'ze heeft randjes'

07-07-2008 11:50 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een hele rare vraag.

Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".

De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.

Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.

Heeft er iemand n idee / wild guess?

Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
je mag sowieso wel mijn mail hebben hoor, vraag maar aan mv.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 07 juli 2008 @ 16:18:

je mag sowieso wel mijn mail hebben hoor, vraag maar aan mv.Is goed, mag je die van mij ook. Ik ga myleen mailen. Ben zooooooooo beniewd.
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juli 2008 @ 16:18:

[...]

Niks d'r van, zet maar gewoon hier neer! Hint?Nee, daar ben ik te zwak voor.
boro mail shine der optie eens ff door
Trouwens, ik denk dat heel veel het ook van mijzullen denken.
quote:yoyo2 schreef op 07 juli 2008 @ 16:20:

boro mail shine der optie eens ff door
Maar volgens mij zijn we het ondertussen wel eens over de definitie!
Mick Jagger is ook een en al rand... behalve zijn bankrekening dan...
Ja Mick Jagger heeft enorme randen inderdaad. Gatver.

En Steven Tyler ook. ( of hoe heet die van Aerosmith)
quote:borodini schreef op 07 juli 2008 @ 16:12:

Oh bah, die laatste jongen op die foto ruikt onder zijn oksels vast naar peen en ui.

Oh Boro, wat ben je toch ook een vies &()*(*^$

Bah bah bah!
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juli 2008 @ 16:23:

Maar volgens mij zijn we het ondertussen wel eens over de definitie!Haha, ja daar zijn we het wel aardig over eens inderdaad.
Er zijn m.i een aantal forumsters die een randje hebben. Ook een forummer trouwens.

Ik wil best mijn top 3 posten maar dan wil ik die van jullie ook horen
Die forummer is trouwens écht een MEGA inkopper. Het heeft op het forum allemaal t emaken met schrijfstijl en waar hij/zij een reactie op plaatst. Dat maakt al heel snel een beeld duidelijk waarbij je denk 'Ieuw, randje'. En ja ieuw, ik blijf het (sorry voor de mensen die zichzelf een randje vinden hebben) iets negatiefs hebben.

Ik zou een pagina lange beschrijving kunnen maken van deze ranjes of het forum.
Antonio is mijn nummer 1

Sorry toon
ik denk ook dat jij die bedoelt lily trouwens
Wat ook raar is want ze zijn evenoud en allebei Idols, maar Jamai heeft bijvoorbeeld wel randjes en Jim niet!

Mijn top 3 randjesmannen

1 Rene Froger

2 Danny de Munk

3 Marco Borsato

Hugo Borst heeft geen randjes, die doet alsof!
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar eigenlijk denk ik dat Toon stiekem wel trots is op zo'n titel.

En eigenlijk is dit helemaal niet leuk om zo over elkaar te schrijven toch?

Nee, is geen leuk grapje.
Ik zou niet weten wie er randjes heeft op het forum. Ik moet dan echt een gezicht erbij zien.
Wie ook megaranden had, was Jan Wolkers.
Ik denk wel dat de TO die haar C-string heeft besteld, randjes heeft
Mijn radar werkt alleen visueel.

Trouwens ben ik de enige die Bettina Berger zo hoog inschaalt?
Ik snap wel dat je vindt dat Bettina Berger randjes heeft. Ze heef iets viezigs en ze praat met teveel speeksel in haar mond.
Ja Shining idd! Maar dat is uiteraard een inkopper. Ik zie hem zo staan op het pondje naar A'dam noord met een biertje in zijn hand, riekend naar frikandel speciaal met in zijn hand een tasje met take away peking eend van new king op de zeedijk. Hij kijkt over het ij, zijn buikt piept onder zijn witte, smoezelige t-shirt uit want; iets te dik en in zijn mondhoek nog een uitje van de frikandel die door de mayo blijft plakken. Hij staat daar en bedenkt wat hij straks op het viva forum zal posten, zijn ogen gaan glimmen en hij weet het: poep!

Yep Toon is de belichaming van een rand op het forum voor mij.

Haha en die C-string dame, die zal ze vast ook hebben haha.
hoi dames, het fenomeen 'randjes'intrigeerde mij in zo'n hoge mate dat ik er zelfs een viva account voor heb aagemaakt (zie nick), want ik heb toch echt de ultieme randjes-vrouw gevonden. Het zit misschien in de naam, maar Daphne Deckers is echt de overtreffende trap van randjes-vrouwen.

Randjes zijn het soort waar je uiteindelijk, alles plussend en minnend, toch nét niet vriendjes mee wilt zijn. Ze zijn misschien wel heel knap, hebben een boeiend leven en lijken alles in de bovenkamer op een rijtje te hebben of zijn juist grappig lelijk, niet bedreigend en net een beetje stuntelig, en toch ga je er met een wijde boog omheen. Omdat ze toch iets raars hebben, iets waardoor ze op onverwachtse momenten , hysterisch lachend in je nek duiken(zo'n Sara Kroos), of ineens hele valse dingen zeggen over jou, je geliefde, je werk of je pas aangemeten uiterlijk (een typiche Daphne streek).

Ook een echte randjes vrouw vind ik dat vreselijke hihi-ik-ben-een-40-jarig-Mei-Li-Vosje die de banner hiernaast vergalt
quote:Lily_the_tiger schreef op 07 juli 2008 @ 17:11:

Ja Shining idd! Maar dat is uiteraard een inkopper. Ik zie hem zo staan op het pondje naar A'dam noord met een biertje in zijn hand, riekend naar frikandel speciaal met in zijn hand een tasje met take away peking eend van new king op de zeedijk. Hij kijkt over het ij, zijn buikt piept onder zijn witte, smoezelige t-shirt uit want; iets te dik en in zijn mondhoek nog een uitje van de frikandel die door de mayo blijft plakken. Hij staat daar en bedenkt wat hij straks op het viva forum zal posten, zijn ogen gaan glimmen en hij weet het: poep!

Yep Toon is de belichaming van een rand op het forum voor mij.

Haha en die C-string dame, die zal ze vast ook hebben haha.

Helemaal met de beschrijving eens.

Ik zie hem als volgt voor me:

Beetje Duits-achtige man. Net iets te lang, vettig haar. Te dik, een spijkerbroek die in 1975 al niet meer kon en witte sportschoenen onder die spijkerbroek.

Welkom Randjes ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven