The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
vrijdag 30 mei 2014 om 17:05
Ja, zwangerschappen die ik al wist voor de 12 weken, maar gelukkig niets heftigs. Kan ik ook niet trouwens, niet dat ik het verklap, maar ik doe niet aan geheimen vind ik een beetje achterbaks.
Ok, omdat ik net een prachtig st Tropez bikini heb gekocht en net heb aangepast en denk: nee, ik ben écht geen 18 meer en voor een MILF is dit toch echt too much!
Wat is jou laatste miskoop?
Ok, omdat ik net een prachtig st Tropez bikini heb gekocht en net heb aangepast en denk: nee, ik ben écht geen 18 meer en voor een MILF is dit toch echt too much!
Wat is jou laatste miskoop?
zondag 1 juni 2014 om 17:10
Ik vind heel veel dingen heel erg lekker. Andijviestamppot, stamppot raapstelen, lasagne, pizza, spaghetti (op vele manieren), witlof ovenschotel of met ham en kaas... Maar ik zou niets elke dag kunnen eten. Al eten we lasagne om de twee weken wel, zo een beetje. Ik zou niet willen dat iets me tegen gaat staan.
Wat zou jij een week lang, elke dag wel kunnen eten? (voor... laten we zeggen.. ¤3000,-)
Wat zou jij een week lang, elke dag wel kunnen eten? (voor... laten we zeggen.. ¤3000,-)
zondag 1 juni 2014 om 23:55
Als ik eerder had ontdekt (of een ander voor mij) dat ik adhd heb en niet gewoon lui ben, had ik heel graag een studie psychologie gedaan. Nu weet ik heel veel over waarom iemand doet wat ie doet, door mijn sterke intuïtie. Daar koop je niets voor als je er de papieren niet voor hebt... Leg dan maar eens uit waarom je ergens zo stellig in bent.
Welk verdwenen product mis jij een beetje? (etenswaren, luchtjes, enz.)
Welk verdwenen product mis jij een beetje? (etenswaren, luchtjes, enz.)