vriendinnen overijssel

17-05-2014 10:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Carine en ben 20 jaar.

Woon in Borculo dat is ongeveer 25 minuutjes rijden vanaf Hengelo, Deventer, Enschede en Almelo. Het ligt eigelijk tussen alle grote steden in. ( afstand is voor mij geen probleem omdat ik een eigen auto heb )

ik ben vaak te vinden in Hengelo en Enschede omdat ik in Hengelo sport en er in het weekend erg gezellig is.

Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een jongen. Nou ben ik daardoor mijn sociale leven een beetje kwijt geraakt en mis ik dit nu toch enorm. Ook woon ik zelf nog niet zo lang in borculo en heb ik daarom ook nog niet mensen leren kennen in deze omgeving..

Ik hou erg van gezelligheid en hou ervan om dingen te ondernemen. Een terrasje pakken.. uit eten gaan.. bioscoopje pakken.. stappen in het weekend en lekker in de zomer aan het strand liggen vind ik heerlijk. Ook vind ik het erg leuk om met mode en beauty bezig te zijn.

Ik volg de opleiding dierenarts assistente en ben daarom ook erg gek op dieren. Heb een hond en een kat en vind het dus ook super om met de hond in het bos te gaan wandelen.

Mocht je dit aanspreken dan hoor ik het graag!

Liefs
..
Hoihoi,

Ik ben 21 jaar, werk in het onderwijs, gek op dieren en net als jullie vind ik het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Hou ook erg van uitgaan (en andere dingen ondernemen) maar helaas kom dit er door een gebrek aan stapmaatjes niet meer zo vaak van.

Als je het leuk vindt mag je mij mailen; zonnetje1992@outlook.com

Groetjes
Hallo,

Ik ben 18 en woon in Almelo. Doordat het een maand geleden uit is gegaan met mijn vriend. En een goede vriendin het constant laat af weten zit ik veel thuis. Ik ben bijna klaar met mijn opleiding verzorgende-ig. Vind het leuk om uit te gaan, shoppen, lezen, creatief bezig te zijn. Als je zin hebt om een keer iets te gaan drinken dan lees ik het wel
Hee meiden!

Ik ben 20 en woon vlak bij zwolle. Ook ik ben bijna klaar met mijn opleiding. Ik zou het leuk vinden om sociale contacten op te doen! Als jullie zin hebben om een keer iets leuks te doen mogen jullie mailen naar kim3636@live.nl

Lorfs
°•??
..
__

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven