Verhuiskaart

01-06-2014 10:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver van te voren zouden jullie verhuiskaarten sturen???

Instanties enz geef je toch al snel 6 weken van te voren door, maar wanneer verstuur je deze kaart naar familie en vrienden/kennissen.
Die eens gek: 2 weken tevoren. Of 12 dagen. Of de dag dat je verhuist.

Wat maakt het uit?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laatste verhuizing heb ik de instanties de dag van verhuizing laten weten dat ik ging verhuizen. Verhuiskaarten aan vrienden en familie doe ik niet aan. Mijn vrienden en familie weten zonder zo'n kaart ook al dat ik verhuis.
Een maand van tevoren. En de post laten doorsturen voor ene half jaar via postnl doorzendservice en actief alle doorgestuurde post benaderen en adres wijzigen.
Dat laatste heb ik inderdaad net aangevraagd Doreia. Ik heb de verhuiskaarten ook al klaar, ik hoef ze alleen nog te posten
Bij ons als vermelding op de trouwkaart, ca 6 weken van tevoren.
Niet, ik stuur mensen wel een mailtje.
quote:Doreia schreef op 01 juni 2014 @ 10:07:

Een maand van tevoren. En de post laten doorsturen voor ene half jaar via postnl doorzendservice en actief alle doorgestuurde post benaderen en adres wijzigen.Je mist dan nog wel de post die verstuurd is door sandd en eventuele andere aanbieders. Die hebben geloof ik ook een doorstuurservice.
Overigens hadden wij geen verhuiskaarten. Sommige mensen weten dus nog steeds ons nieuwe adres niet, of weten niet eens van de verhuizing.

Eens in de zoveel tijd gaan we nog eens bij ons oude huis langs en meestal ligt er nog wel wat (de nieuwe bewoner bewaart het).

Zelf hebben we in ons vorige huis nog tot op het laatst heel af en toe iets doorgestuurd naar degene die er voor ons woonde, en dat was 10 jaar nadat hij verhuisd was. Ik keek dan wel eerst even op detelefoongids punt nl of hij niet weer verhuisd was. Aardig hè.

Voor de vorige bewoner van ons huidige huis komt na 1,5 jaar ook nog vrij veel post. Die is overleden en af en toe stuur ik het retour afzender met vermelding van de reden, maar dat helpt niet altijd.
Het grootste voordeel van verhuizen vond ik dat degenen die belangrijk waren voor ons, het ruim van te voren wisten, en degenen die dat niet waren, hadden ons nieuwe adres niet nodig.

Kortom, hier geen verhuiskaarten.

En daarmee ook afstand van oude ´vrienden´ die allang geen vrienden meer waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven