij staat. Ik heb nooit gezegd dat ze zwak is. Ik wijs haar alleen op de keuzes die ze nu maakt.

Dit!!

Eén op de 3 vrouwen is misbruikt of heeft op wat voor manier dan ook te kampen gehad met seksueel gedoe tegen haar zin. Het zou wat zijn als we ons allemaal zouden opstellen zoals TO.

Misbruik is nooit goed te praten en dat zie ik hier ook niet gebeuren. Een klein beetje eigen verantwoording voor het eigen welzijn zou een ieder sieren.
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 10:27:

[...]

Dit!!

Eén op de 3 vrouwen is misbruikt of heeft op wat voor manier dan ook te kampen gehad met seksueel gedoe tegen haar zin. Het zou wat zijn als we ons allemaal zouden opstellen zoals TO.

Misbruik is nooit goed te praten en dat zie ik hier ook niet gebeuren. Een klein beetje eigen verantwoording voor het eigen welzijn zou een ieder sieren.Mijn hemel... Je doet me denken aan dat andere topic, waarom een huisgenoot er een moeder en vader bij verzint.
O die ken ik niet. Doe es een linkje?
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 10:59:

O die ken ik niet. Doe es een linkje?Nee. Zoek zelf maar op als het je iets boeit.
Met je verkeerde been uit bed gestapt? Geeft niks hoor, morgen schijnt het zonnetje weer!
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 11:11:

Met je verkeerde been uit bed gestapt? Geeft niks hoor, morgen schijnt het zonnetje weer! Of ik moet zeker ongesteld worden... die had je ook kunnen vragen. Dan ligt het allemaal bij mij. Wel zo lekker voor je. Beiden niet. En die nep hug hoef ik niet. Ik vind je hier gewoon niet aardig en een beetje dommig overkomen, ben ik trouwens niet van jou gewent. Ik ben ook hoogst verbaast. maar goed...ik laat het hierbij. Het gaat niet over hoe ik over dommige mensen denk. Het gaat erom dat TO hopelijk niet in zee gaat met die kerel en die mening delen we allemaal. Ik hoop dat, wat ze ook besluit, hier terecht kan.
Jeetje zeg, storm in een glas water om niks. Zullen dw hormonen wel zijn ;)
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 10:21:

[...]

Andere besluiten na misbruik? Anders gaan denken na misbruik? Ehm, sorry maar ik heb geen idee waar je op doelt. Wat voor andere besluiten precies?

Joh, het is toch vrij logisch dat je na bepaalde gebeurtenissen in je leven, 'anders' in het leven gaat staan/beschadigd raakt en daardoor bepaald gedrag vertoond? Misbruik, mishandeling, de dood, weet ik veel wat allemaal. Maar ik kan me voorstellen dat zulke zaken iemand een ander persoon maken en kunnen beschadigen.

Maar ik ben het er ook mee eens: ze kan weggaan en ze kiest ervoor om te blijven bij hem. Ondanks alle reacties. En dan is het gewoon jammer, maar inderdaad wel een eigen keuze voor nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven