Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Dit is nog zo'n episch topic: Frans Timmermans buigt diep voor Arabieren

Timmerfrans is de allerslechtste minister van Buitenlandse Zaken van het allerslechtste kabinet van na WOII. Wat een verschrikkelijk slijmerig en hypocriet kereltje is het

Excuses aan gaan bieden aan het land dat qua schending van vrouwen mensenrechten met stip bovenaan staat

SA is het land dat in Nederland moskeeën financiert om hun kwaadaardige, discriminerende en verderfelijke haatzooi ideologie te verspreiden. De Nederlandse overheid keek ernaar en zag dat het goed was
Op dit moment is er op de BBC World een documentaire over de strijd voor meer vrijheid en mensenrechten in KSA.

De docu heet "Saudi's secret uprising" gefilmd door een Saudische journaliste.

Misschien is deze docu te googlen.
Sudanese terdoodveroordeelde komt vrij

De Sudanese vrouw die ter dood is veroordeeld omdat ze zich tot het christendom had bekeerd en dat geloof weigerde af te zweren, wordt vrijgelaten.

Dat heeft een hoge functionaris van het Sudanese ministerie van Buitenlandse Zaken laten weten, bericht de BBC zaterdag.

Meriam Yahya Ibrahim (27), die een paar dagen geleden in de gevangenis beviel van een meisje, komt over een paar dagen vrij. Volgens de functionaris, Abdullahi Alazreg, garandeert Sudan religieuze vrijheid en zet het land zich in voor haar bescherming.

Ibrahim zou honderd zweepslagen krijgen en daarna geëxecuteerd worden, bepaalde een rechter in Sudan twee weken geleden. Ze zou worden opgehangen nadat haar kind was geboren.

Niet-moslim

De vrouw werd overspel verweten, omdat ze met een eveneens christelijke man trouwde. Het is in Sudan verboden om als moslima te trouwen met een niet-moslim.

Toen de vrouw voor de rechtbank betoogde dat ze door haar moeder christelijk is opgevoed, omdat haar moslimvader er in haar kindertijd nooit was, werd haar ook afvalligheid ten laste gelegd.

Timmermans

Na het doodvonnis brak wereldwijd een storm van kritiek los. Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans riep de Sudanese ambassadeur vorige week op het matje om zijn zorgen over te brengen.

''Vrijheid van godsdienst en levensovertuiging is een universeel mensenrecht. Sudan heeft de VN-verdragen waarin dat staat, ondertekend. En het staat zo in de eigen grondwet van Sudan", zei Timmermans.

Amnesty Nederland begon een e-mailactie. De organisatie twitterde vrijdag dat er 115.000 mensen hadden getekend voor de vrijlating.

Door: ANP
Ik vind het geweldig nieuws dat deze vrouw vrij komt. Hopelijk kan ze met haar man en kindje rust krijgen en het leven leiden dat ze wil.
Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans riep de Sudanese ambassadeur vorige week op het matje om zijn zorgen over te brengen.

Ik denk eerder dat Frans Timmermans hem een grote zak met geld in het vooruitzicht heeft gesteld.

Soedan (Sudan) staat volgend jaar of krijgt dit jaar nog extra geld als ze nog een potje kunnen vinden op de Ontwikkelingshulp en samenwerkingslijst om een vette bijdrage van Nederland te kunnen innen.

Zo lost Frans zijn zaakjes op en niet anders.

Oh Zuid Sudan staat al op het lijstje waar ontwikkelingsgeld van Nederland naar toe gaat

Dan wordt dat volgend jaar vast en zeker meer, meer, meer. (was uiteraard een inkoppertje)

http://www.rijksoverheid. ... ontwikkelingssamenwerking

Die vrouw en haar gezin zijn wat mij betreft zeer welkom in Nederland. Dat zijn nou echte vluchtelingen. . .
quote:malu3 schreef op 31 mei 2014 @ 11:00:

Timmerfrans is de allerslechtste minister van Buitenlandse Zaken van het allerslechtste kabinet van na WOII. Wat een verschrikkelijk slijmerig en hypocriet kereltje is het

Excuses aan gaan bieden aan het land dat qua schending van vrouwen mensenrechten met stip bovenaan staat

SA is het land dat in Nederland moskeeën financiert om hun kwaadaardige, discriminerende en verderfelijke haatzooi ideologie te verspreiden. De Nederlandse overheid keek ernaar en zag dat het goed was

Handel en economie gaan voor alles. Helaas.

Was dat voor de crisis ook al zo erg?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
En lees dit eens: Bron: Rosanne Hertzberger NRC

En goed, we handelen ook veel met Israël. Maar met Saoedi-Arabië, bijvoorbeeld, handelen we twee keer zoveel. Een land waar 10 miljoen migranten onder erbarmelijke slaafachtige omstandigheden werken. Saoedi-Arabië heeft de Arabische lente in eigen land afgewend door duizend tegenstanders in de gevangenis te gooien. In Saoedi-Arabië krijg je zes jaar cel voor het verspreiden van het christendom en 200 zweepslagen als je als vrouw slachtoffer wordt van verkrachting. Zeven mannen kregen er vorig jaar de doodstraf voor roofovervallen die ze gepleegd hadden toen ze minderjarig waren. Ze werden gefusilleerd. Opmerkelijk, want normaal worden ter dood veroordeelden in Saoedi-Arabië onthoofd voor een publiek.

Maar goed, het merendeel van onze ruwe olie wordt geleverd door dit land. Het is misschien leuk om principes te hebben en bedrijven te boycotten, maar tanken is ook leuk. Naast olie importeren kun je trouwens prima andere samenwerkingen aangaan in het land. RoyalHaskoningDHV sloot vorig jaar trots een joint venture af met het Saoedische ministerie van Transport.

Een paar dagen later kondigden ze aan al hun activiteiten in Oost-Jeruzalem op te schorten.

Weet je wie trouwens ook olie heeft? Qatar. In Qatar zijn nog nooit echte landelijke verkiezingen geweest. Verder heeft Qatar net als Saoedi-Arabië ook wat christenvervolgingsproblematiek en een half miljoen slaven in dienst. Over dat laatste kunnen we maar beter niet beginnen, anders komen die voetbalstadions voor het wereldkampioenschap nooit af. Niemand gaat Qatar boycotten om slavendrijverschap. Integendeel, we gaan er lekker voetballen.

Maar voordat we gaan voetballen in Qatar, gaan we eerst voetballen in Rusland in 2018. En volgende maand zijn er de Winterspelen. Met Rusland handelen we ongeveer tien keer zoveel als we met Israël handelen. Shell verlengde vorige maand nog zijn LNG-contract met Gazprom, een bedrijf dat als een syndicaat wordt gerund, geholpen door de overheid met verrassingsgevangenisstraffen en bedrijven die onteigend worden. Dat was trouwens niet de belangrijkste reden tot ophef. Greenpeace had voornamelijk wat milieutechnische bezwaren. Maar een oproep tot boycot wegens mensenrechtenschendingen en in het gezicht plassen van de algemene rechtvaardigheid? Shell peinst er niet over.

Weet je trouwens met wie we, dankzij Shell, ook ongeveer twee keer zoveel handelen als met Israël? Met Nigeria. Dat hypercorrupte land waar niemand mensenrechten lijkt te hebben behalve degene die ze kunnen aanschaffen. PGGM, het bedrijf dat niet meer wil investeren in Israëlische banken, investeert wel in Nigeriaans staatspapier.

Dit is de conclusie: iedereen doet onafgebroken zaken met de grootste schurken van de wereld. En niemand maakt zich daar echt druk om omdat we collectief onze rijkdom en comfort belangrijker vinden dan de rechten van onze medemens in verre landen.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!

Verdachte moordpartij Brussel gearresteerd.

"In Marseille is afgelopen vrijdag een verdachte aangehouden voor de moord op 4 mensen in het Joods Museum te Brussel. Volgens het gezaghebbende LeFigaro/AFP gaat het om Mehdi Memmouche, een 29-jarige Fransman, met een jihadistisch verleden in Syrië. Later meer.

Update: Volgens bronnen was Nemmouche bij zijn arrestatie in het bezit van een Kalashnikov aanvalsgeweer en een revolver met munitie. "Wapens van het type dat op 24 mei in Brussel zijn gebruikt." Ook een GoPro-camera werd aangetroffen.

Update: Nemmouche werd gearresteerd bij busstation Saint-Charles in Marseille door de douane. Meneer zat op een bus vanuit Amsterdam via Brussel.

Gezellig: 'Steeds meer Nederlandse jihadisten terug uit Syrië."

http://www.geenstijl.nl/m ... _moordpartij_brussel.html
In plaats van deze levensgevaarlijke gekken hun Nederlandse paspoort af te nemen worden deze idioten in Nederland gepamperd met maatwerkbegeleiding waar o.a. een sociale huurwoning, uitkering en toeslagen bij horen.

http://www.eenvandaag.nl/ ... et_opgepakt_maar_geholpen

Het wachten is op aanslagen op onschuldige mensen in Nederland. Maar Den Haag zag dat het goed was
quote:malu3 schreef op 01 juni 2014 @ 13:31:

In plaats van deze levensgevaarlijke gekken hun Nederlandse paspoort af te nemen worden deze idioten in Nederland gepamperd met maatwerkbegeleiding waar o.a. een sociale huurwoning, uitkering en toeslagen bij horen.

http://www.eenvandaag.nl/ ... et_opgepakt_maar_geholpen

Het wachten is op aanslagen op onschuldige mensen in Nederland. Maar Den Haag zag dat het goed was

Een Syriëganger blijkt dus dader van de 4 moorden in het Joods museum te Brussel.

Nog voor dit bekend was dacht men dat de dader een 'professional' was, gezien de snelle en koelbloedige manier van moorden (was te zien op de camerabeelden).

Inderdaad een professional dus.
quote:noesa schreef op 01 juni 2014 @ 13:40:

[...]

Een Syriëganger blijkt dus dader van de 3 moorden in het Joodse museum in Brussel.

Nog voor dit bekend was dacht men dat de dader een 'professional' was, gezien de snelle en koelbloedige manier van moorden (was te zien op de camerabeelden).

Inderdaad een professional dus....
quote:Geroldine schreef op 31 mei 2014 @ 20:06:

Amnesty Nederland begon een e-mailactie. De organisatie twitterde vrijdag dat er 115.000 mensen hadden getekend voor de vrijlating.

Door: ANP

ongeveer 3 miljard mensen hebben internet dus 99,6%

geeft echt helemaal geen hol om deze situatie wat dus eigenlijk

een te lage schatting is gezien we inmiddels met 7 miljard mensen zijn.

soms vraag ik me wel eens af of we niet gewoon een groot hek om

het continent afrika moeten bouwen en gewoon wachten tot ze het

zelf ook snappen.

de westerse wereld in al hun goddelijke wijsheid denkt dat geld

sturen een oplossing is.... nou dat verergerd het probleem alleen maar

deze mensen zullen gewoon zelf moeten leren wat het inhoud om

op eigen benen te staan in plaats van wachten op wit makkelijk geld.

van elke euro die je daar heen stuurt komt 30 cent daadwerkelijk

in het land en daarvan word nog eens 25 cent achterover gedrukt

door corruptie.

wise man said.....

do not give hungry man fish, but teach him catch fish.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
quote:noesa schreef op 01 juni 2014 @ 13:40:

[...]

Een Syriëganger blijkt dus dader van de 3 moorden in het Joodse museum in Brussel.

Inderdaad een professional dus.Syriëgangers ZIJN barbaarse professionals. Zij hebben ruime ervaring in het onthoofden van tegenstanders. Snijden kinderen uit de buik bij zwangere vrouwen en nog veel meer gruwelijks dat onze verbeelding ver te boven gaat. En dat wordt dan opgevangen met maatwerkpampering. De Nederlandse overheid is knettergek omdat zij deze levensgevaarlijke gekken gewoon op onze maatschappij loslaten. Het wachten is niet of maar wanneer ze hier dood er verderf gaan zaaien.
quote:malu3 schreef op 01 juni 2014 @ 14:06:

[...]

Syriëgangers ZIJN barbaarse professionals. Zij hebben ruime ervaring in het onthoofden van tegenstanders. Snijden kinderen uit de buik bij zwangere vrouwen en nog veel meer gruwelijks dat onze verbeelding ver te boven gaat. En dat wordt dan opgevangen met maatwerkpampering. De Nederlandse overheid is knettergek omdat zij deze levensgevaarlijke gekken gewoon op onze maatschappij loslaten. Het wachten is niet of maar wanneer ze hier dood er verderf gaan zaaien.

De moordenaar zat in de bus vanuit Amsterdam via Brussel, met een kalasjnikov, een revolver en munitie!

"We houden ze in de gaten", zegt de overheid. TE! LAAT!

Ik vrees dat ze die oogkleppen nooit meer af doen.
quote:noesa schreef op 01 juni 2014 @ 13:21:

[img]http://www.geenstijl.nl/archives/images ... ganger.jpg[/img]

Verdachte moordpartij Brussel gearresteerd.

"In Marseille is afgelopen vrijdag een verdachte aangehouden voor de moord op 4 mensen in het Joods Museum te Brussel. Volgens het gezaghebbende LeFigaro/AFP gaat het om Mehdi Memmouche, een 29-jarige Fransman, met een jihadistisch verleden in Syrië. Later meer.

Update: Volgens bronnen was Nemmouche bij zijn arrestatie in het bezit van een Kalashnikov aanvalsgeweer en een revolver met munitie. "Wapens van het type dat op 24 mei in Brussel zijn gebruikt." Ook een GoPro-camera werd aangetroffen.

Update: Nemmouche werd gearresteerd bij busstation Saint-Charles in Marseille door de douane. Meneer zat op een bus vanuit Amsterdam via Brussel.

Gezellig: 'Steeds meer Nederlandse jihadisten terug uit Syrië."

http://www.geenstijl.nl/m ... _moordpartij_brussel.html

Dit zijn de soort reacties waar ik moeite mee heb. Omdat ze geschreven zijn vanuit valse, soms zelfs verzonnen aannames.

Alsof elke moslim een jihadist is. Alsof er maar één type moslim bestaat. Alsof alle vluchtelingen terroristen zijn. Alsof alle Syriërs jihadisten zijn. En dit soort aannames gaan maar door. Wat jullie dus doen is op basis van een eenmansactie een conclusie trekken over een miljoenenpopulatie. Dat is hetzelfde als ik op basis van de case-Breivik zou concluderen

dat alle Noren gestoorde, moordlustige psychopaten zijn.

Alsof Nederland de komende jaren 60.000 vluchtelingen per jaar gaat importeren.

Het wetenschappelijk rapport dat ik heb gepost laat zien dat er geen enkele reden is om dit aan te nemen.

Er is niemand hier die de afschuwelijke daad van die terrorist goedkeurt. We willen allemaal dit soort dingen voorkomen worden en dat die man z'n straf moet uitzitten. Maar we staan niet toe dat op basis van zulke eenmansacties een gehele bevolkingsgroep categorisch wordt weggezet.

[...]

Mijn complimenten trouwens aan de PVV-ers die wel een gezonde discussie willen voeren, want die bestaan ook.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-06-2014 09:27
Reden: Op de man spelen/off-topic
% gewijzigd
Uit onderzoek van Een Vandaag blijkt dat 77% van de Nederlandse moslims achter de jihadstrijders in Syrië staat. Een verontrustend aantal wat mij betreft.

http://www.dagelijksestan ... massaal-achter-jihad-syri

Deze mensen komen terug, getraind om allerlei barbaarse gruwelijkheden uit te voeren. En dat wordt dan losgelaten op onze maatschappij. Een Syriëstrijder uit Frankrijk schiet in koelen bloede 4 mensen dood. Fijne leerschool heeft deze levensgevaarlijke idioot gehad.
Dubicras, moet jij niet eens een cursus begrijpend Nederlands gaan volgen. Je reactie op de post van Noesa is totaal misplaatst.

En over een fatsoenlijk discussie gesproken, wat moeten die afgezakte slipjes in je posts eigenlijk verbeelden. Klinkt ook niet erg fatsoenlijk.
odi et amo
quote:dubicras schreef op 01 juni 2014 @ 15:53:

[...]

Dit zijn de soort reacties waar ik moeite mee heb. Omdat ze geschreven zijn vanuit valse, soms zelfs verzonnen aannames.

Alsof elke moslim een jihadist is. Alsof er maar één type moslim bestaat. Alsof alle vluchtelingen terroristen zijn. Alsof alle Syriërs jihadisten zijn. En dit soort aannames gaan maar door. Wat jullie dus doen is op basis van een eenmansactie een conclusie trekken over een miljoenenpopulatie. Dat is hetzelfde als ik op basis van de case-Breivik zou concluderen

dat alle Noren gestoorde, moordlustige psychopaten zijn.

Alsof Nederland de komende jaren 60.000 vluchtelingen per jaar gaat importeren.

Het wetenschappelijk rapport dat ik heb gepost laat zien dat er geen enkele reden is om dit aan te nemen.

Er is niemand hier die de afschuwelijke daad van die terrorist goedkeurt. We willen allemaal dit soort dingen voorkomen worden en dat die man z'n straf moet uitzitten. Maar we staan niet toe dat op basis van zulke eenmansacties een gehele bevolkingsgroep categorisch wordt weggezet.

[...]

Mijn complimenten trouwens aan de PVV-ers die wel een gezonde discussie willen voeren, want die bestaan ook.

Wow, wat een bespottelijke, hysterische reactie. Op een nieuwsbericht?

En ook nú weer barst je post van de projecties en aannames (zie vetgedrukte stukken in je eigen posting). Over 'gezonde discussie' gesproken.

Alles goed verder?

Leer eens lezen en je hoofd erbij te houden.

Mijn post is een copy/paste quote van een nieuwsbericht.

Een quote die ook onder de link zit.

Bovendien: niks van je wat jij beweert staat in die quote. Je draaft door als een malle.

Je beschuldigt anderen voortdurend van de dingen die je zélf doet. Voer voor een psycholoog.

Ook bizar aan je reactie: het is nét bekend geworden dat de dader van de aanslag in Brussel een teruggekeerde Syriëganger is, een jihadstrijder.

En wat doe jij? Je ontsteekt in een woedeaanval richting boodschapper. Je valt feitelijk de website aan die dit nieuws brengt. Via mij, omdat ik het nieuws hier gedupliceerd heb.

Kennelijk wil je niet dat zo'n nieuwsbericht in de openbaarheid komt.

Typisch weer.

P.s. Nog even over 'gezonde discussie' gesproken: kap ajb met je ranzige slipjes- en masturbatiefantasieën. Zal ook vast projectie zijn.
We kunnen natuurlijk ook doen alsof ik de persoon ben die generaliseert, nooit bewijsstukken levert, en met sensationele losse flodders een punt probeert te maken.

Mijn kritiek blijft staan.
quote:dubicras schreef op 01 juni 2014 @ 16:33:

We kunnen natuurlijk ook doen alsof ik de persoon ben die generaliseert, nooit bewijsstukken levert, en met sensationele losse flodders een punt probeert te maken.We doen niet 'alsof'. Iedereen kan zien dat het zo ís.

Je reageert als een ongeleid projectiel.

Neem je eigen kritiek ter harte.

Verdachte schietpartij Brussel bekent daden in video.

Mehdi Memmouche in de videoboodschap: "Brussel zal bloeden en branden!"

"Bij de arrestatie van M. werden vrijdag grote hoeveelheden munitie aangetroffen in zijn bagage. Een kalasjnikov was gewikkeld in een vlag van de Syrische strijdgroep ISIS (De Islamitische Staat in Irak en de Levant), die bekendstaat als een zeer radicale en gewelddadige groepering."

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... and&utm_term=hoofdartikel
quote:noesa schreef op 01 juni 2014 @ 17:48:

[afbeelding]

Verdachte schietpartij Brussel bekent daden in video.

Mehdi Memmouche in de videoboodschap: "Brussel zal bloeden en branden!"

"Bij de arrestatie van M. werden vrijdag grote hoeveelheden munitie aangetroffen in zijn bagage. Een kalasjnikov was gewikkeld in een vlag van de Syrische strijdgroep ISIS (De Islamitische Staat in Irak en de Levant), die bekendstaat als een zeer radicale en gewelddadige groepering."

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... and&utm_term=hoofdartikel

Op een of andere manier had ik dit verwacht.

Toen ik over die aanslag in Brussel hoorde had ik niet het vermoedde dat het extreem rechts was of een of andere verdwaalde geest.

Radicale elementen binnen de Islamistische wereld zoeken de confrontatie met de westerse wereld.

Een oplossing weet ik zo een, twee, drie niet maar het blijkt wel dat Bashar al-Assad (president Syrië) gelijk heeft of in ieder geval gedeeltelijk gelijk heeft als hij stelt dat steun aan de opstandelingen gelijk staat aan steun aan Al Qaida
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 01 juni 2014 @ 20:35:

[...]

Op een of andere manier had ik dit verwacht.

Toen ik over die aanslag in Brussel hoorde had ik niet het vermoedde dat het extreem rechts was of een of andere verdwaalde geest.

Ja, het viel te verwachten inderdaad. Ook omdat deze moordaanslag overeenkomst vertoont met de antisemitische moorden die Mohammed Mera pleegde in 2012, in Toulouse.

quote:hollebollegijs schreef op 01 juni 2014 @ 20:35:

Radicale elementen binnen de Islamistische wereld zoeken de confrontatie met de westerse wereld.

Een oplossing weet ik zo een, twee, drie niet maar het blijkt wel dat Bashar al-Assad (president Syrië) gelijk heeft of in ieder geval gedeeltelijk gelijk heeft als hij stelt dat steun aan de opstandelingen gelijk staat aan steun aan Al Qaida

Een oplossing is om deze figuren het land niet meer in te laten.

Nu moorden ze in Syrië met behoud van uitkering van de Nederlandse overheid, worden gepamperd als ze terugkomen en sommigen gaan gewoon verder met hun Jihadistische activiteiten, zoals blijkt uit het bericht van de Telegraaf in het andere topic (aanslag Wilders verijdeld enz.).
Misschien is het al voorbij gekomen.

In de zesdelige documentaireserie Seks en de Zonde reist voormalig politica Femke Halsema door de islamitische wereld van vrouwen

Een ontluisterende inkijk in de Islamistische wereld in landen als

Pakistan, Saoedi-Arabië en Egypte en hun vaak barbaarse omgangsvormen als het gaat om vrouwen.

Hier een interview over de serie bij Pauw en Witteman

http://pauwenwitteman.var ... 37a59b9e874c9e65bc5bf5f8f
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven